terenowe prace remontowe

 

 Dla rozwoju infrastruktury i środowiska

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN/11/2015
Jelenia Góra: TERENOWE PRACE REMONTOWE OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP III.
Numer ogłoszenia: 92428 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERENOWE PRACE REMONTOWE OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP III..
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TERENOWE PRACE REMONTOWE Remont szlaku czarnego (Chojnik - Zbójeckie Skały) na terenie obwodu ochronnego Przełęcz w rejonie Sobieszowa. Remont kładek drewnianych oraz barier terenowych przy szlaku czarnym na terenie enklawy KPN Wodospad Szklarki w obwodzie ochronnym Szrenica..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
 a) pakiet I - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące zł)
 b) pakiet II - 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się, remonty i naprawy górskich szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie infrastruktury technicznej na szlakach turystycznych, tj. przepustów, rowów, progów, stopni i barier terenowych w warunkach górskich) o wartości co najmniej 150 000,00 zł (pakiet I), 100 000,00 zł (pakiet II), oraz potwierdzą dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za prace w warunkach górskich uważa się te, które zostały wykonane na szlakach turystycznych, ścieżkach pieszych położonych na terenach górskich (leśnych, nieleśnych) z wyłączeniem górskich terenów zurbanizowanych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się 1 robotą, której wartość równa się lub przewyższa wymaganą sumaryczną wartość robót dla każdego z pakietów, na które wykonawca składa ofertę lub przedstawić po 1 robocie dla każdego z pakietów, przy czym przedstawione przez Wykonawcę roboty nie mogą się powtarzać w innych częściach. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują pakiet I: ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach ( większość prac wykonywana będzie ręcznie,) tj. samochód skrzyniowy do 5 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, , wydane przed wejściem w życie rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn.zm.), Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wymagane dla robót objętych opisem przedmiotu zamówienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), w przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, muszą one spełnić wymogi, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny spełnienia warunku wykonawca może wykazać się dysponowaniem jednym kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno -budowlanej. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe w wysokości pakiet I - 100 000,00; pakiet II - 50 000,00; W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio posiadaniem większych środków finansowych lub zdolnością kredytową, (suma pakietów na które zostanie złożona oferta) b) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę zł brutto odpowiednio w pakietach I - 100.000,00 i II - 100.000,00; W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio sumą do pakietów wyższym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (suma pakietów na które zostanie złożona oferta) . sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szlaku czarnego (Chojnik - Zbójeckie Skały) na terenie obwodu ochronnego Przełęcz w rejonie Sobieszowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kładek drewnianych oraz barier terenowych przy szlaku czarnym na terenie enklawy KPN Wodospad Szklarki w obwodzie ochronnym Szrenica..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10
 
z upowazznienia Dyrektora KPN

mgr inz. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - projket wykonawczy pakiet nr 1 załącznik nr 1 - projket wykonawczy pakiet nr 1 » format : pdf [ 15,627.73 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:00:46.
załącznik nr 1.2 - projket wykonawczy pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 - projket wykonawczy pakiet nr 2 » format : pdf [ 1,015.51 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:01:50.
załącznik nr 1.2/2 - projket wykonawczy pakiet nr 2 załącznik nr 1.2/2 - projket wykonawczy pakiet nr 2 » format : pdf [ 6,716.96 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:05:39.
załącznik nr 2.1 - STWiORB -pakiet nr 1 załącznik nr 2.1 - STWiORB -pakiet nr 1 » format : pdf [ 169.15 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:06:14.
załącznik nr 2.2/1 - STWiORB - pakiet nr 2 załącznik nr 2.2/1 - STWiORB - pakiet nr 2 » format : pdf [ 200.21 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:06:54.
załacznik nr 2.2/2 -STWiORB - pakiet nr 2 załacznik nr 2.2/2 -STWiORB - pakiet nr 2 » format : pdf [ 150.89 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:07:24.
załącznik nr 3.1 - przedmiar robót - pakiet nr 1 załącznik nr 3.1 - przedmiar robót - pakiet nr 1 » format : pdf [ 83.85 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:08:02.
załącznik nr 3.2/1 - przedmiar robót -pakiet nr 2 załącznik nr 3.2/1 - przedmiar robót -pakiet nr 2 » format : pdf [ 35.74 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:09:04.
załącznik nr 3.2/2 - przedmiar robót -pakiet nr 2 załącznik nr 3.2/2 - przedmiar robót -pakiet nr 2 » format : pdf [ 89.74 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:09:33.
załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robór załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robór » format : pdf [ 125.37 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:10:19.
załącznik nr 5 - wykaz narzędzi załącznik nr 5 - wykaz narzędzi » format : pdf [ 118.64 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:10:53.
załącznik nr 6 - wykaz osób załącznik nr 6 - wykaz osób » format : pdf [ 122.89 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:11:27.
załącznik nr 6a - oświadcenie oosoby posiadają uprawnienia załącznik nr 6a - oświadcenie oosoby posiadają uprawnienia » format : pdf [ 118.73 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:12:25.
załącznik nr 7 - wzór oferty załącznik nr 7 - wzór oferty » format : pdf [ 138.85 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:12:57.
załącznik nr 8 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 8 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 118.64 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:13:41.
załącznik nr 9 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 9 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 127.25 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:14:21.
załącznik r 10 - informacja o nie przynależnosci do grupy kapitałowej załącznik r 10 - informacja o nie przynależnosci do grupy kapitałowej » format : pdf [ 40.70 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:15:15.
załącznik nr 11.1 - wzór umowy pakiet nr 1 załącznik nr 11.1 - wzór umowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 186.47 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:16:22.
załącznik nr 11.2 - wzr umowy pakiet nr 2 załącznik nr 11.2 - wzr umowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 186.12 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:16:55.
załącznik  nr 12 - porozumienie załącznik nr 12 - porozumienie » format : pdf [ 54.79 kB ] Opublikowano : dnia 22.04.2015 o godzinie 15:17:42.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 » format : pdf [ 40.86 kB ]
Opublikowano : dnia 15.05.2015 o godzinie 14:27:36.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 22.04.2015 o godzinie 14:54:04.

Wersja do druku