Wykonanie usług z zakresu prac szkółkarskich w Gospodarstwie Szkółkarskim Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013

               Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

                                                                                    

 

 

                                                                                         Jelenia Góra  dn. 12.08.2010

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonanie usług z zakresu prac szkółkarskich w Gospodarstwie Szkółkarskim Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013 w ramach projektu „Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego – Żywy Bank Genów Jagniątków” – zadanie hodowla szkółkarska rzadkich i zagrożonych ekotypów drzew i krzewów.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Karkonoski Park Narodowy

Ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

tel.:    075 75 537 26

faks:  075 75 533 48

www.kpnmab.pl

E-mail: sekretariat@kpnmab.pl

Godziny urzędowania:7:30-15:30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kpnmab.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego.

 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację

Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług z zakresu prac szkółkarskich w Gospodarstwie Szkółkarskim Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013.

Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części, zwane dalej pakietami:

Pakiet nr 1 dotyczy: hodowla szkółkarska zagrożonych ekotypów drzew i krzewów

Pakiet nr 2 dotyczy: Zbiór nasion z drzew stojących - sosna zwyczajna

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

CPV 77200000 – 2 usługi leśnictwa

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 2

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 w pakiecie 1 od dnia podpisania umowy do 15.11.2013 roku.

w pakiecie 2 od dnia podpisania umowy do 01.05.2011 roku.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,

           

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. –                              wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

·        Pakiet nr 1 zamówienie o wartości co najmniej 60 000 zł brutto z zakresu produkcji szkółkarskiej sadzonek drzew i krzewów (za podobne prace uważa się prace: prace z zakresu produkcji szkółkarskiej wykonane na rzecz nadleśnictw PGL – Lasy Państwowe, parków narodowych) potwierdzone dokumentami, że prace zostały wykonane  lub są wykonywane z należycie

·        Pakiet nr 2 co najmniej 1 zamówienie o wartości co najmniej 7000 zł brutto z zakresu zbioru nasion (szyszek) z drzew stojących, potwierdzone dokumentami, że prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 W pakiecie nr 2-dwóch pracowników z uprawnieniami do wykonywania pracy (zbioru nasion / szyszek) na drzewach stojących.

4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

 Pakiet nr 1 – 2000 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100.

Pakiet nr 2 – 100 zł, słownie: sto złotych 00/100

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Cena – 100 %

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010-08-31  do godz. 14:00

w siedzibie zamawiającego

 Karkonoski Park Narodowy

Ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr 16

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-08-31, o godz. 14:15

w siedzibie zamawiającego

 Karkonoski Park Narodowy

Ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

w sali wystawowej muzeum

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2010-08-12

 

z upoważnienia Dyrektora

mgr inz. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - szczegółowy opis załącznik nr 1 - szczegółowy opis » format : pdf [ 465.00 kB ] Opublikowano : dnia 12.08.2010 o godzinie 11:53:42.
załącznik nr 2 - szczegółowy opis czynności załącznik nr 2 - szczegółowy opis czynności » format : pdf [ 471.04 kB ] Opublikowano : dnia 12.08.2010 o godzinie 11:55:05.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 105.99 kB ] Opublikowano : dnia 12.08.2010 o godzinie 11:55:56.
załącznik nr 4 - wzór umowy załącznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 116.04 kB ] Opublikowano : dnia 12.08.2010 o godzinie 12:00:00.
załącznik nr 1 - kosztorys pakiet nr 2 załącznik nr 1 - kosztorys pakiet nr 2 » format : pdf [ 448.52 kB ] Opublikowano : dnia 27.08.2010 o godzinie 11:49:41.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawaidomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawaidomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 68.99 kB ]
Opublikowano : dnia 06.09.2010 o godzinie 13:48:20.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty pakiet nr 2 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty pakiet nr 2 » format : pdf [ 30.19 kB ]
Opublikowano : dnia 08.09.2010 o godzinie 11:18:49.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 12.08.2010 o godzinie 11:44:07.

Wersja do druku