Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym.
KPN/18/2013
Jelenia Góra , 2013-07-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym . Prace są finansowane ze środków Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe- środki funduszu leśnego”.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon: 75 75 537 26
Faks: 75 75 533 48
adres strony internetowej www.kpnmab.pl
adres poczty elektronicznej sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: G7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
- www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym.
Pakiet nr 1
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Śnieżka pakiet nr 1
Pakiet nr 2
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Przełęcz pakiet nr 2
Pakiet nr 3
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Szrenica pakiet 3,
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 77200000-2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 3 pakietów każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.11.2013
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wykonawca powinien udokumentować wykonanie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 30000 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych brutto) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia zamawiający uznawykonane usługi związane z zagospodarowaniem lasu (hodowla lasu i ochrona lasu), ochrona flory i fauny. W przypadku składania na większą ilość pakietów ilość i wartość wykonanych usług musi być odpowiednio większa.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
art. 22 ust. 1
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej. – Załącznik nr3
2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 1, ppkt. 3 niniejszej specyfikacji. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2) Dowodami, o których mowa w pkt 6.3. ppkt. 1) są:
a) Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,
b) W przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.
4.. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a) punkcie 2.2 ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
b) Punkcie .2.2 ppkt. 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c) Punkcie 2.2 ppkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d) Punkcie 2.2 ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione w terminach określonych w pkt. 1) lit. a,b.c.d.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Pakiet nr 1 - 500,00,- (słownie: - pięćset złotych),
Pakiet nr 2 - 500,00,- (słownie: - pięćset złotych),
Pakiet nr 3 - 500,00,- (słownie: - pięćset złotych),
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium oceny – najniższa cena - cena -100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-07-31 do godz. 14:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-07-31 o godz. 14:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2013-07-16 pod nr 2013- 096542
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
Załączniki :
załacznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 19.29 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2013 o godzinie 12:30:06.
załacznik nr 1.2 kosztorys ofertowy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 11.73 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2013 o godzinie 12:30:34.
załacznik 1.3 kosztorys ofertowy pakiet nr 3 »
format : pdf
[ 12.05 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2013 o godzinie 12:31:00.
załacznik nr 2 - opis prac »
format : pdf
[ 43.86 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2013 o godzinie 12:31:29.
załacznik nr 3 - wzór oferty »
format : pdf
[ 46.72 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2013 o godzinie 12:31:51.
załacznik nr 4- wzór umowy »
format : pdf
[ 53.58 kB ]
Opublikowano : dnia 18.07.2013 o godzinie 12:32:17.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3, »
format : pdf
[ 29.81 kB ]
Opublikowano : dnia 05.08.2013 o godzinie 12:55:32.
Opublikowano : dnia 05.08.2013 o godzinie 12:55:32.