Usługi eksperckie z zakresu lichenologii prowadzone na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach realizavcji projektu pn. Odnowa w środowisku „czarny trójkąt” nabiera kolorów. Projekt realizowany na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze.

http://www.sn-pl.eu/media/pics/logo/efrelogo_plde.jpghttp://www.sn-pl.eu/media/pics/logo/programmlogo.jpg

 

 

 

 

http://www.sn-pl.eu/media/pics/logo/efrelogo_plde.jpghttp://www.sn-pl.eu/media/pics/logo/programmlogo.jpgProjekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu   Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska – Saksonia 2007-2013
KPN/17/2013
Jelenia Góra: Odnowa w środowisku „czarny trójkąt” nabiera kolorów. Projekt realizowany na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 271328 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa w środowisku „czarny trójkąt” nabiera kolorów. Projekt realizowany na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa w środowisku -czarny trójkąt- nabiera kolorów. Projekt realizowany na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze ZADANIE nr 1: Przygotowanie regionalnych transgranicznych punktów obserwacyjnych a. Opracowanie koncepcji wykorzystania istniejących danych na temat zmian środowiska z systemu monitoringu prowadzonego w KPN oraz zebrania nowych danych z terenu KPN. b. Zebranie aktualnych danych dotyczących zmian w środowisku na 30 wyznaczonych punktach w czasie trwania projektu na obszarze Karkonoskiego Parku Narodowego. c. Analiza zebranych oraz historycznych danych z terenu KPN. d. Opracowanie projektu przestrzennego rozmieszczenia 30 punktów obserwacyjnych w tym 20 punktów wyposażonych w pulpity informacyjne. e. Opracowanie materiałów poglądowych dotyczących 30 punktów monitoringu środowiska na terenie KPN, Zadanie nr 2: Edukacja ekologiczna a. Opracowanie materiałów edukacyjnych we współpracy z instytucjami edukacyjnymi (4 konspekty z kartami pracy) b. Opracowanie kursów doskonalących dla nauczycieli (konspekty). 3 sztuki konspektów. c. Realizacja szkoleń dla nauczycieli na terenie KPN (3 szkolenia, dla 20 nauczycieli z Polski i z Niemiec d. Przygotowanie i przeprowadzenie wycieczek tematycznych na terenie KPN dla uczniów (6 wycieczek w dwóch turach po 3 wycieczki dla polskiej i niemieckiej grupy uczniów). ZADANIE nr 3 - Udostępnianie informacji (przygotowanie informacji zrozumiałej dla społeczeństwa) a. Przygotowanie tekstu tj. 20 normostron w języku polskim wraz ze specjalistycznymi zdjęciami do broszury nt. zmian zachodzących w środowisku Karkonoszy b. Przygotowanie tekstu tj. 13 normostron w języku polskim wraz ze specjalistycznymi zdjęciami do broszury nt. punktów monitoringowych na terenie KPN, skali porostowej i metod prowadzenia obserwacji. c. Przygotowanie tekstu tj. 20 normostron w języku polskim wraz ze specjalistycznymi zdjęciami do -Atlasu porostów Karkonoszy-. d. Przygotowanie 4 normostron tekstu wraz ze specjalistycznymi zdjęciami na 8 szt. tablic informacyjnych ogólnych. e. Przygotowanie 6 normostron tekstu wraz ze specjalistycznymi zdjęciami na 12 szt. tablic informacyjnych szczegółowych na punktach monitoringowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00-6, 79.31.40.00-8, 80.00.00.00-4, 80.54.00.00-1, 79.96.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiąc złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wykaże , ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca : - prowadził badania lub monitoring z wykorzystaniem porostów lub wykonywał inwentaryzacje porostów (min. 2 opracowania o wartości min. 8.000 PLN jedna) - posiada publikacje (min. 2 publikacje) naukowe dotyczące lichenobioty. - przeprowadził szkolenia z zakresu edukacji ekologicznej dla grupy min.10 osobowej, o wartości min. 500 PLN. sposób oceny wg reguły spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. odbiorniki GPS - min.1 szt., sprzęt laboratoryjny do oznaczania gatunków porostów na potrzeby monitoringu (mikroskop świetlny, binokular, odczynniki: PFDA, KOH, NAOCL, JKJ, chromatograf do wykonania chromatografii cienkowarstwowej TLC.) sposób oceny wg reguły spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) Kierownik zespołu - kierujący zespołem wykonującym zadania z zakresu: monitoringu lichenologicznego, przeprowadzenia cyklu szkoleń i wycieczek edukacyjnych oraz przygotowania specjalistycznych tekstów i fotografii do wydawnictw edukacyjnych; ilość osób: 1; wykształcenie wyższe biologiczne, tytuł naukowy, (specjalność lichenologia); doświadczenie: - prowadził badania lub monitoring z wykorzystaniem porostów lub wykonywał inwentaryzacje porostów - posiada publikacje (min. 2 publikacje) naukowe dotyczące lichenobioty. - przeprowadził szkolenia z zakresu edukacji ekologicznej dla grupy min.10 osobowej 2) Ekspert lichenolog; ilość osób: 2; wykształcenie wyższe biologiczne (specjalność lichenologia); doświadczenie: - prowadził badania lub monitoring z wykorzystaniem porostów lub wykonywał inwentaryzacje porostów. - posiada publikacje (min. 1 publikacja) naukowe dotyczące lichenobioty. Kierownik zespołu będzie osobą wskazaną w Umowie, upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. sposób oceny wg reguły spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
·         aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013 Oś priorytetowa 1. Rozwój transgraniczny, Dziedzina 4. Środowisko przyrodnicze..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
 

z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załacznik nr 7 - mapa rozmieszczenia powierzchni monitoringowych załacznik nr 7 - mapa rozmieszczenia powierzchni monitoringowych » format : docx [ 240.70 kB ] Opublikowano : dnia 11.07.2013 o godzinie 12:47:39.
załacznik nr 8- Mapa rozmieszczenia powierzchni monitorowanych – na Czarnym Grzbiecie załacznik nr 8- Mapa rozmieszczenia powierzchni monitorowanych – na... » format : pdf [ 804.38 kB ] Opublikowano : dnia 11.07.2013 o godzinie 12:48:35.
załacznik nr 9a załacznik nr 9a » format : pdf [ 32.76 kB ] Opublikowano : dnia 11.07.2013 o godzinie 12:49:03.
załacznik nr 9b załacznik nr 9b » format : pdf [ 34.29 kB ] Opublikowano : dnia 11.07.2013 o godzinie 12:49:21.
załacznik nr 9c załacznik nr 9c » format : pdf [ 106.78 kB ] Opublikowano : dnia 11.07.2013 o godzinie 12:49:43.
załacznik nr 9d załacznik nr 9d » format : pdf [ 581.90 kB ] Opublikowano : dnia 11.07.2013 o godzinie 12:50:10.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 54.46 kB ] Opublikowano : dnia 12.07.2013 o godzinie 08:15:33.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 51.65 kB ]
Opublikowano : dnia 30.07.2013 o godzinie 07:47:40.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 11.07.2013 o godzinie 12:44:27.

Wersja do druku