roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego PN w Karpaczu przy ul. Leśnej 9

 

PROGRAM OPERACYJNY WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA-RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2013

Projekt „Rozwój infrastruktury turystycznej KRNAP i KPN” współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jelenia Góra: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Leśnej 9
Numer ogłoszenia: 243976 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Leśnej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Leśnej 9 1.1. Roboty remontowe budowlane: a) rozebranie i utylizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych, b) rozebranie konstrukcji dachowej, c) wykonanie nowej konstrukcji dachowej pokrytej płytkami z włóknocementu, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych d) ocieplenie ścian i dachu do wymaganych przepisami współczynników e) wykonanie remontu elewacji w części gospodarczej polegającej na oczyszczeniu i konserwacji kamienia, w pozostałych na wymianie, uzupełnieniu i konserwacji okładziny drewnianej f) wymianie stolarki okiennej na nową, drewnianą o podziałach wzorowanych na stolarce istniejącej g) wymiana części stropu na strop WPS h) remontu istniejących posadzek w budynku i) rozebraniu zbędnych ścianek działowych na parterze i piętrze i wykonanie nowych z wykonaniem nowych i zamurowaniem starych otworów j) wykonanie schodów żelbetowych na poddasze i drabiniastych na strych k) remont istniejących tynków i wykonanie nowych l) montaż nowych drzwi m) czyszczenie i uszczelnienie szamba n) malowanie pomieszczeń, układanie glazury w pomieszczeniach sanitarnych o) wykonanie elementów zabezpieczających p) wykonanie ogrodzeń, alejek, dróg w Ogrodzie ziół i krzewów karkonoskich i przy budynku z zagospodarowaniem terenu q) wykonanie posadzki mozaikowej zawierającej mapę geologiczną wschodnich Karkonoszy 1.2. Roboty instalacji sanitarnych a) ułożenie przyłącza wodociągowego doprowadzającego zimną wodę do budynku b) przebudowa i modernizacja przewodów kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki c) wykonanie drenażu opaskowego d) wykonanie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania f) wykonanie kotłowni olejowej wspomaganej układem solarnym g) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacyjnej 1.3. Roboty instalacji elektrycznych a) wykonanie wewnętrznych linii zasilających b) wykonanie tablicy elektrycznej c) wykonanie instalacji oświetleniowej i oświetlenia awaryjnego d) wykonanie gniazd wtykowych e) wykonanie instalacji sieci komputerowych i telefonicznych f) wykonanie instalacji siłowej g) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych h) systemy alarmowe budynku i otoczenia, telewizja przemysłowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.10-1, 45.43.21.00-5, 45.31.22.00-9, 45.11.12.91-4, 09.33.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 70000,00 PLN słownie : siedemdziesiąt tysięcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont lub/i przebudowa wraz z wykonywaniem termomodernizacji o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, sposób oceny: spełnia-nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        dysponują potencjałem technicznym tj. koparko-ładowarka, samochodem samowyładowawczym, dźwigiem sposób oceny: spełnia-nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dysponuja minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branży: ogólnobudowlanej konstrukcyjnej lub odpowiadające mu uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz osoby te winny być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; oraz po co najmniej 1 pracowniku z uprawnieniami elektrycznymi, z wykształceniem geologicznym, do wykonywania prac kamieniarskich, z uprawnieniami do pracy z użyciem pilarki mechanicznej, do prac stolarskich dekarskich, hydraulicznych sposób oceny: spełnia - nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        -posiadają wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 400 000,00 zł -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł sposób oceny: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujacy się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłoży?:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niź 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz okre?lenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; - zmiany przepisów powodujacych konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; - zmiana harmonogramu rzeczowo- terminowo - finansowego w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego jeżli zajdzie konieczność usuniecia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2. w stosunku do osób: - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; -zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 3. inne: -w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiajacego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji). -zmiany nazwy zadania -zmiany wynagrodzenia - tylko w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikacją  istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra - sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Rozwój infrastruktury turystycznej KRNAP i KPN jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 Z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inz. Przemysław Tołoknow

