wykonanie usług badawczych na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z zakresu inwentaryzacji ekosystemów leśnych na powierzchniach kołowych

 

GP/19/07

                                                                                                      Jelenia Góra, 2007-07-16

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  wykonanie usług badawczych na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego z zakresu inwentaryzacji ekosystemów leśnych na powierzchniach kołowych

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www.kpnmab.pl

sekretariat@kpnmab.pl

7:30-15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.kpnmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

nie dopuszcza się składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień:   73110000-6   

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 30 czerwca 2008 roku

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym  zgodnie z wymaganiami PZP - prowadza działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia

2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,

3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:

- dysponują co najmniej 6 osobami z wykształceniem leśnym - zamawiający przewiduje realizację zamówienia przez minimum 3 zespoły co najmniej dwuosobowe,

- dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi wyższe wykształcenie i 5 letni staż pracy w lasach państwowych, biurze urządzania lasu, wydziale leśnym uczelni publicznych oraz posiadają trzy letnie doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji drzewostanów - osoby przewidziane do kierowania drużyną inwentaryzacyjną,

- dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację inwentaryzacji tj. min. 3 szt. dalmierzy  radiowych, busole, narzędzia do pomiaru wysokości i średnicy drzew ( na każdy zespół inwentaryzacyjny)  oraz wykrywacze metali, odbiornikiem GPS pozwalającym na dokonanie pomiarów z dokładnością do 1 m.

4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - sfinansowanie prac do wypłaty pierwszej transzy (tj. przez 3 miesiące)

5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP

6. akceptują warunki umowy

Sposób oceny warunków: spełnia / nie spełnia

VIII. Informacja na temat wadium:

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

- cena 100%

  X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2007-07-24 do godz. 14:00

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

nr 16 sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-07-24, o godz. 14:30

  w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra pok. nr 11

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-08-23  XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej :zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 119786-2007 dnia 16.07.2007 ogłoszenia w BZP

___________________________________

 

Ireneusz Łojek

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 16.07.2007 o godzinie 14:51:48.

Wersja do druku