wykonanaie usług lesnych w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu uzytkowania lasu, zagospodarowania lasu, prace z zakresu ochrony przyrody w 2010 roku.

 

GP/25/09                                                            Jelenia Góra , 2009-12-10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „wykonanie usług leśnych w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu użytkowania lasu , zagospodarowania lasu, prace z zakresu ochrony przyrody w 2010 roku”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim  Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www:bip.kpnmab.pl

E-mail:sekretariat@kpnmab.pl

Godziny urzędowania: 7:30- 15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kpnmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonanie usług leśnych w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu użytkowania lasu , zagospodarowania lasu, prace z zakresu ochrony przyrody w 2010 roku.

Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części, zwane dalej pakietami:

Pakiet nr 1 – Obwód Ochronny Śnieżka, prace z zakresu użytkowania lasu, zagospodarowania         lasu, ochrony przyrody.

Pakiet nr 2 – Obwód Ochronny Przełęcz, prace z zakresu użytkowania lasu, zagospodarowania lasu.

Pakiet nr 3 – Obwód Ochronny Szrenica, prace z zakresu użytkowania lasu, zagospodarowania lasu.

Pakiet nr 4 – Obwód Ochronny Przełęcz, Śnieżka,   prace z zakresu ochrony przyrody.

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 4.

Wspólny Słownik Zamówień: 77200000-2

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. – wykonali  w ciągu ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej w pakiecie 1, 2, 3 - 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 70 000,00 zł(słownie siedemdziesiąt tysięcy brutto), potwierdzone dokumentami, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Za usługi odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna wykazane w wykazie i „dokumentach referencyjnych” usługi związane z użytkowaniem lasu (pozyskanie i zrywka drewna) zagospodarowaniem lasu (hodowla lasu i ochrona lasu), ochrona flory i fauny. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług, każda co najmniej o wskazanej wyżej wartości. Sumowaniu nie mogą podlegać usługi o wartości mniejszej od wymaganej przez zamawiającego.

1.3. Dysponują osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:

1.3.a. Dysponują co najmniej: w pakiecie 1, 2, 3 – odpowiednio po 2 pilarzy, z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki łańcuchowej;

1.3.b. Dysponują do nadzoru pracownikami z wykształceniem leśnym lub co najmniej 3 letnim stażem w wykonywaniu prac leśnych; w pakiecie 1, 2, 3 – odpowiednio po 1 osobie.

1.4.  Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, tj,

a) co najmniej: pakiet 1, 2, 3 – odpowiednio po 2 pilarki mechaniczne,

b) co najmniej: pakiet 1, 2, 3 – odpowiednio po 1 koniu zrywkowym,

1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dla potwierdzenia zgodności prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia.

2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Oferent nie zale­ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; informacja z Krajowego Rejestru Karnego o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla:

-           w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) – dla nich samych,

-           w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej – dla każdego ze wspólników,

-           w przypadku spółek jawnych – dla każdego ze wspólników,

-           w przypadku osób prawnych – dla każdego z członków organu zarządzającego,

2.5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym pkt dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej.

2.6. Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zbliżonych co do zakresu i wartości usługi objętej zamówieniem z podaniem ich wartości, dat wykonania (za podobne prace uważa się prace: w pakiecie 1, 2, 3  z użytkowania lasu – pozyskanie i zrywka drewna, z zagospodarowania lasu –  działów hodowli lasu, ochrony lasu, ochrony fauny i flory; wykonane na rzecz nadleśnictw, parków narodowych) potwierdzony np.  referencjami (pisemne oświadczenie zamawiających u których były wykonywane prace)

2.7.Wykaz osób przewidzianych do zaangażowania w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku pilarzy dokumenty potwierdzające odbycie z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki – w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

2.8.Wykaz potencjału technicznego w dyspozycji wykonawcy, przewidzianego do zaangażowania do realizacji zamówienia.

2.9. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie Art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z 2006r.).

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

VIII. Informacja na temat wadium:

Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości:

1. dla pakietu  nr 1 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.

2. dla pakietu  nr 2 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.

3. dla pakietu  nr 3 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.

4. dla pakietu  nr 4 w wysokości: 200,00, słownie: dwieście  zł.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium         - cena 100 %

minimalizacja ceny

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-12-30  do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr 16 - sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-30, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

sala wystawowa muzeum

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2010-01-29                           

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 424446-2009  dnia 2009-12-10

Hanna Nitka

 

 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.12.2009 o godzinie 13:26:28.

Wersja do druku