dostawa kiełkownika oraz narzędzi ogrodniczych na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego PN

 

Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

 

   Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

  

Jelenia Góra: Dostawa kiełkownika oraz narzędzi ogrodniczych na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach zadania specjalistyczny sprzęt i wyposażenie do hodowli i ochrony zagrożonych gatunków flory realizowanego w projekcie-Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 237296 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kiełkownika oraz narzędzi ogrodniczych na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach zadania specjalistyczny sprzęt i wyposażenie do hodowli i ochrony zagrożonych gatunków flory realizowanego w projekcie-Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kiełkownika typu Jacobsen lub równoważny - 1 szt. , wózki ogrodnicze typu duńskiego lub równoważne- 4 szt.; narzędzia ogrodnicze: taczki - 2 szt.; szpadle - 4 szt. ; widły amerykańskie lub równoważne - 4 szt. motyki - 4 szt. sekatory - 4 szt.,; siekiery - 2 szt.; grabie- 4 szt.; wąż ogrodniczy o długości 80 m ze złączkami i końcówką do pdlewania na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4, 44.51.12.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 14:15, miejsce: Karkonoski Park Narodowy - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane ze środoków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: kiełkownika typu Jacobsen lub równoważne (kiełkownik zapewniający kiełkowanie nasion roślin w kontrolowanych warunkach pod względem temperatury i wilgotności) służącego do określania zdolności kiełkowania nasion oraz kiełkowania nasion, - 1 sztuka - szczegółowe dane w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wózków ogrodniczych typu duńskiego lub równoważnych (wózek wyposażony w regulowane półki, służący do transportu roślin w doniczkach i paletach rozsadowych, dostosowany do ergonomicznego wykonywaniu prac ogrodniczych - pikowania, rozsadzania, szkółkownia, pielenia ) 4 szt., - szczegółowe dane w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi ogrodniczych: taczki 2 szt., szpadle 4 szt., widły amerykańskie lub równoważne (widły przeznaczone do spulchniania gleby) 4 szt., motyki 4 szt., sekatory 4 szt., siekiery 2 szt., grabie 4 szt., wąż ogrodniczy o długości 80 m ze złączkami i końcówką do podlewania, - szczegółowe dane w siwz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

z-ca Dyrektora

Przemysław Tołoknow

)

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

zawiadomienie o wyborze oferty - pakiet nr 1 zawiadomienie o wyborze oferty - pakiet nr 1 » format : pdf [ 453.63 kB ] Opublikowano : dnia 25.08.2010 o godzinie 12:04:59.
zmainy do siwz w pakiecie nr 1 zmainy do siwz w pakiecie nr 1 » format : pdf [ 455.45 kB ] Opublikowano : dnia 11.08.2010 o godzinie 10:28:36.
unieważnienie postępowania w pakiecie nr 2 i 3 unieważnienie postępowania w pakiecie nr 2 i 3 » format : pdf [ 451.96 kB ] Opublikowano : dnia 23.08.2010 o godzinie 14:31:16.


Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.08.2010 o godzinie 12:32:07.

Wersja do druku