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

STWIORB ogólna STWIORB ogólna » format : pdf [ 200.06 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:33:30.
SST1  minitoring SST1 minitoring » format : pdf [ 73.48 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:35:45.
SST 02 mozaika SST 02 mozaika » format : pdf [ 96.28 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:36:35.
SST 03 herbarium SST 03 herbarium » format : pdf [ 94.67 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:37:32.
SST 04 sanitarne SST 04 sanitarne » format : pdf [ 348.18 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:38:22.
SST 05 konstrukcyjne SST 05 konstrukcyjne » format : pdf [ 378.81 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:39:05.
SST 06 elektryczne SST 06 elektryczne » format : pdf [ 170.46 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:39:54.
plan herbarium plan herbarium » format : pdf [ 81.64 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:40:52.
mapa geologiczna mapa geologiczna » format : jpg [ 87.96 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:42:27.
mozaika mozaika » format : pdf [ 70.23 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:42:57.
architektura 01 architektura 01 » format : pdf [ 642.44 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:44:20.
plan - rzut piwnicy plan - rzut piwnicy » format : pdf [ 148.08 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:45:21.
plan - rzut parteru plan - rzut parteru » format : pdf [ 329.73 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:46:13.
rzut pietra rzut pietra » format : pdf [ 315.27 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:47:07.
przekrój B-B przekrój B-B » format : pdf [ 141.42 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:47:48.
elewacja po?udniowa elewacja po?udniowa » format : pdf [ 116.71 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:48:28.
elewacja pó?nocna elewacja pó?nocna » format : pdf [ 116.89 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:49:01.
elewacja zachodnia elewacja zachodnia » format : pdf [ 105.05 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:49:38.
elewacja wschodnia elewacja wschodnia » format : pdf [ 116.92 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:50:16.
zestawienie stolarki zestawienie stolarki » format : pdf [ 148.95 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:50:54.
domek laboranta domek laboranta » format : pdf [ 146.89 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:51:33.
ogrodzenie ogrodzenie » format : pdf [ 166.96 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:52:11.
opis opis » format : pdf [ 98.97 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:53:27.
spis zawarto?ci spis zawarto?ci » format : pdf [ 17.49 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:53:44.
strona tytu?owa architektura strona tytu?owa architektura » format : pdf [ 41.21 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:54:15.
CIT podk?ad sali seminaryjnej CIT podk?ad sali seminaryjnej » format : pdf [ 27.36 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:56:04.
CIT podk?ad parter CIT podk?ad parter » format : pdf [ 107.15 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:57:03.
KPN opis KPN opis » format : pdf [ 28.62 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:57:41.
odgromówka odgromówka » format : pdf [ 42.33 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:58:07.
opis komputerów i telefonów opis komputerów i telefonów » format : pdf [ 28.62 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:59:12.
parter niskopradowe parter niskopradowe » format : pdf [ 103.70 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 10:59:54.
parter parter » format : pdf [ 127.14 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:00:35.
pietro niskopr?dowe pietro niskopr?dowe » format : pdf [ 91.58 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:01:30.
pietro pietro » format : pdf [ 129.40 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:01:53.
piwnice piwnice » format : pdf [ 41.19 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:02:08.
poddasze poddasze » format : pdf [ 48.44 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:02:25.
schemat schemat » format : pdf [ 118.72 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:02:42.
strona tytu?owa elektryczne strona tytu?owa elektryczne » format : pdf [ 12.97 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:03:19.
zalecenia bran?y elektrycznej zalecenia bran?y elektrycznej » format : pdf [ 37.92 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:04:08.
konstrukcyjne - rzut piwnicy konstrukcyjne - rzut piwnicy » format : pdf [ 93.84 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:05:12.
konstrukcyjne rzut parteru konstrukcyjne rzut parteru » format : pdf [ 384.93 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:05:56.
konstrukcyjne rzut pietra konstrukcyjne rzut pietra » format : pdf [ 286.75 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:06:35.
konstrukcyjne rzut poddasza konstrukcyjne rzut poddasza » format : pdf [ 320.46 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:07:37.
konstrukcyjne przekrój B-B konstrukcyjne przekrój B-B » format : pdf [ 214.61 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:08:22.
