Remonty leśnych dróg przeciwpożarowych w Obwodach Ochronnych: Śnieżka, Przełęcz

Jelenia Góra: Remonty leśnych dróg przeciwpożarowych w Obwodach Ochronnych: Śnieżka, Przełęcz
Numer ogłoszenia: 205948 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty leśnych dróg przeciwpożarowych w Obwodach Ochronnych: Śnieżka, Przełęcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty leśnych dróg przeciwpożarowych w Obwodach Ochronnych: Śnieżka, Przełęcz Remont nawierzchni leśnych dróg przeciwpożarowych wraz z infrastrukturą (rowy przydrożne, przepusty)- rejon Karpacza. Remont mostu na drodze leśnej przeciwpożarowej w rejonie Karpacza. Remont nawierzchni leśnych dróg przeciwpożarowych wraz z infrastrukturą (rowy przydrożne, przepusty) w rejonie Jeleniej Góry- Jagniątkowa. Remont muru oporowego na leśnej drodze przeciwpożarowej wraz z infrastrukturą (rów, przepusty) w rejonie Jeleniej Góry - Jagniątkowa..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.22.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: pakiet I - 1800,00 zł- słownie: pakiet II - 1900,00 zł pakiet III -3500,00 zł pakiet IV - 2400,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 1 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się co najmniej jedna z prac jak: remonty nawierzchni dróg, naprawy przepustów i naprawy górskich szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie infrastruktury technicznej na szlakach turystycznych, tj. przepustów, rowów, progów, stopni terenowych w warunkach górskich) o wartości brutto co najmniej 80 000,00 zł (pakiet I), 80 000,00 zł (pakiet II), 160 000,00 zł (pakiet III), 100 000,00 zł (pakiet IV) oraz potwierdzą dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się 1 robotą, której wartość równa się lub przewyższa wymaganą sumaryczną wartość robót dla każdego z pakietów, na które wykonawca składa ofertę lub przedstawić po 1 robocie dla każdego z pakietów, przy czym przedstawione przez Wykonawcę roboty nie mogą się powtarzać w innych częściach. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i kadrowym tj. ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach tj. samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 24 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna, zagęszczarka spalinowa, a ponadto w pakiecie II żurawiem samochodowym, w pakiecie IV koparką na podwoziu gąsienicowym i walcem statycznym samojezdnym- w przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny spełnienia warunku wykonawca może wykazać się wymaganym sprzętem do wszystkich pakietów sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane przed wejściem w życie rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn.zm.), Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wymagane dla robót objętych opisem przedmiotu zamówienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), w przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, muszą one spełnić wymogi, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny spełnienia warunku wykonawca może wykazać się dysponowaniem jednym kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości pakiet nr I - 50.000,00; pakiet nr II - 50.000,00; pakiet nr III - 120.000,00; pakiet nr IV - 80.000,00 zł W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio posiadaniem większych środków finansowych lub zdolnością kredytową, (suma pakietów na które zostanie złożona oferta) . b) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę zł brutto pakiet I - 50.000,00; pakiet II- 50.000,00; pakiet III- 50.000,00; pakiet IV - 50.000,00 zł W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio sumą do pakietów wyższym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. ( suma pakietów na które zostanie złożona oferta) . sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym nietypowych dla danej pory roku warunków pogodowych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas trwania klęski żywiołowej , warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni leśnych dróg przeciwpożarowych wraz z infrastrukturą (rowy przydrożne, przepusty)- rejon Karpacza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu na drodze leśnej przeciwpożarowej w rejonie Karpacza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni leśnych dróg przeciwpożarowych wraz z infrastrukturą (rowy przydrożne, przepusty) w rejonie Jeleniej Góry- Jagniątkowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont muru oporowego na leśnej drodze przeciwpożarowej wraz z infrastrukturą (rów, przepusty) w rejonie Jeleniej Góry - Jagniątkowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 - projekt remontu - pakiet nr 1 załącznik nr 1.1 - projekt remontu - pakiet nr 1 » format : pdf [ 623.49 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:39:20.
załącznik nr 1.2 - projekt remontu - pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 - projekt remontu - pakiet nr 2 » format : pdf [ 4,964.23 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:41:24.
załącznik nr 1.3 - projekt remontu - pakiet nr 3 załącznik nr 1.3 - projekt remontu - pakiet nr 3 » format : pdf [ 2,823.37 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:42:57.
