Dostawa dwóch pojazdów patrolowych z funkcja p.poż typu pick-up.

KPN/31/2014
Jelenia Góra: Dostawa dwóch pojazdów patrolowych z funkcja p.poż typu pick-up
Numer ogłoszenia: 362872 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch pojazdów patrolowych z funkcja p.poż typu pick-up.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pojazdy oferowane przez Wykonawcę powinny spełniać następujące wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe: 1. Samochody z homologacją samochodu ciężarowego, rok produkcji nie starszy niż 2014 , fabrycznie nowe 2. Nadwozie typu pick-up czterodrzwiowe, 5-cio miejscowe 3. Kolor nadwozia - czarny, ciemne odcienie zielni lub szarości - preferowane odcienie zielni 4. Silnik wysokoprężny (Disel) o pojemności skokowej nie mniejszej niż 2450 cm3 i nie większej niż 3000 m3 5. Moc silnika nie mniejsza niż 144 KM 6. Napęd 4x4 7. Co najmniej 5-cio stopniowa manualna skrzynia biegów z reduktorem przełożeń do jazdy terenowej ( co najmniej 5 biegów w przód, jeden bieg w tył) 8. Stalowa osłona pod silnik, pod skrzynię biegów, pod reduktor i zbiornik paliwa 9. Długość całkowita pojazdu nie większa niż 5300 mm 10. Przedział bagażowy dl. min. 1500 mmm wysokość minimum 450 mm 11. Ładowność części ładunkowej minimum 700 kg 12. Cała przestrzeń ładunkowa zabezpieczona przed wilgocią i kurzem zabudowana dodatkową wykładzina PCV 13. Nadbudowa oryginalna typu :HARDTOP w kolorze nadwozia, z możliwością demontażu, zamykana na zamek 14. Relingi dachowe na nadbudówce 15. Bagażnik dwubelkowy aluminiowy - udźwig co najmniej 100 kg 16. Prześwit co najmniej 200 mm 17. Zużycie paliwa w cyklu łączonym (zużycie średnie) - maksymalnie 9 l/100 km 18. Średnia emisja dwutlenku węgla nie większa niż 205 g/km 19. Emisje zanieczyszczeń : tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów nie przekraczających norm EURO 5 21. Urządzenie zapobiegające blokowaniu kół podczas hamowania (np. ABS, EBD), system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji 22. Centralny zamek sterowany pilotem, immobiliser, autoalarm 23. Wspomaganie kierownicy 24. Czujnik cofania lub kamera cofania 22. Klimatyzacja automatyczna 25. Komputer pokładowy 26. Radioodtwarzacz CD z głośnikami 27. Pokrowce na siedzeniu (komplet - przód i tył) 28. Dywaniki gumowe ( komplet - Przód i tył) 29. Przednie lampy przeciwmgielne i światła do jazdy dziennej 30. Hak holowniczy z wiązką przewodów i przekaźnikiem odpinany o min, uciągu 2,5 tony 31. Felgi 16 lub 17 ze stopów metali lekkich z oponami letnimi typu C, Dodatkowy komplet kół zimowych (opona typu C+ felga) 32. Koło zapasowe pełnowymiarowe ( felga z ogumieniem letnim). 33. Ubezpieczenie na rok w cenie samochodu OC. AC, NW, ASS 34. Instrukcja w języku polskim 35. Gwarancja całkowita na samochód o okres minimum 3 lat 36. Gaśnica samochodowa , trójkąt ostrzegawczy, apteczka - zestaw pierwszej pomocy , linka holownicza , komplet żarówek zapasowych, podnośnik samochodowy, klucz do kół 37. Ilość pojazdów - 2 sztuki 38. Dostawca zapewni serwis autoryzowany w pełnym zakresie usług w odległości od siedziby Zamawiającego do 150 km..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium : 500,00 słownie: pięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • inne dokumenty
wyciąg ze świadectwa homologacji dla homologacji całopojazdowej krajowej bądź świadectwo zgodności WE dla homologacji całopojazdowej wspólnotowej. lub inny dokument określający zużycie paliwa, rzeczywistą ilość emisji dwutlenku węgla oraz tlenków azotu, cząstek stałych i węglowodorów - wszystkich danych niezbędnych do oceny ofert i wykazania, że przedmiot oferty jest zgodny z treścią SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·         1 - Cena - 70
·         2 - prześwit samochodu - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - wzór oferty załącznik nr 1 - wzór oferty » format : pdf [ 37.53 kB ] Opublikowano : dnia 03.11.2014 o godzinie 09:18:17.
załącznik  do oferty załącznik do oferty » format : pdf [ 35.28 kB ] Opublikowano : dnia 03.11.2014 o godzinie 09:18:38.
załącznik nr 2 - ośwaidczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 2 - ośwaidczenie o spełnieniu warunków i braku podstaw do... » format : pdf [ 32.48 kB ] Opublikowano : dnia 03.11.2014 o godzinie 09:19:09.
załącznik nr 3 - informacja o  nie przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 3 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 30.15 kB ] Opublikowano : dnia 03.11.2014 o godzinie 09:20:03.
załącznik nr 4 - wzór umowy załącznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 37.84 kB ] Opublikowano : dnia 03.11.2014 o godzinie 09:20:25.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 22.23 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 09:13:51.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 39.18 kB ] Opublikowano : dnia 04.11.2014 o godzinie 09:14:19.
pytania do siwz pytania do siwz » format : pdf [ 34.99 kB ] Opublikowano : dnia 06.11.2014 o godzinie 15:00:13.
modyfikacja siwz 2 modyfikacja siwz 2 » format : pdf [ 27.56 kB ] Opublikowano : dnia 07.11.2014 o godzinie 08:29:13.
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ogłoszenie o zmianie ogłoszenia » format : pdf [ 24.73 kB ] Opublikowano : dnia 07.11.2014 o godzinie 08:29:36.
pytania  nr 2 do siwz pytania nr 2 do siwz » format : pdf [ 25.49 kB ] Opublikowano : dnia 07.11.2014 o godzinie 11:47:02.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 27.78 kB ]
Opublikowano : dnia 17.11.2014 o godzinie 14:32:25.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 03.11.2014 o godzinie 09:16:59.

Wersja do druku