Termomodernizacja oraz zmiana systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze

Jelenia Góra: Termomodernizacja oraz zmiana systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze, realizowanego w ramach projektu dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn: Ograniczenie szkodliwych emisji oddziaływających bezpośrednio na ekosystemy Karkonoskiego Parku Narodowego oraz zmianę systemu ogrzewania budynku Dyrekcji KPN: - roboty budowlane zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 7500 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja oraz zmiana systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze, realizowanego w ramach projektu dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn: Ograniczenie szkodliwych emisji oddziaływających bezpośrednio na ekosystemy Karkonoskiego Parku Narodowego oraz zmianę systemu ogrzewania budynku Dyrekcji KPN: - roboty budowlane zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. opracowanie dokumentacji projektowej: 1. FUNDAMENT 1. Izolacja pionowa przeciwwilgociowa fundamentu w części podpiwniczonej od strony północnej wschodniej i zachodniej budynku w ramach czego należy wykonać: a) Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami z ułożeniem urobku na odkład, b) Przygotować stare podłoże fundamentu pod wykonanie izolacji poprzez: -oczyszczenie mechaniczne i zmycie, uzupełnienie bruzd i kawern i wypełnienie spoin w murze kamiennym, c) Izolacje pionowe murów, środkiem typu Dysperbit 3-warstwowe, d) Zabezpieczenie ścian folią kubełkową e) Zasypanie podsypką filtracyjna wykopu kruszywem 10-30mm f) Przemurowanie słupa ceglanego podtrzymującego werandę od str. pn-zach. 2. ŚCIANA ZEWNĘTRZNA - Powierzchnia ocieplana styropianem pod deski elewacyjne wynosi 276,07m2 ,natomiast powierzchnia ocieplenia styropianem pod wyprawę tynkarską wynosi 443,68m2 Termomodernizacja ścian zewnętrznych od zewnątrz przewiduje wykonanie: a) Rozbiórki elewacyjnych listew boazeryjnych, b) Demontaż krat stalowych okiennych i drzwiowych c) Demontaż do ponownego użytku ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych, d) Demontaż i ponowny montaż oświetlenia zewnętrznego, instalacji alarmowej i zabezpieczeń budynku oraz akcesoriów zamontowanych na elewacji , e) Przygotowanie poprzez impregnowanie środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi zdemontowanej zewnętrznej boazerii ściennej i konstrukcji drewnianej typu krawędziaki, bale, listwy i deski z boazerii, formy rzeźbione i innych elementów wystroju elewacji, f) Częściowa wymiana odeskowania ścian, z istniejących desek profilowanych oraz wykonanie rusztu drewnianego na ścianach (z wykorzystaniem istniejącego rusztu) wraz z impregnacją przeciwgrzybiczną i ognioochronną drewna. Następnie zamocowania folii paroprzepuszczalnej montaż ocieplenia z płyt styropianowych oraz montaż elewacyjnych listew boazeryjnych wcześniej zdemontowanych, g) W razie konieczności częściowa wymiana lub przedłużenie konstrukcyjnych elementów drewnianych, typu: końcówki belek stropowych , krokwie i inne, h) Czyszczenie i lakierowanie zabezpieczające 2-krotnie wszystkich elementów deskowania i wystroju elewacji w tym form rzeźbionych i stalowych. i) Dorabianie elementów skrzydeł okiennych do istniejących ościeżnic, połączenia, elementów: narożna, szczebliny, szprosy w już istniejących oknach nie przeznaczonych do wymiany, j) Ocieplenie płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą w systemie Stopter wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, ścian otynkowanych z cegły, wykonanie gzymsów, boni, ryzalitów, wykonanie elewacji z tynku mineralnego na ścianach murowanych ocieplonych płytami styropianowymi zachowując kamienno-ceglaną elewację partii cokołu, ryzalitów i snycerki, k) Demontaż rur spustowych przeznaczonych do ponownego montażu, l) Naprawa różnych elementów metalowych (wymiana lub uzupełnienie, elementów, ślusarsko-kowalskich), kraty średnio ozdobne, m) Demontaż i montaż okien i drzwi, okna rozwieralne i uchylno-rozwierane, osadzanie na kotwach demontaż i montaż 24 sztuk okien w tym 11sztuk okien dachowych i 1 sztuki drzwi zewnętrznych o łącznej powierzchni 43,84m2, n) Przygotowanie podłoża pod montaż płyt styropianowych, ściany otynkowane z cegły. Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III (ściany, loggie, balkony), podłoże: cegła, pustaki ceramiczne, o) Remont i wymiana elementów ślusarsko - kowalskich wymiana krat i akcesoria, elewacyjnych w tym kratek wentylacyjnych. Przebudowa pokrycia dachowego z blachy stalowej przy wejściu do kotłowni poprzez zwiększenie kąta spadku. p) Wykonanie parapetów i podokienników z zachowaniem odpowiednich spadków, r) Malowanie farbami zewnętrznymi elewacyjnymi stolarki, ciesielki, szczytów, ganku, werand, balkonów, deskowania elewacji, opaski okienne, tynku żywicznego na styropianie itp. nowych jak i istniejących uprzednio pomalowanych. 