Termomodernizacja oraz zmiana systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze

Jelenia Góra: Termomodernizacja oraz zmiana systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze, realizowanego w ramach projektu dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn Ograniczenie szkodliwych emisji oddziaływujących bezpośrednio na ekosystemy Karkonoskiego Parku Narodowego oraz zmianę systemu ogrzewania budynku Dyrekcji KPN - roboty budowlane zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 41376 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja oraz zmiana systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze, realizowanego w ramach projektu dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn Ograniczenie szkodliwych emisji oddziaływujących bezpośrednio na ekosystemy Karkonoskiego Parku Narodowego oraz zmianę systemu ogrzewania budynku Dyrekcji KPN - roboty budowlane zaprojektuj i wybuduj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu - Termomodernizacji oraz zmiany systemu ogrzewania budynku Dyrekcji Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy. Zakres prac obejmuje Etap I 1. opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę 2. Zakres robót w etapie I - termomodernizacja budynku obejmuje: Termomodernizację przegród zewnętrznych od zewnątrz budynku. FUNDAMENT 1. Izolacja pionowa fundamentu w części podpiwniczonej od strony północnej wschodniej i zachodniej budynku 53,30 m2 1.1. Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami z złożeniem urobku na odkład 1.2. Przygotowanie starego podłoża fundamentu pod docieplenie metodą lekką - mokrą, oczyszczenie mechaniczne i zmycie, zamurowanie bruzd i kawern, wypełnienie spoin - mur kamienny. 1.3. Izolacje pionowe murów, lepikiem 2-warstwowe + wyprawa z zaprawy cementowej z dodaniem środka wodoszczelnego 1.4.Izolacje cieplne oraz p.wilgociowe pionowe fundamentu z płyt styropianowych, izolacje pionowe, na lepiku 1.5. Izolacje pionowe ścian fundamentowych, z folii kubełkowej, z gruntowaniem powierzchni 1.6. Drenaż - podsypka filtracyjna ze żwiru w gotowym suchym wykopie z gotowego kruszywa - zasypanie wykopu przy folii żwirem do głębokości wykopów i wbudowanej folii kubełkowej. 1.7. Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych z zagęszczaniem nasypów, ubijakami mechanicznymi. 1.8. Ustawienie słupa ceglanego podtrzymującego werandę od strony płn-zach. budynku. 2. ŚCIANA ZEWNĘTRZNA - Termomodernizacja ścian zewnętrznych od zewnątrz 719,75 m2 2.1. Rozbiórki lekkiej obudowy jednostronnej ścian bez ocieplenia -Rozbiórka i przygotowanie krat stalowych okiennych, drzwiowych z rozbiórki do użytku. -Demontaż do ponownego użytku ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych. -Demontaż i ponowny montaż oświetlenia zewnętrznego, zabezpieczenia budynku Demontaż zbędnych akcesoriów zamontowanych na elewacji -Przygotowanie materiału drzewnego z rozbiórki boazerii i konstrukcji do ponownego użycia np. krawędziaki, bale, listwy i deski z boazerii, formy rzeźbione i inne z wystroju elewacji. Materiał drewniany przeznaczony do zabudowania powinien być odgrzybiony i zaimpregnowany grzybobójczo i ognioochronnie. -Wymiana z ociepleniem jednostronnego odeskowania ścian, z istniejących desek profilowanych w tym: wykonanie rusztu drewnianego na ścianach (z wykorzystaniem istniejącego rusztu), impregnacja przeciw grzybiczna i ognioochronna drewna - w celu zamocowania ocieplenia z płyt styropianowych oraz boazerii z listew i desek drewnianych z demontażu -Wymiana lub przedłużenie elementów konstrukcyjnych w ścianach drewnianych, końce belek stropowych -Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą system BSO, przyklejenie z impregnacją płyt styropianowych do ścian pod boazerię -Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą system BSO, przyklejenie płyt styropianowych do ościeży (otwory okienne i drzwiowe) -Ułożenie listew i desek boazeryjnych na elewacji z montażem uprzednio zdemontowanych akcesoriów wystroju elewacyjnego i zabezpieczającego -Czyszczenie i lakierowanie zabezpieczające 2-krotnie wszystkich elementów deskowania i wystroju elewacji w tym form rzeźbionych i stalowych. -Dorabianie elementów skrzydeł okiennych do istniejących ościeżnic, połączenia elementów: narożna, szczeliny, szprosy w już istniejących oknach nie przeznaczonych do wymiany Uwaga! Na oknach pomieszczeń przeznaczonych na pobyt ludzi montować istniejące kraty jako otwierane 2.2. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekko-mokrą w systemie Stopter wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej, ściany otynkowane z cegły, -Demontaż rur spustowych przeznaczonych do ponownego montażu -Naprawa różnych elementów metalowych (wymiana lub uzupełnienie, elementów ślusarsko-kowalskich), kraty średnio ozdobne -Demontaż i montaż okien i drzwi, okna rozwieralne i uchylno-rozwierane, osadzanie na kotwach demontaż i montaż 26 sztuk okien w tym 11sztuk okien dachowych i 1 sztuki drzwi zewnętrznych o łącznej powierzchni 52,23m2 -Przygotowanie podłoża pod montaż płyt styropianowych, ściany otynkowane z cegły. Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III (ściany, loggie, balkony), podłoże: cegła, pustaki ceramiczne, -Remont i wymiana elementów ślusarsko - kowalskich wymiana krat i akcesorii elewacyjnych w tym kratek wentylacyjnych -Montaż płyt styropianowych metodą lekko-mokrą w systemie Stopter wraz z ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej na ścianach otynkowanych z cegły, - wykonanie gzymsów, boni, ryzalitów, wykonanie elewacji z tynku mineralnego na ścianach murowanych ocieplonych płytami styropianowymi zachowując kamienno-ceglaną elewację partii cokołu, ryzalitów i snycerki -wykonanie parapetów i podokienników z zachowaniem odpowiednich spadków. -Malowanie farbami zewnętrznymi elewacyjnymi stolarki, ciesielki, szczytów ganku, werand, balkonów, deskowania elewacji, opaski okienne, tynku żywicznego na styropianie itp. nowych jak i istniejących uprzednio pomalowanych. 3. Termomodernizacja ścian zewnętrznych od wewnątrz - 179,91 m2 -ocieplenie od wewnątrz muru kamiennego i ceglanego z wykorzystaniem technologii (np. do bloczków Ytong Multipor) z wyprawą tynkową i malowaniem wewnętrznym -docieplenie drewnianej ścianki werandy I p wełną mineralną na ruszcie z wykończeniem płytami GK, szpachlowaniem i malowaniem 4. Termomodernizacja dachu - 450,5m2 4.1 Roboty pomocnicze i rozbiórki -Rozebranie pokrycia dachowego z blachy, blacha nie nadająca się do użytku -Rozebranie rynien i rur spustowych, blacha nadająca się do użytku, do ponownego montażu -Rozebranie akcesorii dachowych, anten, sztyc nie przeznaczonych do ponownego montażu -Rozebranie akcesorii dachowych, anten, sztyc przeznaczonych do ponownego montażu -Demontaż obróbek z blachy -Demontaż okien połaciowych 4.2. Ołacenie połaci dachowych z tarcicy nasyconej -wymiana w ok. 10% uszkodzonego deskowania płaci dachowych i ew. końców krokwi -ułożenie papy izolacyjnej na połaciach dachowych -Ołacenie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, łaty i kontr łaty -Izolacje termiczne wykonywane płytami w systemie ECOTHERM - PIR wentylowany na dachu -Obróbki blacharskie, blacha z cynku , kosze -Okna i włazy dachowe fabrycznie wykończone, okna poddaszy połaciowe 4.3. Pokrycia dachowe z dachówki -Ułożenie dachówki karpiówki podwójna w koronkę, gąsior typu A -Uzupełnienie ław kominiarskich, ławy poziome oraz uzupełnienie elementów wyposażenia dachów, włazy kominiarskie -Wymiana deskowania dachów, deski czołowe (wiatrownice) -Montaż prefabrykowanych różnych obróbek i elementów z blachy z cynku, obrobienie podpórek, słupów, masztów, uchwytów i odgromników w dachach krytych blacha -Montaż prefabrykowanych różnych obróbek i elementów z blachy z cynku, krawędzie balkonów i loggii, -Montaż prefabrykowanych rynien dachowych z blachy ocynkowanej, rynny półokrągłe z rozbiórki -Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy ocynkowanej, rury okrągłe z rozbiórki -Dwuwarstwowe, renowacyjne krycie dachów papą termozgrzewalną z drobną naprawą istniejącego pokrycia, grubości 9,1 mm, gwarancja 40 lat 4.4. Instalacja odgromowa -Montaż zwodów poziomych nie naprężanych z pręta o średnicy 10mm, pokrycie dachu blacha -Montaż w instalacji uziemiającej lub odgromowej, złącze kontrolne, połączenie drut-płaskownik -Montaż w instalacji uziemiającej lub odgromowej, złącze do rynny okapowej, na dachu -Badania i pomiary instalacji, instalacja odgromowa, Etap II zmiana systemu ogrzewania 1. Modernizacja istniejącej instalacji wewnętrznej powinna obejmować: -wymianę istniejących grzejników oraz armatury około grzejnikowej (zawór termostatyczny, zawór powrotny lub komplet podłączeniowy, głowica termostatyczna). Zalecane parametry zasilania instalacji max. 65 o C i zalecana różnica temperatur 10 K. -demontaż grzejników -demontaż instalacji centralnego ogrzewania -przebicia w stropach i ścianach -montaż nowej instalacji c.o. -montaż grzejników wraz z osprzętem (nowych oraz przeznaczonych do ponownego montażu) -izolacje cieplne i zabudowy rur instalacji c.o. -montaż mieszalników pompy ciepła i wspomagania ogrzewania przez kocioł c.o. na gaz 1.2 W zakresie zamówienia jest również wykonanie zasilania elektrycznego pompy ciepła i wszystkich urządzeń el. pomocniczych. Na zakres prac elektrycznych składa się również wykonanie szafy zasilająco-sterowniczej z wymaganymi zabezpieczeniami oraz wykonanie okablowania i konfiguracji układu automatyki. W zakresie zamówienia jest również wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlano konstrukcyjnych towarzyszących planowanej inwestycji tj. przebić, fundamentów pod urządzenia, bruzd, otworów montażowych itp. wraz z przywróceniem naruszanych miejsc do stanu pierwotnego. 2. Pompa ciepła Planowana lokalizacja pompy ciepła wraz z osprzętem - w istniejącym pomieszczeniu w kotłowni. Układ technologiczny pompy ciepła powinien obejmować pompę ciepła wraz z niezbędnym osprzętem i elementami zabezpieczającymi a w szczególności: -filtry -zawory bezpieczeństwa, -naczynia kompensujące po stronie pierwotnej i wtórnej -bufor wody grzewczej o pojemności zgodnej z wytycznymi producenta p.c. (gwarantując jej stabilną pracę) -pompy obiegowe dolnego źródła i strony instalacyjnej -układy regulacji temperatury zasilania instalacji w zależności od temperatury zewnętrznej (regulacja pogodowa z mieszaczem) -układ sterowania i automatyki z szafą zasilająco - zabezpieczającą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.26.10.00-4, 45.42.11.30-4, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.11.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5500,00 zł słownie: pięć tysięcy pięćset

