roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego PN w Karpaczu przy ul. Leśnej 9

 

PROGRAM OPERACYJNY WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA-RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2013

Projekt „Rozwój infrastruktury turystycznej KRNAP i KPN” współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jelenia Góra: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Leśnej 9
Numer ogłoszenia: 243976 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Leśnej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Leśnej 9 1.1. Roboty remontowe budowlane: a) rozebranie i utylizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych, b) rozebranie konstrukcji dachowej, c) wykonanie nowej konstrukcji dachowej pokrytej płytkami z włóknocementu, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych d) ocieplenie ścian i dachu do wymaganych przepisami współczynników e) wykonanie remontu elewacji w części gospodarczej polegającej na oczyszczeniu i konserwacji kamienia, w pozostałych na wymianie, uzupełnieniu i konserwacji okładziny drewnianej f) wymianie stolarki okiennej na nową, drewnianą o podziałach wzorowanych na stolarce istniejącej g) wymiana części stropu na strop WPS h) remontu istniejących posadzek w budynku i) rozebraniu zbędnych ścianek działowych na parterze i piętrze i wykonanie nowych z wykonaniem nowych i zamurowaniem starych otworów j) wykonanie schodów żelbetowych na poddasze i drabiniastych na strych k) remont istniejących tynków i wykonanie nowych l) montaż nowych drzwi m) czyszczenie i uszczelnienie szamba n) malowanie pomieszczeń, układanie glazury w pomieszczeniach sanitarnych o) wykonanie elementów zabezpieczających p) wykonanie ogrodzeń, alejek, dróg w Ogrodzie ziół i krzewów karkonoskich i przy budynku z zagospodarowaniem terenu q) wykonanie posadzki mozaikowej zawierającej mapę geologiczną wschodnich Karkonoszy 1.2. Roboty instalacji sanitarnych a) ułożenie przyłącza wodociągowego doprowadzającego zimną wodę do budynku b) przebudowa i modernizacja przewodów kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki c) wykonanie drenażu opaskowego d) wykonanie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania f) wykonanie kotłowni olejowej wspomaganej układem solarnym g) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacyjnej 1.3. Roboty instalacji elektrycznych a) wykonanie wewnętrznych linii zasilających b) wykonanie tablicy elektrycznej c) wykonanie instalacji oświetleniowej i oświetlenia awaryjnego d) wykonanie gniazd wtykowych e) wykonanie instalacji sieci komputerowych i telefonicznych f) wykonanie instalacji siłowej g) wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych h) systemy alarmowe budynku i otoczenia, telewizja przemysłowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.10-1, 45.43.21.00-5, 45.31.22.00-9, 45.11.12.91-4, 09.33.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 70000,00 PLN słownie : siedemdziesiąt tysięcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont lub/i przebudowa wraz z wykonywaniem termomodernizacji o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, a roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, sposób oceny: spełnia-nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        dysponują potencjałem technicznym tj. koparko-ładowarka, samochodem samowyładowawczym, dźwigiem sposób oceny: spełnia-nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. dysponuja minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w branży: ogólnobudowlanej konstrukcyjnej lub odpowiadające mu uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz osoby te winny być członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; oraz po co najmniej 1 pracowniku z uprawnieniami elektrycznymi, z wykształceniem geologicznym, do wykonywania prac kamieniarskich, z uprawnieniami do pracy z użyciem pilarki mechanicznej, do prac stolarskich dekarskich, hydraulicznych sposób oceny: spełnia - nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        -posiadają wolne środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie 400 000,00 zł -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł sposób oceny: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         Wykonawca powołujacy się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłoży?:

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz okre?lenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: - zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; - zmiany przepisów powodujacych konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; - zmiana harmonogramu rzeczowo- terminowo - finansowego w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego jeżli zajdzie konieczność usuniecia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2. w stosunku do osób: - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; -zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 3. inne: -w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiajacego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji). -zmiany nazwy zadania -zmiany wynagrodzenia - tylko w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikacją  istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra - sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Rozwój infrastruktury turystycznej KRNAP i KPN jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 Z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inz. Przemysław Tołoknow

 

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.08.2010 o godzinie 10:16:02.

poprzednie wersje dokumentu :

Dokument obowiązywał od dnia 10.08.2010 do 10.08.2010