Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym z siedziba w Jeleniej Górze w roku 2015

 KPN/33/2014                                                                                                                                  Jelenia Góra , 2014-12-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym z siedziba w Jeleniej Górze w roku 2015”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
     Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
     Ul. Chałubińskiego 23
     58-570 Jelenia Góra
     Telefon:     75 75 537 26
     Faks:          75 75 533 48
    www.kpnmab.pl
    sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania:   07:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
 Skrócenie terminu składania ofert zostało dokonane na podstawie art. 5 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Wykonanie usług z zakresu pozyskania – 6206 m3 i zrywki drewna- 5900 m3 w Karkonoskim Parku Narodowym z siedziba w Jeleniej Górze w roku 2015
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:   77210000-5
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę pakietów  -  pakiety  od 1 do 3.
 Pakiet nr 1: Pozyskanie-1656 m3  i zrywka drewna-  1600 m3 w Obwodzie Ochronnym Śnieżka
Pakiet nr 2: Pozyskanie- 3400 m3 i zrywka drewna -3250 m3  w Obwodzie Ochronnym Przełęcz
Pakiet nr 3: Pozyskanie – 1150 m3 i zrywka drewna – 1050 m3 w Obwodzie Ochronnym Szrenica
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30.11.2015 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,
 o udzielenie zamówienia mogą ubiega się Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie ) odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiąca przedmiot zamówienia tj. prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna (za podobne prace uważa się prace: prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna wykonane na rzecz nadleśnictw PGL – Lasy Państwowe, parków narodowych) o wartości co najmniej 50 000 zł brutto odpowiednio w pakietach oraz potwierdzone, czy prace zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny spełnienia warunku wykonawca może wykazać się jedną usługą o odpowiednio większej wartości. ( suma pakietów na które zostanie złożona oferta)
 
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem potencjałem technicznym
    a) co najmniej odpowiednio w pakietach nr 1, 2, 3, po 2 pilarki spalinowe na pakiet
    b) co najmniej odpowiednio w pakietach nr 1, 2, 3,   po 1 koniu zrywkowym na 
      pakiet
   c) co najmniej odpowiednio w pakietach nr 1, 2, 3,   - ciągnika skidder z wyciągarką mechaniczną (z liną o długości minimum 40,0 m) typu LKT.
. a w przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, do oceny spełnienia warunku wykonawca musi wykazać się po jednym ciągniku skidder na dany pakiet
oraz  
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnym ido wykonania zamówienia 
a) co najmniej odpowiednio w pakietach nr 1, 2, 3, dwoma pracownikami z uprawnieniami do wykonywania pracy drwala (uprawnienia drwala motorniczego – operatora pilarki spalinowej) na pakiet
b) Zapewnienia dwuosobowego wykonywania prac z użyciem pilarek spalinowych
    zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z
    2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej w każdym pakiecie
c) co najmniej odpowiednio w pakietach nr 1, 2, 3,   po 1 osobie do nadzoru z    wykształceniem leśnym lub co najmniej 3 letnim stażem w wykonywaniu prac leśnych na pakiet.
4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,
     Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie   
   zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy,
   którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
   wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
   odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
   wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
   złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie
 oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego
 oferty w zakresie innego zadania.
6.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z 
        art. 22 ust. 1 
   2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
        których mowa w art. 24 ust. 1
  4)   Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej.
  
6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
       zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
      1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których    mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o  
       działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 2.1. pkt. 2 niniejszej specyfikacji. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału.
 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale­ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
 
6.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia
   wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
   6.3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składnia ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 6.3.2. Dowodami, o których mowa w pkt 6.3.1 . są:
 a) poświadczenie,
 b) w przypadku zamówień na usługi – oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt. a
6.3.3 W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi   wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.3.1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 6.3.2.
6.4       W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do oferty należy dołączyć dokument:
      6.4.1 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
 
6.5. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujący dokument:
    6.5.1 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
6.6 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
6.7. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w    realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie   zamówienia,    poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 .
 
6.8. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
   poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
     Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2. składa dokument lub
     dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
     potwierdzające, że:
 - nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie
     wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert. 
 - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie- wystawione nie
     wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
 
2) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2. 5 składa zaświadczenie właściwego   organu sądowe lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt, 4-8,1, i 11 ustawy;
 
 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenia, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawione w terminach określonych odpowiednio w pkt. 6.8.1
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Pakiet nr 1 – 1.800,00zł
Pakiet nr 2 – 3.200,00zł
Pakiet nr 3 – 1. 100 ,00zł
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 a) cena – 95%
 b) posiadanie na własność sprzętu do zrywki oraz zaprzęgu konnego -5 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-12-22 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
 
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-12-22 , o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sala konferencyjna
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2014-12-04  
z upoważnienia Dyrektora KPN
Mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załącznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 27.86 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:19:24.
załącznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 27.03 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:19:59.
załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 28.28 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:20:40.
załącznik nr 2 - szczegółowy opis czynności załącznik nr 2 - szczegółowy opis czynności » format : pdf [ 41.89 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:21:21.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 47.84 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:21:51.
załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 29.86 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:22:39.
załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 30.19 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:23:09.
załącznik nr 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej załącznik nr 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 30.31 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:53:06.
załącznik nr 7 - wykoaz wykonanych usług załącznik nr 7 - wykoaz wykonanych usług » format : pdf [ 30.01 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:53:44.
załącznik nr 8 - wykaz narzędzi załącznik nr 8 - wykaz narzędzi » format : pdf [ 25.79 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:54:17.
załącznik nr 9 - wykaz osób załącznik nr 9 - wykaz osób » format : pdf [ 35.26 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:54:46.
załącznik nr 10 - oświadczenie, że osoby posiadaja uprawnienia załącznik nr 10 - oświadczenie, że osoby posiadaja uprawnienia » format : pdf [ 23.67 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:55:43.
załącznik nr 11 - wzór umowy załącznik nr 11 - wzór umowy » format : pdf [ 68.79 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:56:17.
załącznik nr 3 do umowy załącznik nr 3 do umowy » format : pdf [ 401.57 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:56:58.
załącznik nr 4 do umowy załącznik nr 4 do umowy » format : pdf [ 979.11 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2014 o godzinie 09:57:51.
zawiadomienie o unieważnieniu postępowanian w pakiecie nr 3 zawiadomienie o unieważnieniu postępowanian w pakiecie nr 3 » format : pdf [ 24.42 kB ] Opublikowano : dnia 22.12.2014 o godzinie 14:27:59.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 » format : pdf [ 21.62 kB ]
Opublikowano : dnia 29.12.2014 o godzinie 13:16:45.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.12.2014 o godzinie 13:00:24.

Wersja do druku