Rozbiórka 9 obiektów budowlanych na terenie Centrum Muzealno-Edukacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów

KPN/14/2015                                                                                    Jelenia Góra , 2015-05-25
 
 
 
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ Rozbiórka 9 obiektów budowlanych na terenie Centrum Muzealno-Edukacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów”.
 
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy
z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Tel. 75 75 537 26
Fax. 75 75 533 48
www.kpnmab.pl
E-mail: sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego pokój nr 11. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Przedmiotem zamówienia jest
 Rozbiórka 9 obiektów budowlanych na terenie Centrum Muzealno-Edukacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego – Pałac Sobieszów.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub dwa pakiety.
 
       
   Zakres prac rozbiórkowych obejmuje:
Pakiet nr 1
           a) Sala gimnastyczna wraz z łącznikiem – 1obiekt,
           b) Ciąg pięciu garaży – 1 obiekt,
           c) zabudowania gospodarcze umiejscowione za ciągiem garaży – 3 obiekty
           d) 2 rampy dla samochodów – 2 obiekty
           e) Składowisko na węgiel – 1 obiekt.
Pakiet nr 2
Rozbiórka nieczynnej stacji paliwowej, demontaż i wydołowanie pozostałych podziemnych części instalacji paliwowych oraz wyrównanie terenu.
 
Kod CPV 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia  -30.11.2015 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)         posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat  
          przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
          krótszy - w tym okresie, pakiet nr 1 wykonali min. 2 rozbiórki, o łącznej wartości   
          minimum 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych );
 3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  
            wykonania zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym    
            zakresie.
4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 a) Wykonawca potwierdzi w pakiecie nr 1 wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową o wartości minimalnej -50 000 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
 
     b) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, odpowiednio w pakiecie nr 1 – 30.000,00 zł brutto i w pakiecie nr 2 -10.000,00 zł brutto. W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty wykonawca powinien wykazać się odpowiednio sumą do pakietów wyższym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (suma pakietów na które zostanie złożona oferta) .
2.         Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z 
         art. 22 ust.1
    2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
         których mowa w art. 24 ust. 1 PZP
    3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2      
          pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej
 
3                      W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
 1)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie; 
 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale­ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt. 1-6
 
4.                     W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia     wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz robót budowlanych wykonanychw okresie ostatnich pięć lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami stuki budowlanej i   prawidłowo ukończone.
5.         W celu wykazania potwierdzenia spełnienia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument:
1) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
            2) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia.
 
6. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
            poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 1)       Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
            Polskiej, zamiast dokumentu,
            a) o którym mowa w punkcie 3. ppkt. 2,3,4,6 składa dokument    
            lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
             potwierdzające odpowiednio, że:
- nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie
           wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. 
           - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie
              wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
b)      ppkt. 5 – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.1-8, 10 i 11 ustawy;
7. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
10. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty
      Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty
     w zakresie innego zadania.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
 Pakiet nr 1 – 2.000,00  zł (słownie: dwa tysiące  złotych)
Pakiet nr 2 – 500,00 zł ( słownie; pięćset złotych)
 