3. Ściany wewnętrzne - 179,91 m2 a) Ocieplenie od wewnątrz muru kamiennego i ceglanego z wykorzystaniem technologii (np. do bloczków Ytong Multipor) z wyprawą tynkową i malowaniem wewnętrznym . W ścianach docieplanych od wewnątrz należy wykonać wentylację grawitacyjną z podłączeniem do nieużywanego komina biegnącego od piwnicy na strych z wyprowadzeniem nad dach. W pozostałych pomieszczeniach ocieplone ściany należy wentylować kratkami nawiewu i wywiewu, b) Docieplenie drewnianej ścianki werandy I p wełną mineralną na ruszcie z wykończeniem płytami GK, szpachlowaniem i malowaniem. 4. Termomodernizacja dachu - 450,5m² 4.1. Roboty pomocnicze i rozbiórki a) Rozebranie pokrycia dachowego z blachy, blacha nie nadająca się do użytku , b) Rozebranie rynien i rur spustowych, blacha nadająca się do użytku, do ponownego montażu, c)Rozebranie akcesorii dachowych, anten, sztyc nie przeznaczonych do ponownego montażu, d) Rozebranie akcesorii dachowych, anten, e) Demontaż obróbek z blachy, f) Demontaż okien połaciowych. 4.2. Ołacenie połaci dachowych z tarcicy nasyconej a) wymiana w ok. 10% uszkodzonego deskowania połaci dachowych , końcówek krokwi przy okapach i jednostkowego wzmocnienia krokwi dachowych, b) ułożenie izolacji na połaciach dachowych, c) Ołacenie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, łaty i kontr łaty, d) Izolacje termiczne wykonywane płytami w systemie ECOTHERM - PIR ,wentylowany na dachu z wszystkimi obróbkami technologicznymi włącznie. e) Obróbki blacharskie, blacha z cynku , kosze, f) Okna i włazy dachowe fabrycznie wykończone, okna poddaszy połaciowe. 4.3. Pokrycia dachowe z dachówki a) Ułożenie dachówki karpiówki podwójnie w koronkę, gąsior typu A, b) Uzupełnienie ław kominiarskich, ławy poziome oraz uzupełnienie elementów wyposażenia dachów, włazy kominiarskie itp. c) Wymiana deskowania dachów, deski czołowe (wiatrownice), d) Montaż prefabrykowanych różnych obróbek i elementów z blachy z cynku, obrobienie podpórek, słupów, masztów, uchwytów i odgromników w dachach krytych blacha, e) Montaż prefabrykowanych różnych obróbek i elementów z blachy z cynku, krawędzie balkonów i loggii, f) Montaż rynien dachowych z blachy ocynkowanej, rynny półokrągłe z demontażu g) Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej, rury okrągłe z rozbiórki, h) Dwuwarstwowe, renowacyjne krycie dachów papą termozgrzewalną z drobną naprawą istniejącego pokrycia, grubości 9,1 mm, gwarancja 40 lat. i) remont pokrycia z blachy przy wejściu do kotłowni a polegający na zwiększeniu kąta spadku do wysokości parapetu okna znajdującego się nad wejściem. 4.4. Instalacja odgromowa a) Montaż zwodów poziomych nie naprężanych z pręta o średnicy 10mm, pokrycie dachówka, b) Montaż w instalacji uziemiającej lub odgromowej, złącze kontrolne, połączenie drut-płaskownik, c) Montaż w instalacji uziemiającej lub odgromowej, złącze do rynny okapowej, na dachu, d) Badania i pomiary instalacji, instalacja odgromowa. ZMIANA SYSTEMU OGRZEWANIA 5. Zmiana systemu ogrzewania Wstępnie szacuje się stworzenie jednego wspólnego układu obejmującego swym działaniem cały obiekt z zachowaniem jednorodności materiałowej, właściwych prędkości przepływu i zapewnienia nowych nominalnych przepływów przy nowych parametrach pracy. 5.1. Modernizacja istniejącej instalacji wewnętrznej powinna obejmować: - wymianę istniejących grzejników oraz armatury około grzejnikowej, (zawór powrotny lub komplet podłączeniowy, głowica termostatyczna). Zalecane parametry zasilania instalacji max. 65 C i zalecana różnica temperatur do 10 K. - demontaż grzejników - demontaż instalacji centralnego ogrzewania - przebicia w stropach i ścianach - montaż nowej instalacji c.o. (pionów, podejść do grzejników itp.) - montaż grzejników wraz z osprzętem (nowych oraz przeznaczonych do ponownego montażu) - izolacje cieplne i konieczne zabudowy rur instalacji c.o. płytami GK, gipsowanie i malowanie całych ścian w miejscach przebiegu instalacji c.o. - montaż mieszalników pompy ciepła i wspomagania ogrzewania przez kocioł c.o. na gaz. 5.2. W zakresie zamówienia jest również wykonanie zasilania elektrycznego: pompy ciepła i wszystkich urządzeń elektrycznych pomocniczych w tym urządzeń i automatyki do współpracy dwóch źródeł ciepła. Na zakres prac elektrycznych składa się też wykonanie szafy zasilająco-sterowniczej z wymaganymi zabezpieczeniami oraz wykonanie okablowania i konfiguracji układu automatyki. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlano konstrukcyjnych towarzyszących planowanej inwestycji tj. przebić, wykonania fundamentów pod urządzenia, bruzd, otworów montażowych itp. wraz z przywróceniem miejsc montażowych do stanu pierwotnego. 