Wykonanie usług leśnych w Karkonoskim Parku w 2008 roku

GP/51/07

                                                                                                       Jelenia Góra, 2007-12-04

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Wykonanie usług leśnych  w Karkonoskim Parku Narodowym w 2008 roku”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www.kpnmab.pl

sekretariat@kpnmab.pl

7:30-15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kpnmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonanie usług leśnych  w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu pozyskania i zrywki drewna w 2008 roku w podziale na pakiety:

1. pakiet nr  1 - Obwody Ochronne: Śnieżka, Stanica, Wang

2. Pakiet nr 2 - Obwody Ochronne: Przełęcz, Śnieżne Kotły

3. Pakiet nr 3 - Obwód Ochronny Szrenica

Wspólny Słownik Zamówień: usługi leśnictwa - 77200000-2

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 30 grudnia 2008 roku

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1 prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z  przedmiotem zamówienia

2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

3. dysponują co najmniej 2 osobami z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki

4. posiadają doświadczenie polegające na prawidłowym wykonaniu w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania prac z zakresu zrywki i pozyskania drewna w ilości co najmniej 1 usługi o wielkości 750 m3 drewna pozyskanego i zrywki 500 m3 w skali 1 roku, dla każdego z pakietów z osobna oraz przedstawią referencje prawidłowego wykonania prac.

Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. posiadają minimum dwie sprawne pilarki, jednego konia do zrywki drewna dla realizacji każdego pakietu prac.

5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.

Na potwierdzenie spełnienia warunków przedstawią:

1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem do składania ofert

2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert

3. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert

4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert

Ocena spełnienia warunków wg zasady spełnia/ nie spełnia

VIII. Informacja na temat wadium:

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w podziale na pakiety w wysokości: pakiet nr 1 - 2200 PLN

pakiet nr 2 - 1200 PLN

pakiet nr 3 - 1000 PLN,

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100 % 

minimalizacja ceny

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2008-01-14 do godz. 14:00

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra 16 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-01-14, o godz. 14:15

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra - świetlica                           

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres  60   dni, tj. do dnia 2008-03-14

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2007-12-03

___________________________________

Hanna Nitka

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 04.12.2007 o godzinie 09:07:16.

Wersja do druku