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. cena - 90 %
2. termin wykonania( liczba dni skrócenia terminu) – 10%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2015-07-06 do godz. 12:00
 w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy
z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-07-06, o godz. 12:15
 w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy
z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Sala konferencyjna
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie jest przewidziana
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2015-05-25
z upoważnienia Dyrektora KPN
Mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznk r 1 - wzór oferty załącznk r 1 - wzór oferty » format : pdf [ 49.74 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:14:21.
załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 31.82 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:16:29.
załącznik nr 3o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 3o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 30.97 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:17:29.
załacznik mr 4 o informacja o nieprzynależności do grupy kapitałowej załacznik mr 4 o informacja o nieprzynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 30.67 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:18:10.
załącznik nr 5 o wykaz wykonanych robót budowlanych załącznik nr 5 o wykaz wykonanych robót budowlanych » format : pdf [ 26.94 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:19:14.
załącznik  nr 6.1 - projket rozbiórek pakiet nr 1 załącznik nr 6.1 - projket rozbiórek pakiet nr 1 » format : pdf [ 1,282.99 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:21:19.
załącznik nr 6.1a- sala gimnastyczna rzut parteru załącznik nr 6.1a- sala gimnastyczna rzut parteru » format : pdf [ 1,283.66 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:22:28.
załąćznik nr 6.1b - sala gimnastyczna rzut piętra załąćznik nr 6.1b - sala gimnastyczna rzut piętra » format : pdf [ 912.22 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:23:47.
załącznik nr 6.1c-sala gimnastyczna przekrój załącznik nr 6.1c-sala gimnastyczna przekrój » format : pdf [ 1,438.62 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:25:20.
załącznik mr 6.1 d sala gimnastyczna elewacje załącznik mr 6.1 d sala gimnastyczna elewacje » format : pdf [ 190.49 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:26:17.
załącznik nr 6.1 e garaże załącznik nr 6.1 e garaże » format : pdf [ 331.97 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:26:58.
załącznik nr 6.1f plan rozbiórek załącznik nr 6.1f plan rozbiórek » format : pdf [ 976.45 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:27:55.
załącznik nr 6.1g mapa do celów projektowych uzupełnienie załącznik nr 6.1g mapa do celów projektowych uzupełnienie » format : pdf [ 4,380.22 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:30:03.
załącznik nr 6.1 projket rozbiórek uzupełnienie pakiet nr 1 załącznik nr 6.1 projket rozbiórek uzupełnienie pakiet nr 1 » format : pdf [ 1,291.14 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:31:17.
załącznik mr 6.2 dokumentacja fotogrficzna pakiet nr 2 załącznik mr 6.2 dokumentacja fotogrficzna pakiet nr 2 » format : pdf [ 2,866.78 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:36:48.
załącznik mr 6.2 mapa stacji paliw pakiet nr 2 załącznik mr 6.2 mapa stacji paliw pakiet nr 2 » format : jpg [ 630.84 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:37:42.
załącznik nr 7.1 przedmiar robót pakiet nr 1 załącznik nr 7.1 przedmiar robót pakiet nr 1 » format : pdf [ 132.56 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:38:30.
załącznik nr 7.2 przedmiar robót pakiet nr 2 załącznik nr 7.2 przedmiar robót pakiet nr 2 » format : pdf [ 806.13 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:39:16.
załącznik nr 8.1 stwiorb pakiet nr 1 załącznik nr 8.1 stwiorb pakiet nr 1 » format : pdf [ 257.41 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:39:57.
załącznik nr 8.2 stwiorb pakiet nr 2 załącznik nr 8.2 stwiorb pakiet nr 2 » format : pdf [ 68.71 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:40:35.
załącznik mr 9.1 wzór umowy pakiet nr 1 załącznik mr 9.1 wzór umowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 106.67 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:55:25.
załącznik nr 9.2 wzór umowy pakiet nr 2 załącznik nr 9.2 wzór umowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 84.01 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:55:56.
załącznik nr 10.1 decyzja Konserwatora Zabytków pakiet nr 1 załącznik nr 10.1 decyzja Konserwatora Zabytków pakiet nr 1 » format : pdf [ 2,582.15 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:57:59.
załacznik  nr 10.2 decyzja Konserwatora Zabytków pakiet nr 2 załacznik nr 10.2 decyzja Konserwatora Zabytków pakiet nr 2 » format : pdf [ 2,668.59 kB ] Opublikowano : dnia 28.05.2015 o godzinie 12:59:25.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 » format : pdf [ 35.52 kB ]
Opublikowano : dnia 15.07.2015 o godzinie 15:05:30.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 25.05.2015 o godzinie 14:58:22.

Wersja do druku