Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego.

Jelenia Góra: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 532468 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w obwodach ochronnych: Śnieżka, Przełęcz i Szrenica.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·         Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla I PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych), dla II PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    do spełnienia warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym odpowiednio w pakiecie tj. co najmniej: -1 samochodem terenowym lub dostawczym, -1 pilarką mechaniczną, sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    do spełnienia warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio w pakiecie tj,: a. Dysponują co najmniej 1 osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki łańcuchowej (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej); b. Zapewnią dwuosobowe wykonywanie prac z użyciem pilarek łańcuchowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej; sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    do oceny warunku wykonawca musi wykazać się, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 50000 zł. W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet do oceny warunku wystarczy jedno ubezpieczenie na dwa pakiety. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w obwodzie ochronnym Śnieżka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w obwodach ochronnych: Przełęcz i Szrenica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 - koszrorys prac pakiet nr 1 załącznik nr 1.1 - koszrorys prac pakiet nr 1 » format : pdf [ 42.12 kB ] Opublikowano : dnia 27.12.2013 o godzinie 13:07:01.
załącznik nr 1.2 kosztorys prac pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 kosztorys prac pakiet nr 2 » format : pdf [ 40.52 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:49:37.
załącznik nr 2 - opis prac załącznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 575.30 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 12:43:40.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 31.23 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:53:53.
załacznik nr 4 - wzór umowy załacznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 48.00 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:54:23.
załącznik nr 5 oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 5 oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 29.75 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:55:21.
załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 6 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 30.08 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:56:06.
załącznik nr 7 - ośwaidczenie o nie przynależności do grupy kapitałowej załącznik nr 7 - ośwaidczenie o nie przynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 22.24 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:56:59.
załącznik nr 8 - wykaz osób załącznik nr 8 - wykaz osób » format : pdf [ 25.11 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:57:35.
załącznik nr 9 - oświadczenie, że osoby , które będą wykonywać zamówieniemnposiadają uprawnienia załącznik nr 9 - oświadczenie, że osoby , które będą wykonywać... » format : pdf [ 23.81 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 08:59:52.
załacznik nr 10 - wykaz narzędzi załacznik nr 10 - wykaz narzędzi » format : pdf [ 17.93 kB ] Opublikowano : dnia 23.12.2013 o godzinie 09:01:21.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postepowania w pakiecie nr 1 zawiadomienie o unieważnieniu postepowania w pakiecie nr 1 » format : pdf [ 25.82 kB ]
Opublikowano : dnia 31.12.2013 o godzinie 11:39:37.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 2 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 2 » format : pdf [ 29.56 kB ]
Opublikowano : dnia 02.01.2014 o godzinie 12:26:23.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 23.12.2013 o godzinie 08:44:10.

Wersja do druku