OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP IV. TERENOWE PRACE REMONTOWE.

Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
 KPN/24/2013
Jelenia Góra: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP IV. TERENOWE PRACE REMONTOWE
Numer ogłoszenia: 277081 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP IV. TERENOWE PRACE REMONTOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP IV. TERENOWE PRACE REMONTOWE 1. Modernizacja strefy wypoczynkowej na Polanie (rejon Karpacza). 2. Terenowe prace remontowe na odcinku szlaku żółtego (od Polany do szlaku zielonego) w rejonie Karpacza. Odcinek szlaku przeznaczony do remontu ma długość 970 m 3. Terenowe prace remontowe na szlaku czarnym (Sowia Dolina) w rejonie Karpacza. Odcinek szlaku objęty remontem ma długość 1330 m 4. Terenowe prace remontowe na szlaku niebieskim prowadzącym na Przełęcz pod Śmielcem w rejonie Jagniątkowa. Odcinek przeznaczony do remontu ma 1635 m długości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: a) pakiet I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) b) pakiet II - 9 000,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy zł) c) pakiet III - 16 000,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy zł) d) pakiet IV - 21 000,00 zł ( dwadzieścia jeden tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się co najmniej jedna z prac jak: remonty i naprawy górskich szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie infrastruktury technicznej na szlakach turystycznych, tj. przepustów, rowów, progów, stopni terenowych w warunkach górskich) o wartości brutto co najmniej 90 000,00 zł (pakiet I), 300 000,00 zł (pakiet II), 700 000,00 zł (pakiet III), 900 000,00 zł (pakiet IV) oraz potwierdzą dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za prace w warunkach górskich uważa się te, które zostały wykonane na szlakach turystycznych, ścieżkach pieszych położonych na terenach górskich (leśnych, nieleśnych) z wyłączeniem górskich terenów zurbanizowanych. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się 1 robotą, której wartość równa się lub przewyższa wymaganą sumaryczną wartość robót dla każdego z pakietów, na które wykonawca składa ofertę lub przedstawić po 1 robocie dla każdego z pakietów, przy czym przedstawione przez Wykonawcę roboty nie mogą się powtarzać w innych częściach. Sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym tj. ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach ( większość prac wykonywana będzie ręcznie,) tj. samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 24 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna - w przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny spełnienia warunku wykonawca może wykazać się wymaganym sprzętem do wszystkich pakietów Sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane przed wejściem w życie rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn.zm.), Zamawiający uzna również odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wymagane dla robót objętych opisem przedmiotu zamówienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), tj. ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), w przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, muszą one spełnić wymogi, określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny spełnienia warunku wykonawca może wykazać się dysponowaniem jednym kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykaża się, że: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości pakiet nr I - 50.000,00; pakiet nr II - 200.000,00; pakiet nr III - 400.000,00; pakiet nr IV - 500.000,00 zł W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio posiadaniem większych środków finansowych lub zdolnością kredytową , ( suma pakietów na które zostanie złożona oferta) . b) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę zł brutto pakiet I - 50.000,00; pakiet II- 300.000,00; pakiet III- 300.000,00; pakiet IV - 300.000,00 zł W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio sumą do pakietów wyższym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. ( suma pakietów na które zostanie złożona oferta) Sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian a) klęski żywiołowe; b) wystąpienia warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia, w tym nietypowych dla danej pory roku warunków pogodowych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas trwania klęski żywiołowej , warunków atmosferycznych utrudniających terminowe lub prawidłowe wykonanie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedziba w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2014 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedziba w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja strefy wypoczynkowej na Polanie (rejon Karpacza). Modernizacja obiektu obejmuje wykonanie następujących prac: 1) remont i odbudowa nawierzchni strefy (nawierzchnia brukowana), 2) odbudowa murów okalających strefę z kamienia na zaprawie cementowej, 3) ogrodzenie terenu strefy, 4) rekultywacja terenu przyległego, 5) wykonanie i ustawienie w terenie stelaża drewnianego (pulpitu) wraz z tablicą informacyjną, treść tablic należy uzgodnić z zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terenowe prace remontowe na odcinku szlaku żółtego (od Polany do szlaku zielonego) w rejonie Karpacza. Odcinek szlaku przeznaczony do remontu ma długość 970 m. Prace remontowe obejmują następujące czynności: 1) remont i odbudowa nawierzchni szlaku z kamienia miejscowego (nawierzchnia brukowana), 2) wykonanie odwodnienia nawierzchni szlaku z wód powierzchniowych - progi z bali drewnianych lub z kamieni, odkryte przepusty kamienne, 3) wymiana i wzmocnienie pomostów -stojących- z elementów drewnianych, 4) remont, przebudowa lub budowa nowych przepustów kamiennych odkrytych, 5) odtworzenie zarośniętych i zniszczonych rowów przy szlaku, 6) rekultywacja i zabezpieczenie poboczy szlaków przed dalszą erozją - zabudowy przeciwerozyjne, 7) wykonanie i ustawienie w terenie stelaża drewnianego (pulpitu) wraz z tablicą informacyjną, treść tablic należy uzgodnić z zamawiającym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terenowe prace remontowe na szlaku czarnym (Sowia Dolina) w rejonie Karpacza. Odcinek szlaku objęty remontem ma długość 1330 m Prace remontowe obejmują następujące czynności: 1) remont i odbudowa nawierzchni z kamienia miejscowego (nawierzchnia brukowana), 2) wykonanie odwodnienia wód powierzchniowych - progi z kamienia lub bali drewnianych, 3) remont przepustów kamiennych wraz z przykryciem elementami drewnianymi, 4) rekultywacja i zabezpieczenie poboczy szlaków przed dalszą erozją - zabudowy przeciwerozyjne, 5) wykonanie 1 pulpitu z 2 tablicami informacyjnymi (jedna w czasie remontu, druga po zakończeniu prac; treść tablic należy uzgodnić z zamawiającym).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Terenowe prace remontowe na szlaku niebieskim prowadzącym na Przełęcz pod Śmielcem w rejonie Jagniątkowa. Odcinek przeznaczony do remontu ma 1635 m długości W zakres prac wchodzą następujące czynności: 1) remont i odbudowa nawierzchni z kamienia miejscowego (nawierzchnia brukowana), 2) wykonanie odwodnienia wód powierzchniowych - progi kamieni lub bali drewnianych, 3) remont przepustów kamiennych wraz z przykryciem elementami drewnianymi, 4) rekultywacja i zabezpieczenie poboczy szlaków przed dalszą erozją - zabudowy przeciwerozyjne, 5) wykonanie 1 pulpitu z 2 tablicami informacyjnymi (jedna w czasie remontu, druga po zakończeniu prac; treść tablic należy uzgodnić z zamawiającym).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
z upowaznienia Dyrektora KPN

mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 projekt remontu pakiet nr 1 załącznik nr 1.1 projekt remontu pakiet nr 1 » format : pdf [ 678.10 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:20:56.
załącznik nr 1.2 projket remontu pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 projket remontu pakiet nr 2 » format : pdf [ 6,869.60 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:23:39.
załącznik nr 1.3 projekt remontu pakiret nr 3 załącznik nr 1.3 projekt remontu pakiret nr 3 » format : pdf [ 11,311.93 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:27:54.
załącznik nr 1.4 projekt remontu pakiet nr 4 załącznik nr 1.4 projekt remontu pakiet nr 4 » format : pdf [ 9,554.39 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:33:06.
załącznik nr 2.1 STWiORB Pakiet nr 1 załącznik nr 2.1 STWiORB Pakiet nr 1 » format : pdf [ 208.71 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:33:51.
załącznik nr 2.2 STWIRB pakiet nr 2 załącznik nr 2.2 STWIRB pakiet nr 2 » format : pdf [ 195.24 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:34:23.
załacznik nr 2.3 STWiORB pakiet nr 3 załacznik nr 2.3 STWiORB pakiet nr 3 » format : pdf [ 156.04 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:34:57.
załacznik nrn 2.4 STWiORB pakiet nr 4 załacznik nrn 2.4 STWiORB pakiet nr 4 » format : pdf [ 158.35 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:35:30.
załącznik nr 3.1 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załącznik nr 3.1 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 69.38 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:37:05.
załącznik nr 3.2 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 2 załącznik nr 3.2 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 84.06 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:37:48.
załącznik nr 3.3 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 3.3 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 83.16 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:43:08.
załącznik nr 3.4 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 4 załącznik nr 3.4 przedmiar robót i kosztorys ofertowy pakiet nr 4 » format : pdf [ 81.67 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:44:27.
załącznik nr 4 wykaz robót budowlanych załącznik nr 4 wykaz robót budowlanych » format : pdf [ 42.51 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:45:12.
załącznik nr 5 - wykaz narzędzi załącznik nr 5 - wykaz narzędzi » format : pdf [ 42.00 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:45:47.
załącznik nr 6 wykaz osób załącznik nr 6 wykaz osób » format : pdf [ 44.70 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:46:17.
załącznik nr 6a ośwaidczenie o posiadanych uprawnieniach załącznik nr 6a ośwaidczenie o posiadanych uprawnieniach » format : pdf [ 40.92 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:46:55.
załącznik nr 7 wzór oferty załącznik nr 7 wzór oferty » format : pdf [ 138.92 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:47:36.
załącznik nr 8 oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 8 oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 53.96 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:48:18.
załącznik nr 9 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 9 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 69.01 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:49:06.
załącznik nr 10 oświadczenie na podstawie art. 26 ust. 2d załącznik nr 10 oświadczenie na podstawie art. 26 ust. 2d » format : pdf [ 41.47 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:50:31.
załącznik nr 11.1 wzór umowy pakiet nr 1 załącznik nr 11.1 wzór umowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 92.22 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:51:09.
załącznik nr 11.2 wzór umowy pakiet nr 2 załącznik nr 11.2 wzór umowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 93.39 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:51:45.
załącznik nr 11.3 wzór umowy pakiet nr 3 załącznik nr 11.3 wzór umowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 92.68 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:52:23.
załącznik nr 11.4 wzór umowy pakiet nr 4 załącznik nr 11.4 wzór umowy pakiet nr 4 » format : pdf [ 93.65 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:53:15.
załącznik nr 12 -porozumienie załącznik nr 12 -porozumienie » format : pdf [ 53.85 kB ] Opublikowano : dnia 19.12.2013 o godzinie 14:53:46.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4 » format : pdf [ 49.90 kB ]
Opublikowano : dnia 27.01.2014 o godzinie 09:33:18.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 19.12.2013 o godzinie 14:14:49.

Wersja do druku