Monitoring stanu populacji kornikowatych
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN/6/2012 Jelenia Góra dn. 2012-03-09 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Monitoring stanu populacji kornikowatych w projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Karkonoski park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon: 75 75 537 26
Faks: 75 75 533 48
www.kpnmab.pl
E-mail: sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Monitoring stanu populacji kornikowatych w projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM, w tym obsługa pułapek feromonowych i pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 77231500-3
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 5
Pakiet nr 1 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 216 pułapek feromonowych i 41 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 2 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 220 pułapek feromonowych i 37 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 3 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 150 pułapek feromonowych i 37 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 4 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 150 pułapek feromonowych i 38 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
Pakiet nr 5 monitoring stanu populacji kornikowatych w Obwodzie Ochronnym Szrenica (w tym obsługa 164 pułapek feromonowych i 47 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych);
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.10.2012
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, tj. wykonawca wykaże odpowiednio w pakiecie , ze dysponuje osobą , która posiada doświadczenie w wykonywaniu prac z zakresu prowadzenia monitoringu stanu populacji kornikowatych (wyszukiwania i oznaczania drzew trocinkowych, określania stopni zasiedlenia i pilności korowania)
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
1 . a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie
publiczne z art. 22 ust. 1
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 6.1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji. Dokument w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w formie oryginału.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie ich dysponowania tymi osobami.
4 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3. polega na zasobach innych podmiotów, a
podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z
ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 2 niniejszej specyfikacji dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a) punkcie.2 ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
b) Punkcie ..2 ppkt. 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c) Punkcie.2 ppkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d) Punkcie.2 ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-03-26 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-03-26, o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra świetlica
XII. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej nie jest przewidziana
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE: Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2012-03-09
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż Przemysław Tołoknow
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
Załączniki :
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :
Opublikowano : dnia 27.03.2012 o godzinie 14:56:41.