Remony szlaku czarnego Droga Śląska w Karkonoskim Parku Narodowym w Jeleniej Górze
GP/16/08
Jelenia Góra , 2008-07-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Remont szlaku czarnego Droga Śląska w Karkonoskim Parku Narodowym w Jeleniej Górze”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
www.bip.kpnmab.pl
sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania : 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.kpnmab.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Remont szlaku czarnego Droga Śląska w Karkonoskim Parku Narodowy w Jeleniej Górze. Długość remontowanego szlaku od 00+00 do 33+40 hm
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na szlaku Czarnym Drogi Śląskiej podzielonym na cztery odcinki
Odcinek I – 0+00 do 10+39 hm o średniej szer. Zabudowy 4,1 m – 4260 m2
Odcinek II – 10+39 do 14+ 92 hm o średniej szer. Zabudowy 4,40 m – 1988 m2
Odcinek III – 14+92 do 25+90 hm o średniej szer. Zabudowy 4,00 m – 4392 m2
Odcinek IV – 25+95 do 33+40 hm szer. Zabudowy 5,00 m – 3759 m2
Zakres robót obejmuje wykonanie :
- 1. nawierzchnie;
- 2. progi
- 3. przepusty
- 4. rowy i ścieki brukowane
- 5. rekultywacja i zabezpieczenie poboczy szlaku
zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: 45.23.31.61.-5
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: do 31.10.2009 roku
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się remonty, naprawy dróg, szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania, wykonywania murów oporowych, wykonywanie zabudowy przeciw erozyjnej) o wartości minimum 1000000,00 zł oraz
dysponują potencjałem technicznym tj. ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach ( większość prac wykonywana będzie ręcznie,)tj. samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 24 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna;
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówcie, tj. posiadają środki finansowe w wysokości 600.000,00 zł;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
sposób oceny: spełnia/ nie spełnia
wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w dokumenty winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
2. Wykazu wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się remonty, naprawy dróg, szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania, wykonywania murów oporowych, wykonywanie zabudowy przeciw erozyjnej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
4. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
VIII. Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł.
słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-07-24 do godz. 13:30
w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Pokój nr 16 sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-07-24, o godz. 14:00
w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-08-23
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: 03.07.2008
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 148793-2008 dnia 03-07-2008
Hanna Nitka –
Kierownik Zamawiającego
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.