Wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate
KPN/8/2015 Jelenia Góra , 2015-03-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate”. Zadanie jest finansowane ze środków Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe- środki Funduszu Leśnego.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy
z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Tel. 75 75 537 26
Fax 75 75 533 48
adres strony internetowej : www.kpnmab.pl
adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
„Wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate
CPV: 77231500-3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia 01.05.2015 do 30.09.2015 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. – wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: zamówienie o wartości co najmniej 10 000 zł brutto z zakresu ochrony lasu, potwierdzone dokumentami, że prace zostały wykonane z należytą starannością.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
4 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
art. 22 ust. 1
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
których mowa w art. 24 ust. 1 PZP
3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej.
4.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia
wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
4.3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składnia ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4.3.2. Dowodami, o których mowa w pkt 4.3.1 . są:
a) poświadczenie,
b) w przypadku zamówień na usługi – oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt. a
4.4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 4.2
4.5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2. składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że:
- nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert.
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.2. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowe lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt, 4-8,1, i 11 ustawy;
3) Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 90 %
Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 10%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2015-04-13 do godz. 14: 00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-04-13, o godz. 14:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sala konferencyjna
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie jest przewidywana
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający, nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2015-03-26
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
Załączniki :
załącznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 20.21 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:32:05.
załącznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 20.13 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:32:30.
załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 »
format : pdf
[ 19.59 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:32:52.
załącznik nr 1.4 - kosztorys ofertowy pakiet nr 4 »
format : pdf
[ 19.15 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:33:21.
załacznik nr 2 - opis prac »
format : pdf
[ 38.37 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:34:00.
załącznik nr 3 - wzór oferty »
format : pdf
[ 53.93 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:34:29.
załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków »
format : pdf
[ 55.55 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:35:00.
załącznik nr 5 - ośwaidczenie o braku podstaw do wykluczenia »
format : pdf
[ 60.37 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:35:51.
załącznik nr 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej »
format : pdf
[ 41.86 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:36:31.
załącznik nr 7 - wykaz wykonanych usług »
format : pdf
[ 32.25 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:37:16.
załącznik nr 8 - wzór umowy »
format : pdf
[ 47.94 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:38:09.
załącznik nr 9 - wzór dzienniczka - str. 1 »
format : pdf
[ 22.94 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:38:46.
załącznik nr 9 - wzór dzienniczka - str.2 »
format : pdf
[ 17.20 kB ]
Opublikowano : dnia 31.03.2015 o godzinie 09:39:17.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :
Zawiadomienie o unieważnieniu: pakiet 1,pakiet 2,pakiet 4 »
format : jpg
[ 516.32 kB ]
Opublikowano : dnia 14.04.2015 o godzinie 11:23:46.
Opublikowano : dnia 14.04.2015 o godzinie 11:23:46.
Zawiadomienie o wyborze_pakiet 3 »
format : pdf
[ 91.58 kB ]
Opublikowano : dnia 15.04.2015 o godzinie 14:43:31.
Opublikowano : dnia 15.04.2015 o godzinie 14:43:31.