Remony szlaku czarnego Droga Śląska w Karkonoskim Parku Narodowym w Jeleniej Górze

 

GP/16/08

                                                                                                        Jelenia Góra , 2008-07-03

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Remont szlaku czarnego Droga Śląska w Karkonoskim Parku Narodowym w Jeleniej Górze”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www.bip.kpnmab.pl

sekretariat@kpnmab.pl

Godziny urzędowania : 7:30-15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 www.bip.kpnmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Remont szlaku czarnego Droga Śląska w Karkonoskim Parku Narodowy w Jeleniej Górze.  Długość remontowanego szlaku od 00+00 do 33+40 hm

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na szlaku Czarnym Drogi Śląskiej podzielonym  na cztery odcinki

Odcinek I – 0+00 do 10+39 hm o średniej  szer. Zabudowy 4,1 m – 4260 m2

Odcinek II – 10+39 do 14+ 92 hm o średniej szer. Zabudowy 4,40 m – 1988 m2

Odcinek III – 14+92 do 25+90 hm o średniej szer. Zabudowy 4,00 m – 4392 m2

Odcinek IV – 25+95 do 33+40 hm szer. Zabudowy 5,00 m – 3759 m2

Zakres robót obejmuje wykonanie :

  • 1. nawierzchnie;
  • 2. progi
  • 3. przepusty
  • 4. rowy i ścieki brukowane
  • 5. rekultywacja i zabezpieczenie poboczy szlaku

zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień: 45.23.31.61.-5

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:  do 31.10.2009 roku

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1 są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

      2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali co najmniej 1  robotę budowlaną  w okresie ostatnich pięciu  lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty  uważa się remonty, naprawy  dróg, szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania, wykonywania murów oporowych, wykonywanie zabudowy przeciw erozyjnej)  o wartości minimum 1000000,00 zł oraz

       dysponują potencjałem technicznym tj. ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach ( większość prac wykonywana będzie ręcznie,)tj. samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy o  masie całkowitej do 24 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna;

      i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówcie, tj. posiadają środki finansowe w wysokości 600.000,00 zł;

    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,

    sposób oceny: spełnia/ nie spełnia

    wymagane dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w dokumenty winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.

2. Wykazu wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej     w okresie ostatnich pięciu  lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty  uważa się remonty, naprawy  dróg, szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania, wykonywania murów oporowych, wykonywanie zabudowy przeciw erozyjnej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te    zostały wykonane należycie.

3.Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,

4. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

   5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP

VIII. Informacja na temat wadium:

 Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł.

słownie: pięćdziesiąt tysięcy 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 cena – 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2008-07-24  do godz. 13:30

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr 16 sekretariat 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-07-24, o godz. 14:00

w siedzibie zamawiającego Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

świetlica  

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-08-23                          

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: 03.07.2008 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 Nr 148793-2008 dnia 03-07-2008

Hanna Nitka –

Kierownik Zamawiającego

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 03.07.2008 o godzinie 11:37:25.

Wersja do druku