Dokument Archiwalny :
dostawa kiełkownika oraz narzędzi ogrodniczych na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego PN
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
Jelenia Góra: Dostawa kiełkownika oraz narzędzi ogrodniczych na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach zadania specjalistyczny sprzęt i wyposażenie do hodowli i ochrony zagrożonych gatunków flory realizowanego w projekcie-Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 237296 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kiełkownika oraz narzędzi ogrodniczych na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach zadania specjalistyczny sprzęt i wyposażenie do hodowli i ochrony zagrożonych gatunków flory realizowanego w projekcie-Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kiełkownika typu Jacobsen lub równoważny - 1 szt. , wózki ogrodnicze typu duńskiego lub równoważne- 4 szt.; narzędzia ogrodnicze: taczki - 2 szt.; szpadle - 4 szt. ; widły amerykańskie lub równoważne - 4 szt. motyki - 4 szt. sekatory - 4 szt.,; siekiery - 2 szt.; grabie- 4 szt.; wąż ogrodniczy o długości 80 m ze złączkami i końcówką do pdlewania na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4, 44.51.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 14:15, miejsce: Karkonoski Park Narodowy - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane ze środoków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: kiełkownika typu Jacobsen lub równoważne (kiełkownik zapewniający kiełkowanie nasion roślin w kontrolowanych warunkach pod względem temperatury i wilgotności) służącego do określania zdolności kiełkowania nasion oraz kiełkowania nasion, - 1 sztuka - szczegółowe dane w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wózków ogrodniczych typu duńskiego lub równoważnych (wózek wyposażony w regulowane półki, służący do transportu roślin w doniczkach i paletach rozsadowych, dostosowany do ergonomicznego wykonywaniu prac ogrodniczych - pikowania, rozsadzania, szkółkownia, pielenia ) 4 szt., - szczegółowe dane w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi ogrodniczych: taczki 2 szt., szpadle 4 szt., widły amerykańskie lub równoważne (widły przeznaczone do spulchniania gleby) 4 szt., motyki 4 szt., sekatory 4 szt., siekiery 2 szt., grabie 4 szt., wąż ogrodniczy o długości 80 m ze złączkami i końcówką do podlewania, - szczegółowe dane w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
z-ca Dyrektora
Przemysław Tołoknow
Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.08.2010 o godzinie 12:32:07.
Dokument obowiązywał od dnia 04.08.2010 o godzinie 12:32:07 do 04.08.2010 o godzinie 12:32:55
Wersja do druku