ochrona najcenniejszych ekosystemów Karkonoskiego Parku Narodowego - etap III- terenowe prace remontowe

 

Jelenia Góra: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP III- TERENOWE PRACE REMONTOWE
Numer ogłoszenia: 69602 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP III- TERENOWE PRACE REMONTOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP III- TERENOWE PRACE REMONTOWE -SZLAK CZERWONY ZAKOSY PROWADZĄCY NA ŚNIEŻKĘ - 630 m -SZLAK ZIELONY PROWADZĄCY NA CHOJNIK - 720 m - SZLAK CZERWONY PROWADZĄCY NA CHOJNIK - 1660 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Pakiet I - 23 000 PLN słownie: dwadzieścia trzy tysięcy Pakiet II - 11 500 PLN słownie: jedenaście tysięcy pięćset Pakiet III - 50 000 PLN słownie: pięćdziesiąt tysięcy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się, remonty i naprawy górskich szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie zabudowy przeciwerozyjnej, tj. przepustów, rowów, progów, stopni terenowych w warunkach górskich, zabudowę kamienną potoków górskich, budowa dróg i ciągów komunikacyjnych w warunkach górskich) o wartości co najmniej 600 000,00 zł (dotyczy pakietu I), 300 000,00 zł (dotyczy pakietu II), 1 000 000,00 zł (dotyczy pakietu III) oraz potwierdzą dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach ( większość prac wykonywana będzie ręcznie,) tj. samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 24 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna; sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) posiadają środki finansowe w wysokości: 200 000,00 zł (pakiet I), 100 000,00 zł (pakiet II), 600 000,00 zł ( pakiet III); b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę 50.000 zł brutto. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt (roboty budowlane) finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLAK CZERWONY ZAKOSY PROWADZĄCY NA ŚNIEŻKĘ - 630 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLAK ZIELONY PROWADZĄCY NA CHOJNIK - 720 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLAK CZERWONY PROWADZĄCY NA CHOJNIK - 1660 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 - projket techniczny - pakiet nr 1 załącznik nr 1.1 - projket techniczny - pakiet nr 1 » format : pdf [ 1,646.98 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:01:21.
załącznik nr 1.2 - projket techniczny - pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 - projket techniczny - pakiet nr 2 » format : pdf [ 3,685.09 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:02:54.
załącznik nr 1.3 - projket techniczny - pakiet nr 3 załącznik nr 1.3 - projket techniczny - pakiet nr 3 » format : pdf [ 2,491.65 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:04:07.
załącznik nr 2.1 - STWiORB - pakiet nr 1 załącznik nr 2.1 - STWiORB - pakiet nr 1 » format : pdf [ 229.45 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:05:20.
załącznik nr 2.2 - STWiORB - pakiet nr 2 załącznik nr 2.2 - STWiORB - pakiet nr 2 » format : pdf [ 168.61 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:05:55.
załącznik nr 2.3 - STWiORB - pakiet nr 3 załącznik nr 2.3 - STWiORB - pakiet nr 3 » format : pdf [ 192.35 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:06:33.
załacznik nr 3.1 - przedmiar robót i kosztorys ofertowy - pakiet nr 1 załacznik nr 3.1 - przedmiar robót i kosztorys ofertowy - pakiet nr 1 » format : pdf [ 73.30 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:07:26.
załącznik nr 3.2- przedmiar robót i kosztorys ofertowy - pakiet nr 2 załącznik nr 3.2- przedmiar robót i kosztorys ofertowy - pakiet nr 2 » format : pdf [ 65.02 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:08:14.
załacznik nr 3.3 - przedmiar robót i kosztorys ofertowy - pakiet nr 3 załacznik nr 3.3 - przedmiar robót i kosztorys ofertowy - pakiet nr 3 » format : pdf [ 85.31 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:08:50.
załacznik nr 4 - wykaz wykonanych robót załacznik nr 4 - wykaz wykonanych robót » format : pdf [ 466.62 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:17:29.
załacznik nr 5 wykaz narzędzi, wyposażenia załacznik nr 5 wykaz narzędzi, wyposażenia » format : pdf [ 470.46 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:18:17.
załacznik nrn 6 - wykaz osób załacznik nrn 6 - wykaz osób » format : pdf [ 474.40 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:18:52.
załącznik nr 8 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 8 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 481.96 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:19:54.
załącznik nr 9 - ośwaidczenien o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 9 - ośwaidczenien o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 487.12 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:20:49.
załacznik nr 10 - wzór umowy - pakiet nr 1 i 2 załacznik nr 10 - wzór umowy - pakiet nr 1 i 2 » format : pdf [ 222.64 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:21:36.
załacznik nr 10 - wzór umowy - pakiet nr 3 załacznik nr 10 - wzór umowy - pakiet nr 3 » format : pdf [ 224.91 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:22:12.
załacznik nr 11 - porozumienie załacznik nr 11 - porozumienie » format : pdf [ 979.11 kB ] Opublikowano : dnia 19.02.2013 o godzinie 13:23:00.
pytania do siwz pytania do siwz » format : pdf [ 27.31 kB ] Opublikowano : dnia 27.02.2013 o godzinie 12:26:14.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 28.75 kB ] Opublikowano : dnia 27.02.2013 o godzinie 12:26:32.
pytania do siwz 2 pytania do siwz 2 » format : pdf [ 167.67 kB ] Opublikowano : dnia 01.03.2013 o godzinie 11:44:02.
pytania do siwz 3 pytania do siwz 3 » format : pdf [ 169.67 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 11:43:49.
modyfikacja siwz 2 modyfikacja siwz 2 » format : pdf [ 195.98 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 12:16:20.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 176.86 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 12:27:37.
bariery 1 bariery 1 » format : jpg [ 146.27 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:20:25.
bariery 2 bariery 2 » format : jpg [ 130.92 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:20:44.
potykacze 1 potykacze 1 » format : jpg [ 173.33 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:21:15.
potykacze 2 potykacze 2 » format : jpg [ 135.82 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:21:34.
potykacze 3 potykacze 3 » format : jpg [ 160.67 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:21:52.
pulpit 1 pulpit 1 » format : jpg [ 335.57 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:22:22.
pulpit 2 pulpit 2 » format : jpg [ 371.18 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:22:46.
pulpit 3 pulpit 3 » format : jpg [ 378.77 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:23:35.
pulpit 4 pulpit 4 » format : jpg [ 355.75 kB ] Opublikowano : dnia 04.03.2013 o godzinie 14:23:58.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3 » format : pdf [ 174.89 kB ]
Opublikowano : dnia 03.04.2013 o godzinie 14:08:16.
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - pakiet nr 1 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - pakiet nr 1 » format : pdf [ 174.22 kB ]
Opublikowano : dnia 15.04.2013 o godzinie 15:19:18.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 19.02.2013 o godzinie 12:51:13.

Wersja do druku