WYKONANIE KART WSTĘPU DO KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE

 KPN/10/2015

Jelenia Góra: WYKONANIE KART WSTĘPU DO KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 77276 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KART WSTĘPU DO KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kart wstępu do Karkonoskiego Parku Narodowego z siedzibą w Jeleniej Górze w ilości 927 000 szt., w formie druków ścisłego zarachowania, w 10 odmianach..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem Zamawiającego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 500 złotych, słownie: pięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania I partii - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze, ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1 - wzór oferty załącznik nr 1 - wzór oferty » format : pdf [ 55.24 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 15:17:30.
Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 31.88 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 14:31:14.
Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 32.24 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 14:31:48.
Załącznik nr 4 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 4 - informacja o nie przynależności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 30.96 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 14:32:30.
Załącznik nr 5 - wzór umowy Załącznik nr 5 - wzór umowy » format : pdf [ 69.80 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 15:18:09.
Załącznik nr 7 - system identyfikacji wizualnej Załącznik nr 7 - system identyfikacji wizualnej » format : pdf [ 10,977.90 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 14:40:03.
Załącznik nr 6 - wzór karty Załącznik nr 6 - wzór karty » format : pdf [ 8,636.41 kB ] Opublikowano : dnia 07.04.2015 o godzinie 14:36:01.
Pytania do siwz Pytania do siwz » format : jpg [ 614.10 kB ] Opublikowano : dnia 09.04.2015 o godzinie 10:43:27.
Pytania_2_do siwz Pytania_2_do siwz » format : pdf [ 69.14 kB ] Opublikowano : dnia 10.04.2015 o godzinie 11:49:55.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 31.23 kB ]
Opublikowano : dnia 17.04.2015 o godzinie 15:06:05.
zawwaidomienie o wyborze oferty na posdtawie art. 94 ust. 3 zawwaidomienie o wyborze oferty na posdtawie art. 94 ust. 3 » format : pdf [ 27.17 kB ]
Opublikowano : dnia 24.04.2015 o godzinie 09:13:28.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 07.04.2015 o godzinie 14:29:14.

Wersja do druku