remont nawierzchni szlaku turystycznego - Droga Bronka Czecha (szlak zielony)

 

 

  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  

Roboty budowlane x                                                 publikacja obowiązkowa       x

Dostawy                                                       publikacja nieobowiązkowa

Usługi                                  

  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

 

Adres pocztowy: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Miejscowość:

Jelenia Góra

 

Kod pocztowy:

58-570

Województwo:

dolnośląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Barbara Wieniawska-Raj;

Tel.:

075 75 537 26

E-mail:

sekretariat@kpnmab.pl

Fax:

075 75 533 48

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.kpnmab.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

X  J jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

    

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

 Administracja samorządowa

x  Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

x  Inne (proszę określić): ochrona przyrody

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie x     

  

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Remont nawierzchni szlaku turystycznego – Droga Bronka Czecha ( szlak zielony):

odcinek  I  do Polany – 1775 m

odcinek  II  Polana – szlak czerwony  - 2022 m

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     x

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                                     

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

X

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

 

 

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Droga Bronka Czecha- szlak zielony

Rejon Karpacza

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   X                      Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowejOkres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni szlaku turystycznego – Droga Bronka Czecha ( szlak zielony):

odcinek  I  do Polany – 1775 m

odcinek  II  Polana – szlak czerwony  - 2022 m

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

1.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie minimum 1 zamówień o podobnym zakresie do opisanego zamówienia( drogi, szlaki w terenie górzystym , w terenie zalesionym ) o wartości  minimum 500 tysięcy zł brutto

7. dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane prace zostały wykonane należycie

8. wykaz pracownika do kierowania pracami budowlanymi wraz dokumentami potwierdzającymi stosowne uprawnienia. Osoba ta powinna należeć do właściwej Izby.

9. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca

10. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 500.000,00zł wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

11. polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na wartość 40000,00 zł

12. w przypadku osób występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy.

 

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

  

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.23.31.61-5

-  -

  

  

  

  

Dodatkowe przedmioty

  

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie x

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie x

    

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres

Powyżej 60000 euro

  II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

  

Pożądany         Wymagany   x

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  30/09/2008

  SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

10000,00 zł

  III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

  1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawy PZP
  2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia
  3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa w wysokości 500.000,00 zł
  5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP
  6. zgodnie z art. 24 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 2 pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 z dn. 19 maja 2006 poz. 604).
  7. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w ilości minimum 1 zamówienie  o wartości min. 500.000,00 zł brutto.
  8. zadanie wykazane w pkt. 7 wykonali należycie, bądź jest wykonywane należycie.
  9. wykażą pracownika do kierowania pracami budowlanymi wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta powinna należeć do właściwej Izby Zawodowej.
  10. ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach (większość prac wykonywana będzie ręcznie, ,możliwy  transport konny ze względu na brak typowych dróg dojazdowych)
  11. są ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość 40.000,00 zł

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów  według zasady: spełnia/ nie spełnia.

Dodatkowo punktowo oceniane będzie doświadczenie zawodowe.

Doświadczenie zawodowe Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonego przez Wykonawcę, do wniosku wykazu o którym mowa w punkcie II.I.6.6

Znaczenie kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – 100%

Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego w punkcie II.I.6.6 ogłoszenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie minimum 1 zamówienia o podobnym zakresie do opisanego zamówienia( drogi, szlaki w terenie górzystym , w lesie ) o wartości  minimum 500 tysięcy zł brutto – z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Za wymagane 1 zadanie – o wartości min. 500.000,00 zł brutto którego należyte wykonanie  zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 0 pkt.

Za każde kolejne wykazane 1 zamówienie o wartości min. 500.000,00 zł brutto , którego należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 1 pkt.

Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie : 5 którzy otrzymali najwyższą ilość punktów, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza  niż 5 to Zamawiający zaprosi do składania wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP

3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania)

7. dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane prace zostały wykonane należycie

8. wykaz pracownika do kierowania pracami budowlanymi wraz dokumentami potwierdzającymi stosowne uprawnienia. Osoba ta powinna należeć do właściwej Izby Zawodowej

 9. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca

10. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 500.000,00 zł wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

11. polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na wartość 40.000,00 zł

12. w przypadku osób występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy.

 

  

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony     

 

Przetarg ograniczony           x

  

Negocjacje z ogłoszeniem    

  

Dialog konkurencyjny               

  

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców   5 

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

  IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                 x  

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

 

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie x                                                                                                                                            

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Wykonawca otrzyma specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):                                                                                 

Opłata (o ile dotyczy)                    Waluta:      

Warunki i sposób płatności:                                                                  

                                                                                          


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  30/04/2007                                                                          Godzina: 10:00

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                        x                        

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     ………………                                                                       Godzina: 00:00

Miejsce

  

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE          tak     nie x

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   12/04/2007

 

 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 12.04.2007 o godzinie 13:07:35.

Wersja do druku