Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym

Jelenia Góra: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowanie lasu w Karkonoskim Parku Narodowym
Numer ogłoszenia: 205658 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowanie lasu w Karkonoskim Parku Narodowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowanie lasu w Karkonoskim Parku Narodowym w Obwodach Ochronnych w podziale na pakiety.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowania lasu w Obwodzie Ochronnym Śnieżka.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowania lasu w Obwodzie Ochronnym Śnieżka.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowania lasu w Obwodzie Ochronnym Przełęcz.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowania lasu w Obwodzie Ochronnym Szrenica.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

z upoważnienia Dyrektor KPN

mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 -kosztorys ofertowy załącznik nr 1.1 -kosztorys ofertowy » format : pdf [ 20.93 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:10:46.
załącznik nr 1.2 -kosztorys ofertowy załącznik nr 1.2 -kosztorys ofertowy » format : pdf [ 20.93 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:11:05.
załącznik nr 1.3 -kosztorys ofertowy załącznik nr 1.3 -kosztorys ofertowy » format : pdf [ 20.83 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:11:26.
załącznik nr 1.4 -kosztorys ofertowy załącznik nr 1.4 -kosztorys ofertowy » format : pdf [ 13.55 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:11:48.
załącznik nr 2 - opis prac załącznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 47.93 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:13:13.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 45.91 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:14:15.
załącznik nr 4 - wzór umowy załącznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 47.64 kB ] Opublikowano : dnia 19.07.2011 o godzinie 11:15:37.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania  w pakiecie nr 4 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakiecie nr 4 » format : pdf [ 38.29 kB ]
Opublikowano : dnia 29.07.2011 o godzinie 14:14:39.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach 1,2,3 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach 1,2,3 » format : pdf [ 46.06 kB ]
Opublikowano : dnia 01.08.2011 o godzinie 11:26:27.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 19.07.2011 o godzinie 10:44:29.

Wersja do druku