Wykonanie prac z zakresu monitoringu, opracowania strategii ochrony oraz reintrodukcji zagrożonych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013

Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

 

 

 

 

 


 

Projekt współfinansowy ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

 

Jelenia Góra: Wykonanie prac z zakresu monitoringu, opracowania strategii ochrony oraz reintrodukcji zagrożonych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013
Numer ogłoszenia: 250126 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finasów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac z zakresu monitoringu, opracowania strategii ochrony oraz reintrodukcji zagrożonych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac z zakresu monitoringu, opracowania strategii ochrony oraz reintrodukcji zagrożonych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego w latach 2010-2013 w ramach projektu -Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego - Żywy Bank Genów Jagniątków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        w pakietach nr 1-4- - dysponuje odbiornikiem GPS. sposób oceny:spełnia - nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Pakiet 1 i 2: - dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie biologiczne - botaniczne lub leśne - dysponuje osobami, które prowadziły monitoring gatunków roślin lub wykonywały inwentaryzacje przyrodnicze - osoby te są autorami publikacji nt. wybranych gatunków roślin z Zał. 1 do SIWZ - dysponuje osobami potrafiącymi posługiwać się technikami alpinistycznymi Pakiet 3: - dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie biologiczne - botaniczne lub leśne - dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie w przeprowadzaniu pomiarów parametrów fotosyntezy za pomocą fluorymetru - osoby te dysponują wynikami pomiarów fotosyntezy w ramach prowadzenia innych doświadczeń - dysponuje osobami potrafiącymi posługiwać się technikami alpinistycznymi Pakiet 4: - dysponuje osobami posiadającymi wykształcenie biologiczne - botaniczne lub leśne - osoby te są autorami publikacji nt. reintrodukcji wybranych gatunków roślin - dysponuje osobami potrafiącymi posługiwać się technikami alpinistycznymi sposób oceny:spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 14:00, miejsce: karkonoski Park Narodowy - pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring zagrożonych gatunków- monitoring efektów realizowanych zabiegów - gatunki torfowisk i źródlisk..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.10.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitoring zagrożonych gatunków- monitoring efektów realizowanych zabiegów - gatunki leśne i kotłów polodowcowych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.10.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie strategii reintrodukcji 8 wybranych gatunków - pomiary fotosyntezy na stanowiskach ex situ i in situ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.10.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonania reintrodukcji skalnicy śnieżnej..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.10.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inz. Przemysław Tołoknow

 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - wykaz gatunków objętych monitoringiem załącznik nr 1 - wykaz gatunków objętych monitoringiem » format : pdf [ 74.95 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:44:29.
załącznik nr 2.1 i 2.2 - pakiet nr 1 i pakiet nr 2 załącznik nr 2.1 i 2.2 - pakiet nr 1 i pakiet nr 2 » format : pdf [ 126.26 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:46:48.
załacznik nr 2.3 - pakiet nr 3 załacznik nr 2.3 - pakiet nr 3 » format : pdf [ 74.80 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:48:17.
załącznik nr 2.4 - pakiet nr 4 załącznik nr 2.4 - pakiet nr 4 » format : pdf [ 69.53 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:49:58.
załacznik nr 3.1 - szczegółowy opis czynności załacznik nr 3.1 - szczegółowy opis czynności » format : pdf [ 100.36 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:52:25.
załącznik nr 3.2 - karta obserwacji - 2010 i 2011 załącznik nr 3.2 - karta obserwacji - 2010 i 2011 » format : pdf [ 68.90 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:54:15.
załacznik nr 3.3 - karta obserwacji - 2013 załacznik nr 3.3 - karta obserwacji - 2013 » format : pdf [ 65.61 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:55:38.
załącznik nr 4 - wzór oferty załącznik nr 4 - wzór oferty » format : pdf [ 103.41 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 13:57:17.
załącznik nr 5 - wzór oferty załącznik nr 5 - wzór oferty » format : pdf [ 99.73 kB ] Opublikowano : dnia 13.08.2010 o godzinie 14:00:33.
zmiany w siwz w załączniku  3.1 zmiany w siwz w załączniku 3.1 » format : pdf [ 83.43 kB ] Opublikowano : dnia 17.08.2010 o godzinie 13:52:04.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach 1,2,3,4 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach 1,2,3,4 » format : pdf [ 92.54 kB ]
Opublikowano : dnia 30.08.2010 o godzinie 08:10:42.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 13.08.2010 o godzinie 13:38:09.

Wersja do druku