6. Pompa ciepła 6.1. Dolne źródło zasilania - wykonanie koniecznych prac geologicznych , - roboty ziemne, wyznaczenie miejsc na wykonanie 8 odwiertów na głębokość 80 m, wykopy pod ułożenie instalacji do budynku, przebicia fundamentu, - montaż sond U, ułożenie i montaż instalacji w wykopie od sond do pompy - przejścia i uszczelnienia instalacji przez mury, izolacje cieplne, przywrócenie poprzedniego stanu murów i tynków - zasypywanie wykopów, niwelacja terenu 6.2. Planowana lokalizacja pompy ciepła wraz z osprzętem: przewidziana jest w istniejącym pomieszczeniu w kotłowni. Układ technologiczny pompy ciepła powinien obejmować pompę ciepła której poszczególne elementy zostały wyspecyfikowane przez producenta wraz z niezbędnym osprzętem i elementami zabezpieczającymi a w szczególności: - filtry - zawory bezpieczeństwa, - naczynia kompensujące po stronie pierwotnej i wtórnej - bufor wody grzewczej o pojemności zgodnej z wytycznymi producenta p.c. (gwarantując jej stabilną pracę) - pompy obiegowe dolnego źródła i strony instalacyjnej - układy regulacji temperatury zasilania instalacji w zależności od temperatury zewnętrznej (regulacja pogodowa z mieszaczem) - układ sterowania i automatyki z szafą zasilająco - zabezpieczającą. 7. Roboty remontowe pomocnicze Projekt wykonania prac winien zawierać dodatkowo inne konieczne a nie wymienione prace pomocnicze wynikające z technologii wykonania . Kwota przeznaczona na realizację przedmiotu zamówienia wynosi 707000,00 brutto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00-0, 71.32.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.26.10.00-4, 45.26.12.11-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5500,00 słownie : pięć tysięcy pięćset
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację, co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku - o wartości nie mniejszej niż 500000 zł brutto oraz potwierdzi dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    dysponowanie co najmniej - wiertnicą, koparko-ładowarką, dźwig, rusztowania sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które muszą posiadać uprawnienia -uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej do projektowania, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania, kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - pracownika z uprawnieniami dozoru instalacji elektrycznych sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę 300000 zł brutto. b)Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 500000 zł sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy I.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) I.2 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie nakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej I.3 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, mimo iż opóźnienie w jej wykonaniu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 30 przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości ukończenia jej wykonywania w tym terminie; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin zakończenia wykonywania umowy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt I.1 - I.2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II.2 Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; III. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze u. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze u. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Dyrektor KPN
dr inż. Andrzej Raj
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - program funkcjonalno-uzytkowy załącznik nr 1 - program funkcjonalno-uzytkowy » format : pdf [ 2,867.91 kB ] Opublikowano : dnia 04.01.2013 o godzinie 15:19:46.
załącznik nr 7 - wzór umowy załącznik nr 7 - wzór umowy » format : pdf [ 95.76 kB ] Opublikowano : dnia 04.01.2013 o godzinie 15:20:14.
załącznik nr 8 - porozumienie załącznik nr 8 - porozumienie » format : pdf [ 43.63 kB ] Opublikowano : dnia 04.01.2013 o godzinie 15:20:49.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 20.57 kB ] Opublikowano : dnia 16.01.2013 o godzinie 09:20:03.
odpowiedzi na pytania do siwz odpowiedzi na pytania do siwz » format : pdf [ 38.97 kB ] Opublikowano : dnia 16.01.2013 o godzinie 13:46:21.
pytania do siwz 2 pytania do siwz 2 » format : pdf [ 26.34 kB ] Opublikowano : dnia 18.01.2013 o godzinie 12:08:30.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zawiadomienie o unieważnieniu postępowania » format : pdf [ 33.30 kB ]
Opublikowano : dnia 04.02.2013 o godzinie 13:40:53.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.01.2013 o godzinie 15:17:08.

Wersja do druku