prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp i udostępnianie terenu Karkonoskiego PN

 

Jelenia Góra: PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO W PUNKTACH POBIERANIA OPŁAT ZA WSTĘP I UDOSTĘPNIANIE TERENU KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO
Numer ogłoszenia: 403234 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.
·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO W PUNKTACH POBIERANIA OPŁAT ZA WSTĘP I UDOSTĘPNIANIE TERENU KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp i udostępnianie terenu Karkonoskiego Parku Narodowego: -Przy szlaku czarnym w rejonie dolnej stacji kolei linowej na Kopę, przy szlaku czerwonym koło hotelu Orlinek oraz przy świątyni Wang (gmina Karpacz), - U podnóża Chojnika (gmina Jelenia Góra) oraz przy Wodospadzie Szklarki (gmina Piechowice), - przy szlaku czerwonym na Halę Szrenicką (tzw. Brama Kamieńczyk), przy Wodospadzie Kamieńczyka oraz w rejonie stacji pośredniej kolei linowej na Szrenicę (gmina Szklarska Poręba).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 63.51.30.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla I PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych), dla II PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych), dla III PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych),
III.2) ZALICZKI
·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    wykonanie w ciągu ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia zbliżonego zakresem do przedmiotu zamówienia. Za podobne prace uważa się prowadzenie działalności usługowej, handlowej, świadczenie usług przewodnickich na terenie Sudetów, prowadzenie punktu informacji turystycznej, prowadzenie biura turystycznego, o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł w ciągu jednego roku, sposób oceny na podstawie złozonych dokumentów wg reguły spełnia-nie spełnia
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    osoby wykonujące zamówienie wykażą się co najmniej znajomością podstawową języka niemieckiego lub angielskiego oraz posiadają wiedzę o Parku. sposób oceny na podstawie złozonych dokumentów wg reguły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp i udostępnianie terenu Karkonoskiego Parku Narodowego: Szlak czarny w rejonie dolnej stacji kolei linowej na Kopę, szlak czerwony koło hotelu Orlinek oraz przy świątyni Wang - gmina Karpacz.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 63.51.30.00-8.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp i udostępnianie terenu Karkonoskiego Parku Narodowego: U podnóża Chojnika (gmina Jelenia Góra) oraz Wodospad Szklarki (gmina Piechowice)..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 63.51.30.00-8.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp i udostępnianie terenu Karkonoskiego Parku Narodowego: Brama Kamieńczyk (przy szlaku czerwonym), Wodospad Kamieńczyka oraz stacja pośrednia kolei linowej na Szrenicę - gmina Szklarska Poręba.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00-1, 63.51.30.00-8.
·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 Dyrektor KPN
dr inż. Andrzej Raj

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

mapka nr 1 mapka nr 1 » format : jpg [ 519.56 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2010 o godzinie 14:56:54.
mapka nr 2 mapka nr 2 » format : jpg [ 515.86 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2010 o godzinie 14:57:37.
wzór umowy wzór umowy » format : pdf [ 51.57 kB ] Opublikowano : dnia 09.12.2010 o godzinie 14:58:16.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach » format : pdf [ 40.18 kB ]
Opublikowano : dnia 24.12.2010 o godzinie 09:06:53.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 09.12.2010 o godzinie 14:55:03.

Wersja do druku