prowadzenie kompeksowej obsługi ruchu turystycznego w bramach wejściowych do Karkonoskiego PN na ternie gminy Karpacz w rejonoe dolnej stacji kolei linowej na Kopę
GP/29/09
Jelenia Góra , 2009-12-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp do Karkonoskiego Parku Narodowego: Przy szlaku czarnym w rejonie dolnej stacji kolei linowej na Kopę, przy szlaku czerwonym koło hotelu Orlinek oraz przy świątyni Wang (gmina Karpacz),
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon: 075 75 537 26
Faks: 075 75 533 48
www.kpnmab.pl
E-mail:sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio na wniosek Wykonawcy w siedzibie zamawiającego. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp do Karkonoskiego Parku Narodowego: - Przy szlaku czarnym w rejonie dolnej stacji kolei linowej na Kopę, przy szlaku czerwonym koło hotelu Orlinek oraz przy świątyni Wang (gmina Karpacz),
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 63512000-1
Kod CPV 63513000-8
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 16 stycznia 2010 r. – 31 grudnia 2010 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzą działalność gospodarczą,
2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
tj. wykonanie w ciągu ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia zbliżonego zakresem do przedmiotu zamówienia. Za podobne prace uważa się prowadzenie działalności usługowej, handlowej, świadczenie usług przewodnickich na terenie Sudetów, prowadzenie punktu informacji turystycznej, prowadzenie biura turystycznego, o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł w ciągu jednego roku,
3)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osoby wykonujące zamówienie wykażą się co najmniej znajomością podstawową j. niemieckiego lub angielskiego, posiadają wiedzę o Parku,
5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wymagane dokumenty:
1)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich trzech lat usług zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem z podaniem ich wartości, każde z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością, np. referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich znajomości z języka niemieckiego, angielskiego i z posiadanej wiedzy o Parku.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 000,00, słownie: jeden tysiąc złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena (proponowana prowizja) – 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-01-06 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
pokój nr 16 – sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-01-06 o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica – sala wystaw
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
- nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 444110-2009 Data zamieszczenia 2009-12-29
Hanna Nitka
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.