załacznik nr 1.4 - projekt remontu - pakiet nr 4 załacznik nr 1.4 - projekt remontu - pakiet nr 4 » format : pdf [ 1,517.90 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:44:34.
załącznik nr 2.1 - STWiORB pakiet nr 1 załącznik nr 2.1 - STWiORB pakiet nr 1 » format : pdf [ 144.99 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:45:08.
załącznik nr 2.2 -STWiORB pakiet nr 2 załącznik nr 2.2 -STWiORB pakiet nr 2 » format : pdf [ 121.11 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:46:03.
załącznik nr 2.3 - STWiORB pakiet nr 3 załącznik nr 2.3 - STWiORB pakiet nr 3 » format : pdf [ 173.29 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:46:32.
załącznik nr 2.4 - STWiORB pakiet nr 4 załącznik nr 2.4 - STWiORB pakiet nr 4 » format : pdf [ 192.61 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:47:14.
załącznik nr 3.1 (a) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załącznik nr 3.1 (a) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 66.10 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:48:14.
załącznik nr 3.1 (c) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załącznik nr 3.1 (c) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 71.48 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:49:06.
załącznik nr 3.3 (a) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3 (a) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 70.69 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:50:38.
załącznik nr 3.3(b) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3(b) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 73.58 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:51:09.
załącznik nr 3.3 (c) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3 (c) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 70.73 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:51:47.
załącznik nr 3.3 (d) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3 (d) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 53.24 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:52:19.
załącznik nr 3.3 (e) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3 (e) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 41.48 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:52:59.
załącznik nr 3.3 (f) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3 (f) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 52.87 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:53:31.
załącznik nr 3.4 - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 4 załącznik nr 3.4 - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 4 » format : pdf [ 94.46 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:54:18.
załacznik nr 4 - formularz ofertowy załacznik nr 4 - formularz ofertowy » format : pdf [ 51.52 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:54:51.
załacznik nr 5 - oświadczenie o spełnieniu warunków załacznik nr 5 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 39.61 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:55:40.
załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 48.01 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:56:12.
załącznik nr 7 - infromacja o nieprzynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 7 - infromacja o nieprzynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 32.64 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:57:05.
załącznik nr 8 - wykaz robót budowlanych załącznik nr 8 - wykaz robót budowlanych » format : pdf [ 34.39 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:57:40.
załącznik nr 9 - wykaz narzędzi załącznik nr 9 - wykaz narzędzi » format : pdf [ 32.86 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:58:20.
załącznik nr 10- wykaz osób załącznik nr 10- wykaz osób » format : pdf [ 36.48 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:58:52.
załącznik nr 11 - oświadczenie , że osoby posiadaja odpowiednie uprawnienia załącznik nr 11 - oświadczenie , że osoby posiadaja odpowiednie uprawnienia » format : pdf [ 32.62 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:59:37.
załącznik nr 12.1 - wzór umowy pakiet nr 1 załącznik nr 12.1 - wzór umowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 115.58 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 11:00:20.
załącznik nr 12.2 - wzór umowy pakiet nr 2 załącznik nr 12.2 - wzór umowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 113.89 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 11:00:48.
załącznik nr 12.3 - wzór umowy pakiet nr 3 załącznik nr 12.3 - wzór umowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 116.47 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 11:01:16.
załącznik nr 12.4- wzór umowy pakiet nr 4 załącznik nr 12.4- wzór umowy pakiet nr 4 » format : pdf [ 113.45 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 11:01:51.
załącznik nr 13 - porozumienie załącznik nr 13 - porozumienie » format : pdf [ 43.70 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 11:02:42.
załącznik nr 3.2 - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 2 załącznik nr 3.2 - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 66.35 kB ] Opublikowano : dnia 18.06.2014 o godzinie 10:49:39.
załącznik nr 3.1 (b) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załącznik nr 3.1 (b) - przedmiar i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 61.50 kB ] Opublikowano : dnia 23.06.2014 o godzinie 13:47:56.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 30.21 kB ] Opublikowano : dnia 23.06.2014 o godzinie 14:31:38.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 35.95 kB ] Opublikowano : dnia 24.06.2014 o godzinie 12:18:36.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4 » format : pdf [ 35.15 kB ]
Opublikowano : dnia 11.07.2014 o godzinie 11:26:52.
ponowne zawiadomnie o wyborze  najkrzystniejszej oferty w pakiecie nr 2 ponowne zawiadomnie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakiecie nr 2 » format : pdf [ 29.98 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2014 o godzinie 12:27:51.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 18.06.2014 o godzinie 10:35:16.

Wersja do druku