remont nawierzchni szlaku turystycznego - Droga Bronka Czecha (szlak zielony)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x publikacja obowiązkowa x
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
| |||
Adres pocztowy: Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym | |||
Miejscowość: Jelenia Góra
| Kod pocztowy: 58-570 | Województwo: dolnośląskie | |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Barbara Wieniawska-Raj; | Tel.: 075 75 537 26 | ||
E-mail: sekretariat@kpnmab.pl | Fax: 075 75 533 48 | ||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.kpnmab.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):
| |||
| |||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: | |||
| X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I | ||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: | |||
| X J jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II | ||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: | |||
| X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III | ||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa Administracja samorządowa x Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): | Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja x Inne (proszę określić): ochrona przyrody |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie x |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Remont nawierzchni szlaku turystycznego – Droga Bronka Czecha ( szlak zielony): odcinek I do Polany – 1775 m odcinek II Polana – szlak czerwony - 2022 m | ||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług | ||||
(a) Roboty budowlane x | ||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego | X
| Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
| Kategoria usług: nr |
| ||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Droga Bronka Czecha- szlak zielony Rejon Karpacza | Główne miejsce realizacji dostawy
| Główne miejsce świadczenia usług
| ||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres Powyżej 60000 euro |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany x Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/09/2008 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) 10000,00 zł |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według zasady: spełnia/ nie spełnia. Dodatkowo punktowo oceniane będzie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie zawodowe Zamawiający oceniać będzie punktowo na podstawie załączonego przez Wykonawcę, do wniosku wykazu o którym mowa w punkcie II.I.6.6 Znaczenie kryterium DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE – 100% Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego w punkcie II.I.6.6 ogłoszenia tj. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie minimum 1 zamówienia o podobnym zakresie do opisanego zamówienia( drogi, szlaki w terenie górzystym , w lesie ) o wartości minimum 500 tysięcy zł brutto – z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za wymagane 1 zadanie – o wartości min. 500.000,00 zł brutto którego należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde kolejne wykazane 1 zamówienie o wartości min. 500.000,00 zł brutto , którego należyte wykonanie zostało potwierdzone stosownym dokumentem Wykonawca otrzyma 1 pkt. Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy w liczbie : 5 którzy otrzymali najwyższą ilość punktów, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 to Zamawiający zaprosi do składania wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) 7. dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane prace zostały wykonane należycie 8. wykaz pracownika do kierowania pracami budowlanymi wraz dokumentami potwierdzającymi stosowne uprawnienia. Osoba ta powinna należeć do właściwej Izby Zawodowej 9. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca 10. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 500.000,00 zł wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 11. polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość 40.000,00 zł 12. w przypadku osób występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy.
|
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony |
|
Przetarg ograniczony x |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców 5 lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena x lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
| |||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. | Znaczenie
| Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. | Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie x | |||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): |
Opłata (o ile dotyczy) Waluta: Warunki i sposób płatności:
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 30/04/2007 Godzina: 10:00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: ……………… Godzina: 00:00 Miejsce
|
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE tak nie x
|
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12/04/2007 |
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.