Wykonanie usług leśnych w Karkonsokim Parku Narodowym w 2009 roku

 

GP/38/08

                                                                                          Jelenia Góra , 2008-12-12

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”wykonanie usług leśnych w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu użytkowania lasu , zagospodarowania lasu, prace szkółkarskie, prace z zakresu ochrony przyrody w 2009 roku”.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www.bip.kpnmab.pl

sekretariat @kpnmab.pl

7:30-15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kpnmab.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonanie usług leśnych w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu użytkowania lasu , zagospodarowania lasu, prace szkółkarskie, prace z zakresu ochrony przyrody w 2009 roku w podziale na pakiety:

Pakiet nr 1 – Obwód Ochronny Śnieżka, prace z zakresu użytkowania lasu

Pakiet nr 2 – Obwód Ochronny Przełęcz, prace z zakresu użytkowania lasu.

Pakiet nr 3 – Obwód Ochronny Szrenica, prace z zakresu użytkowania lasu.

Pakiet nr 4 – Gospodarstwo szkółkarskie w Jagniątkowie, prace szkółkarskie

Pakiet nr 5 – Obwód Ochronny Śnieżka, prace z zakresu zagospodarowania lasu.

Pakiet nr 6 – Obwód Ochronny Śnieżka, prace z zakresu zagospodarowania lasu.

Pakiet nr 7 – Obwód Ochronny Przełęcz, prace z zakresu zagospodarowania lasu.

Pakiet nr 8 – Obwód Ochronny Przełęcz, prace z zakresu zagospodarowania las

Pakiet nr 9 – Obwód Ochronny Szrenica, prace z zakresu zagospodarowania lasu.

Pakiet nr 10 – Obwód Ochronny Przełęcz, prace z zakresu ochrony przyrody.

Wspólny Słownik Zamówień: 77200000 – 2 usługi z zakresu leśnictwa.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2009-12-31

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. – wykonali  w ciągu ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie zbliżone co do zakresu i wartości prac objętych zamówieniem (za podobne prace uważa się prace: w pakiecie 1, 2, 3 z użytkowania lasu – pozyskanie i zrywka drewna, w pakiecie: 5, 6, 7, 8, 9, 10 z zagospodarowania lasu – działów hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony przyrody - fauny i flory, w pakiecie 4 prace z zakresu produkcji szkółkarskiej; wykonane na rzecz nadleśnictw PGL - Lasy Państwowe, parków narodowych) potwierdzone dokumentami, że prace zostały wykonane z należytą starannością.

3. Dysponują osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:

3.a. Dysponują co najmniej: w pakiecie 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9 – odpowiednio po 2 pilarzami, z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki łańcuchowej (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej);

3.b. Zapewnią dwuosobowe wykonywanie prac z użyciem pilarek łańcuchowych  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z  2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej;

3.c. Dysponują do nadzoru pracownikami z wykształceniem leśnym lub co najmniej 3 letnim stażem w wykonywaniu prac leśnych; w pakiecie 4, 5, 6, 7, 8, 9 – odpowiednio po 2 osobami.                                                                                                                                                                                      

4. Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, tj,

a) co najmniej: pakiet 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9 – odpowiednio po 2 pilarki mechaniczne,

b) co najmniej: pakiet 1, 2, 3 – odpowiednio po 1 koniu zrywkowym,

5.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową  w wysokości odpowiednio: w pakiecie 4 – 30000zł; w pakiecie 5 – 40000zł; w pakiecie 6 – 40000zł; w pakiecie 7 – 35000zł, w pakiecie 8 – 20000zł, w pakiecie 9 – 40000zł.

6. Zobowiązują się do współpracy w przeciwdziałaniu powstawania szkód w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne), czas reakcji 2 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego.

7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Sposób oceny wg reguły: spełnia / nie spełnia

VIII. Informacja na temat wadium:

Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 10 w wysokości:

1. dla zadania nr 1 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset  zł.

2. dla zadania nr 2 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset  zł.

3. dla zadania nr 3 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset  zł.

4. dla zadania nr 4 w wysokości: 600,00 zł, słownie: sześćset  zł.

5. dla zadania nr 5 w wysokości: 700,00 zł, słownie: siedemset zł.

6. dla zadania nr 6 w wysokości: 700,00 zł, słownie: siedemset zł.

7. dla zadania nr 7 w wysokości: 600,00 zł, słownie: sześćset zł.

8. dla zadania nr 8 w wysokości: 600,00 zł, słownie: sześćset zł.

9. dla zadania nr 9 w wysokości: 750,00 zł, słownie: siedemset pięćdziesiąt  zł.

10. dla zadania nr 10 w wysokości: 100,00 zł, słownie: sto  zł.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena – 100 %

Minimalizacja ceny

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-01-06  godz. 14:00

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr16 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-01-06 , o godz. 14:15

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

sala wystawowa muzeum

 XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres  60  dni                            

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane publikacji Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2008-12-12

Hanna Nitka

 

 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 12.12.2008 o godzinie 13:05:08.

Wersja do druku