wyznaczenie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN/8/2013 Jelenia Góra , 2013-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ” wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate W projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM – ETAP II”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon: 75 75 537 26
Faks: 75 75 533 48
adres strony internetowej www.kpnmab.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: 07:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, pok. nr 11. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate
zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 5 pakietów; każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie pakiet lub pakiety.
Pakiet nr 1: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 105 pułapek feromonowych i 30 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 832 ha
Pakiet nr 2: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 101 pułapek feromonowych i 30 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 832 ha
Pakiet nr 3: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 75 pułapek feromonowych i 21 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 689 ha
Pakiet nr 4: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 75 pułapek feromonowych i 24 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 689 ha
Pakiet nr 5: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Szrenica (w tym obsługa 79 pułapek feromonowych i 18 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 901 ha
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 77231500-5
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.10.2013
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH
4.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
art. 22 ust. 1
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
2) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.
2 pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej.
4.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
Rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 6.1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.3. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a) ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
b) ppkt. 2),3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c) ppkt. 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d) ppkt. 5) składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-04-22 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-04-22, o godz11:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowe :nie jest przewidziana
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie jest przewidziana
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
- Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2013-04-05 nr 2013- 046681
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
Załączniki :
załącznik nr 1.1 -kosztorys ofertowy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 67.86 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:47:24.
załącznik nr 1.2 -kosztorys ofertowy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 68.59 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:47:46.
załącznik nr 1.3 -kosztorys ofertowy pakiet nr 3 »
format : pdf
[ 68.08 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:48:08.
załącznik nr 1.4 -kosztorys ofertowy pakiet nr 4 »
format : pdf
[ 68.08 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:48:28.
załącznik nr 1.5 -kosztorys ofertowy pakiet nr 5 »
format : pdf
[ 67.61 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:48:51.
załącznik nr 2 - opis prac »
format : pdf
[ 80.95 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:49:34.
załacznik nr 3 - wzór oferty »
format : pdf
[ 481.82 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:50:37.
załacznik nr 4 - oświadczenie »
format : pdf
[ 466.29 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:51:47.
załącznik nr 5 - wzór umowy »
format : pdf
[ 97.35 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:53:44.
załacznik nr 6 str. 1 dzienniczek trocinkarza »
format : pdf
[ 22.51 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:54:17.
załacznik nr 6 str. 2 dzienniczek trocinkarza »
format : pdf
[ 16.72 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2013 o godzinie 09:54:44.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - pakiet nr 3 »
format : pdf
[ 468.90 kB ]
Opublikowano : dnia 22.04.2013 o godzinie 14:38:51.
Opublikowano : dnia 22.04.2013 o godzinie 14:38:51.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty pakiet nr 1,2,4,5 »
format : pdf
[ 472.52 kB ]
Opublikowano : dnia 29.04.2013 o godzinie 12:45:41.
Opublikowano : dnia 29.04.2013 o godzinie 12:45:41.