OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP II.- TERENOWE PRACE REMONTOWE.
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN//21/2013
Jelenia Góra: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP II.- TERENOWE PRACE REMONTOWE
Numer ogłoszenia: 320794 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 320794 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA NAJCENNIEJSZYCH EKOSYSTEMÓW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO - ETAP II.- TERENOWE PRACE REMONTOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Terenowe prace remontowe na odcinku szlaku czerwonego (Śnieżne Kotły - trawers na Wielkim Szyszaku). Terenowe prace remontowe na odcinku szlaku żółtego (Schronisko pod Łabskim Szczytem - Ścieżka nad Reglami)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: pakiet I - 2000,000 słownie: dwa tysiące pakiet II- 2000,000 słownie: dwa tysiące
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającą swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. za podobne roboty uważa się, remonty i naprawy górskich szlaków pieszych o nawierzchni utwardzonej, prace w zakresie brukowania szlaków górskich, wykonywanie zabudowy przeciwerozyjnej, tj. przepustów, rowów, progów, stopni terenowych w warunkach górskich) o wartości co najmniej 90 000,00 zł odpowiednio w pakiecie oraz potwierdzą dokumentem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za prace w warunkach górskich uważa się te prace , które zostały wykonane na szlakach turystycznych, ścieżkach pieszych położonych na terenach górskich (leśnych, nieleśnych) z wyłączeniem górskich terenów zurbanizowanych. sposób oceny wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ze względu na specyficzny charakter terenu wymagany jest sprzęt do transportu materiałów i prowadzenia prac w górach (większość prac wykonywana będzie ręcznie,) tj. samochód skrzyniowy, samochód samowyładowczy o masie całkowitej do 24 t, koparko-ładowarka wielofunkcyjna sposób oceny wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sposób oceny wg zasady spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) posiadają środki finansowe odpowiednio w pakiecie w wysokości: 50 000,00 zł b) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę 50 000,00 zł brutto. sposób oceny wg zasady spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLAK CZERWONY (ŚNIEŻNE KOTŁY - TRAWERS WIELKIEGO SZYSZAKA) KONTYNUACJA PRAC PROWADZONYCH W LATACH 2011-2012. Modernizowany odcinek ma 0,142 km długości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZLAK ŻÓŁTY (SCHRONISKO POD ŁABSKIM SZCZYTEM - SZLAK ZIELONY) Odcinek szlaku przeznaczony do remontu ma długość ok. 0,16 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
mgr inż. Przemysław Tołoknow
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
Załączniki :
załacznik nr 1.1 - projket techniczny pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 16,824.89 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:18:10.
załącznik nr 1.2 - projket techniczny - pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 8,755.26 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:35:12.
załacznik nr 2.1- STWIORB pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 262.02 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:20:45.
załacznik nr 2.2 STWIORB pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 171.98 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:21:32.
załacznik nr 3.1 kosztorys ofertowy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 239.95 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:22:59.
załacznik nr n3.1 pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 258.51 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:23:32.
załacznik nr 3.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 237.78 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:24:12.
załacznik nr 4 - wykaz wykonanych robót »
format : pdf
[ 476.97 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:25:44.
załacznik nr 5 - wykaz narzędzi »
format : pdf
[ 468.98 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:26:30.
załacznik nrn 6 - wykaz osób »
format : pdf
[ 472.92 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:27:06.
załacznik nr 8 - ośaidczenie o spełnieniu warunków »
format : pdf
[ 480.61 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:27:58.
załącznik nr 10- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia »
format : pdf
[ 494.34 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:28:42.
załącznik nr 10 -wzór umowy pakiet nr 1 »
format : pdf
[ 177.48 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:29:19.
załącznik nr 10 -wzór umowy pakiet nr 2 »
format : pdf
[ 177.44 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:29:44.
załącznik nr 11 - porozumienie »
format : pdf
[ 979.11 kB ]
Opublikowano : dnia 08.08.2013 o godzinie 13:30:30.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1 i nr 2 »
format : pdf
[ 44.88 kB ]
Opublikowano : dnia 30.08.2013 o godzinie 12:08:15.