konstrukcyjne przekrój C-C konstrukcyjne przekrój C-C » format : pdf [ 148.72 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:09:01.
konstrukcyjne spis rysunków konstrukcyjne spis rysunków » format : pdf [ 13.17 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:09:43.
sanitarne - opis przy?acza sanitarne - opis przy?acza » format : pdf [ 43.29 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:10:50.
sanitarne - rys. 1 sanitarne - rys. 1 » format : pdf [ 265.69 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:11:18.
sanitarne - rys. 2 sanitarne - rys. 2 » format : pdf [ 286.46 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:11:42.
sanitarne - rys. 3 sanitarne - rys. 3 » format : pdf [ 146.63 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:12:02.
sanitarne wewnetrzne- opis wewnetrzne sanitarne wewnetrzne- opis wewnetrzne » format : pdf [ 99.12 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:13:38.
sanitarne wewnetrzne- rys. 1 sanitarne wewnetrzne- rys. 1 » format : pdf [ 82.14 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:14:01.
sanitarne wewnetrzne- rys. 2 sanitarne wewnetrzne- rys. 2 » format : pdf [ 113.34 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:14:21.
sanitarne wewnetrzne - rys. 3 sanitarne wewnetrzne - rys. 3 » format : pdf [ 107.77 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:14:43.
sanitarne wewnetrzne- rys. 4 sanitarne wewnetrzne- rys. 4 » format : pdf [ 128.99 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:15:03.
sanitarne wewnetrzne-rys. 5 sanitarne wewnetrzne-rys. 5 » format : pdf [ 76.59 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:15:27.
sanitarne wewnetrzne- rys. 6 sanitarne wewnetrzne- rys. 6 » format : pdf [ 116.11 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:15:48.
sanitarne wewnetrzne - rys. 7 sanitarne wewnetrzne - rys. 7 » format : pdf [ 107.56 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:16:14.
sanitarne wewnetrzne- rys. 8 sanitarne wewnetrzne- rys. 8 » format : pdf [ 85.41 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:16:32.
sanitarne wewnetrzne - rys. 9 sanitarne wewnetrzne - rys. 9 » format : pdf [ 192.64 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:16:51.
sanitarne wewnetrzne - rys. 10 sanitarne wewnetrzne - rys. 10 » format : pdf [ 95.14 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:17:42.
sanitarne wewnetrzne - rys. 11 sanitarne wewnetrzne - rys. 11 » format : pdf [ 202.36 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:18:06.
sanitarne wewnetrzne- rys. 12 sanitarne wewnetrzne- rys. 12 » format : pdf [ 177.78 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:18:28.
sanitarne wewnetrzne- rys. 13 sanitarne wewnetrzne- rys. 13 » format : pdf [ 435.86 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:18:58.
sanitarne wewnetrzne- rys. 14 sanitarne wewnetrzne- rys. 14 » format : pdf [ 88.97 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:19:23.
sanitarne wewnetrzne - rys. 15 sanitarne wewnetrzne - rys. 15 » format : pdf [ 106.71 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:19:44.
sanitarne wewnetrzne- rys. 16 sanitarne wewnetrzne- rys. 16 » format : pdf [ 103.04 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:20:10.
sanitarne wewnetrzne- rys. 17 sanitarne wewnetrzne- rys. 17 » format : pdf [ 88.04 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:20:30.
sanitarne wewnetrzne-  rys.18 sanitarne wewnetrzne- rys.18 » format : pdf [ 135.44 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:21:02.
sanitarne wewnetrzne - rys. 19 sanitarne wewnetrzne - rys. 19 » format : pdf [ 117.91 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:21:24.
sanitarne wewnetrzne - rys. 20 sanitarne wewnetrzne - rys. 20 » format : pdf [ 119.84 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:21:47.
specyfikacja urz?dze? kot?owni specyfikacja urz?dze? kot?owni » format : pdf [ 32.94 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:23:05.
zestawienie wentylacji zestawienie wentylacji » format : pdf [ 23.76 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:23:58.
za??cznik nr 9 - przedmiar robót za??cznik nr 9 - przedmiar robót » format : pdf [ 246.27 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:32:47.
za??cznik nr 3 - kosztorys ofertowy za??cznik nr 3 - kosztorys ofertowy » format : pdf [ 255.91 kB ] Opublikowano : dnia 10.08.2010 o godzinie 11:35:42.
zamiany w treści siwz w załączniku 6 - projekt umowy zamiany w treści siwz w załączniku 6 - projekt umowy » format : pdf [ 63.34 kB ] Opublikowano : dnia 11.08.2010 o godzinie 13:46:04.
zmiany do siwz - brakujące rysunki zmiany do siwz - brakujące rysunki » format : pdf [ 56.40 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 15:22:37.
płyta biegowa żelbetonowa płyta biegowa żelbetonowa » format : pdf [ 73.26 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 15:25:40.
K.08 wykaz stali K.08 wykaz stali » format : pdf [ 21.12 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 15:26:16.
zmiana do siwz 2 zmiana do siwz 2 » format : pdf [ 66.97 kB ] Opublikowano : dnia 16.08.2010 o godzinie 15:26:52.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 59.92 kB ]
Opublikowano : dnia 03.09.2010 o godzinie 14:02:30.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.08.2010 o godzinie 10:16:02.

Wersja do druku