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie .

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację, co najmniej jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku , wykonanie systemów grzewczych za pomocą dolnego źródła ciepła o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz potwierdzi dokumentem , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone sposób oceny: na podstawie złożonych dokumnetów wg reguły spełnia nie spełnia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    dysponują potencjałem technicznym : wiertnicą, koparko - ładowarką, dźwigiem 6 ton sposób oceny: na podstawie złożonych dokumnetów wg reguły spełnia nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w: -specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej do projektowania, -specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania, -specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania, -kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -pracownika z uprawnieniami dozoru instalacji elektrycznych sposób oceny: na podstawie złożonych dokumnetów wg reguły spełnia nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę 100.000 zł brutto. b)Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100.000,00 zł sposób oceny: na podstawie złożonych dokumnetów wg reguły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy I.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, śniny szczelne itp.) I.2 zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej I.3 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, mimo iż opóźnienie w jej wykonaniu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 30 przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości ukończenia jej wykonywania w tym terminie; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin zakończenia wykonywania umowy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt I.1 - I.2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II.2 Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; III. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.02.2012 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie

Z upoważnienia Dyrektora KPN
Mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 program funkcjonalno-użytkowy załącznik nr 1 program funkcjonalno-użytkowy » format : pdf [ 2,495.35 kB ] Opublikowano : dnia 10.02.2012 o godzinie 14:40:17.
załącznik nr 7 wzór  umowy załącznik nr 7 wzór umowy » format : pdf [ 97.33 kB ] Opublikowano : dnia 10.02.2012 o godzinie 14:40:54.
załącznik nr 8 porozumienie załącznik nr 8 porozumienie » format : pdf [ 43.63 kB ] Opublikowano : dnia 10.02.2012 o godzinie 14:41:43.
pytanie do siwz pytanie do siwz » format : pdf [ 37.12 kB ] Opublikowano : dnia 16.02.2012 o godzinie 09:32:44.
pytania do siwz 2 pytania do siwz 2 » format : pdf [ 57.18 kB ] Opublikowano : dnia 22.02.2012 o godzinie 09:26:08.
pytania do siwz 3 pytania do siwz 3 » format : pdf [ 26.26 kB ] Opublikowano : dnia 24.02.2012 o godzinie 12:13:06.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania zawiadomienie o unieważnieniu postępowania » format : pdf [ 41.69 kB ]
Opublikowano : dnia 28.02.2012 o godzinie 15:25:08.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.02.2012 o godzinie 14:25:36.

Wersja do druku