Skład i druk kalendarza Karkonoskiego Parku Narodowego na rok 2015

KPN/30/2014
Jelenia Góra: Skład i druk kalendarza Karkonoskiego Parku Narodowego na rok 2015
Numer ogłoszenia: 365374 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład i druk kalendarza Karkonoskiego Parku Narodowego na rok 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Skład i druk kalendarza Karkonoskiego Parku Narodowego na rok 2015 - wymiar kalendarza - 30 cm x 30 cm (format złożony), po rozłożeniu - 60 cm x 30 cm (w układzie pionowym), - ilość kart - 28-stronicowy (14 kart), - papier - kreda mat 250g/m2, - nadruk- kalendarz drukowany dwustronnie (druk pełnokolorowy), lakier dyspersyjny na rycinach/zdjęciach, - szycie kart w środkowej części przy formacie rozłożonym (60 cm x 30 cm) oraz ich złożenie w celu uzyskania formatu 30 cm x 30 cm, - rozwiązanie umożliwiające zawieszenie kalendarza: otwór do zawieszania w górnej części kart (przy rozłożonym formacie), - okładka (pierwsza strona) - pojedyncza fotografia lub rycina z tekstem reklamowym (tytuł, logotyp), - strony kalendarza (strony od 2. do 25.) - w układzie rozłożonym w pionie: karta górna z ryciną i zdjęciem (zdjęciami) i opisem wg zatwierdzonego projektu dla każdego miesiąca, karta dolna z kalendarium (kalendarium miesięczne z miejscem na notatki), - strona 26 -27 - ryciny, zdjęcia oraz tekst dotyczący Karkonoskiego Parku Narodowego, - ostatnia strona - prezentacja rycin i fotografii wykorzystanych w kalendarzu w poszczególnych miesiącach, - nadruk reklamowy: logotyp Karkonoskiego Parku Narodowego, - zdjęcia i ryciny oraz teksty do umieszczenia na kalendarzu dostarczy Zamawiający, - projekt kalendarza wykonany zgodnie z obowiązującym w Karkonoskim Park Narodowym Systemie Identyfikacji Wizualnej dostarczonym przez Zamawiającego. - nakład: 1000 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium: 200,00 zł słownie: dwieście złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 pozycję o podobnym charakterze( np. kalendarze, wydawnictwa albumowe), o wartości minimalnej 5.000,00 zł brutto; sposób oceny ; na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·         1 - Cena - 80
·         2 - termin wykonania - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - wzór oferty załącznik nr 1 - wzór oferty » format : pdf [ 47.94 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 14:58:34.
załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny » format : pdf [ 19.92 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 14:58:55.
załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług » format : pdf [ 21.67 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 14:59:55.
załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 30.70 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 15:01:58.
załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 24.43 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 15:03:17.
załącznik nr 6 - informacja o nieprzynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 6 - informacja o nieprzynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 22.99 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 15:03:52.
załącznik nr 7 - wzór umowy załącznik nr 7 - wzór umowy » format : pdf [ 46.97 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 15:04:38.
pytania do siwz pytania do siwz » format : pdf [ 21.97 kB ] Opublikowano : dnia 07.11.2014 o godzinie 08:53:39.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 19.80 kB ] Opublikowano : dnia 12.11.2014 o godzinie 11:20:56.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 27.32 kB ]
Opublikowano : dnia 14.11.2014 o godzinie 10:03:53.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.11.2014 o godzinie 14:50:56.

Wersja do druku