remont leśnych dróg przeciwpożarowych w Karknoskim Parku Narodowy
Projekt „Naprawa i utrzymanie leśnych dróg dojazdowych do pożaru” realizowany ze środków pochodzących z odszkodowań z tytułu przeklasyfikowania gruntów leśnych na cele nieleśne (inwestycje) gromadzonych na wyodrębnionym rachunku funduszu leśnego.
Środki przekazane przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych w ramach dofinansowania gospodarki leśnej w Karkonoskim Parku Narodowym
KPN/17/2015
Jelenia Góra: Remont leśnych dróg przeciwpożarowych w Karkonoskim Parku Narodowym
Numer ogłoszenia: 126702 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 126702 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont leśnych dróg przeciwpożarowych w Karkonoskim Parku Narodowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i utrzymanie leśnych dróg dojazdowych do pożaru na terenie obwodu ochronnego Przełęcz w rejonie Jeleniej Góry Jagniątkowa. Naprawa i utrzymanie leśnych dróg dojazdowych do pożaru na terenie obwodu ochronnego Śnieżka w rejonie Karpacza..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: pakiet I - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące zł) pakiet II - 5 000 zł ( słownie: pięć tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się, remonty i naprawy górskich szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie infrastruktury technicznej na szlakach turystycznych, tj. przepustów, rowów, progów, stopni i barier terenowych w warunkach górskich) o wartości co najmniej 80 000,00 zł (pakiet I), 270 000,00 zł (pakiet II), oraz potwierdzą dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za prace w warunkach górskich uważa się te, które zostały wykonane na szlakach turystycznych, ścieżkach pieszych położonych na terenach górskich (leśnych, nieleśnych) z wyłączeniem górskich terenów zurbanizowanych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (pakiet) do oceny spełnienia warunku Wykonawca może wykazać się 1 robotą, której wartość równa się lub przewyższa wymaganą sumaryczną wartość robót dla każdego z pakietów, na które wykonawca składa ofertę lub przedstawić po 1 robocie dla każdego z pakietów, przy czym przedstawione przez Wykonawcę roboty nie mogą się powtarzać w innych częściach. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: - pakiet I: ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach tj. samochód skrzyniowy do 5 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna; zagęszczarką wibracyjną. - pakiet II: ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach tj. samochód skrzyniowy do 5-10t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna; wibrator pogrążalny, zagęszczarką wibracyjną. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. a) posiadają środki finansowe w wysokości pakiet I - 50 000,00; pakiet II - 150 000,00; W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio posiadaniem większych środków finansowych lub zdolnością kredytową, (suma pakietów na które zostanie złożona oferta) b) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę zł brutto odpowiednio w pakietach I - 100.000,00 i II - 250.000,00; W przypadku składnia oferty na więcej niż jeden pakiet do oceny oferty Wykonawca powinien wykazać się odpowiednio sumą do pakietów wyższym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (suma pakietów na które zostanie złożona oferta) . sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i utrzymanie leśnych dróg dojazdowych do pożaru na terenie obwodu ochronnego Przełęcz w rejonie Jeleniej Góry Jagniątkowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i utrzymanie leśnych dróg dojazdowych do pożaru na terenie obwodu ochronnego Śnieżka w rejonie Karpacza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres gwarancji - 5
mgr inż. Przemysław Tołoknow
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
Załączniki :
załącznik nr 1.1 - projekt wykonawczy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 555.01 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:10:11.
załącznik nr 1.2 - projekt wykonawczy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 642.68 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:11:42.
załacznik nr 2.1 - STWIORB - pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 143.65 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:12:20.
załącznik nr 2.2 - STWiORB - pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 189.83 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:12:57.
załącznik nr 3.1 - przedmiar robót - pakiet nr 1 »
format : doc
[ 222.50 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:17:50.
załącznik nr 3.2 - przedmiar robót -pakiet nr 2 »
format : doc
[ 660.50 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:18:43.
załącznik nr 4 - wykaz wykonanych robór »
format : pdf
[ 43.18 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:19:14.
załącznik mr 5 - wykaz narzędzi »
format : pdf
[ 36.64 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:19:43.
załącznik r 6 - wzór oferty »
format : pdf
[ 54.24 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:20:19.
załącznik nr 7 - oświadczenie o spełnieniu warunków »
format : pdf
[ 35.92 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:21:12.
załącznik nr 8 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia »
format : pdf
[ 36.11 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:21:57.
załącznik nr 9 - informacja o nieprzynależnosci do grupy kapitałowej »
format : pdf
[ 35.98 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:22:52.
załącznik mr 10.1 - wzór umowy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 100.39 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:23:35.
załącznik nr 10.2 wzór umowy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 104.80 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:24:22.
załącznik nr 11 - porozumienie »
format : pdf
[ 49.44 kB ]
Opublikowano : dnia 27.05.2015 o godzinie 15:25:03.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :
zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 »
format : pdf
[ 35.96 kB ]
Opublikowano : dnia 19.06.2015 o godzinie 11:45:39.
Opublikowano : dnia 19.06.2015 o godzinie 11:45:39.