Dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie

Zadanie realizowane w ramach projektu „COMENIUS VIRIDIS” Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 – 2013.
KPN/9/2015
 Jelenia Góra: Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, Dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie.
Numer ogłoszenia: 75078 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, Dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie , uruchomienie systemu. 1. Elektroniczny przewodnik - system indywidualnego zwiedzania, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze, System audio guide - indywidualne odbiorniki z wyświetlaczem dla 30 osób, możliwość odtwarzania plików dźwiękowych w różnych językach), zdalne uruchamianie komunikatów przy każdej z 8 ekspozycji). Dostawa z montażem, system zabezpieczeń, - dostawa z montażem. 2. Aktualizacja systemu sterowania w boksach edukacyjnych - software i hardware, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze. Modernizacja 8 boksów - monitory z obudowami szt. 22, nakładki dotykowe szt. 8, komputery szt. 8, - dostawa z montażem. Oprogramowanie - aktualizacja zgodnie z trendami graficznymi (bez przygotowania treści) 3. Aktualizacja systemu sterowania w salach edukacyjnych - software i hardware, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze. Modernizacja systemu projekcji - technologia 3D pasywna, system projekcyjny 3D i ekran, okulary polaryzacyjne dla 50 osób, dostawa z montażem. Modernizacja systemu nagłośnienia - dźwięk przestrzenny, dostawa z montażem, Modernizacja systemu sterowania - dostawa z montażem 4. Aktualizacja i rozwinięcie systemu wyświetlania panoram w Sali Rezerwatów Biosfery - software i hardware, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze. Modernizacja systemu projekcji - 3 projektory z obiektywami o krótkiej ogniskowej, procesor obrazu, jakość cyfrowa Modernizacja systemu obsługi - dodatkowy panel dotykowy do sterowania wyświetlanymi treściami - dostawa z montażem Oprogramowanie - aktualizacja zgodnie z trendami graficznymi (bez przygotowania treści), stacja graficzna, ekran, stacja komputerowa, 5. Zakup montaż i uruchomienie 2 ekranów zewnętrznych do prezentacji najważniejszych informacji o działalności ośrodka, prezentacji fragmentów ekspozycji, prezentacje wystaw, krótkich pokazów slajdów itp. Skuteczność tego rodzaju przekazu jest bardzo duża. Urządzenia będą pracowały także poza godzinami otwarcia obiektu, dzięki czemu ważne treści nadal będą przekazywane. Zewnętrzny display LED full colour, rozdzielczość fizyczna 10mm, wymiary 120 cm x120 cm, wraz z komputerem sterującym i oprogramowaniem LED. Konstrukcja zewnętrzna stalowa do montażu displayu na ścianie budynku. Wykonanie okablowania z pomieszczenia technicznego do na ścianę zewnętrzną budynku. Montaż i uruchomienie. 6. Zakup montaż i uruchomienie panelu dotykowy LCD 40, oprogramowanie systemowe i sterujące, media player, wejścia sygnałowe. Panel będzie prezentował aplikację edukacyjną Karkonosze (interaktywna aplikacja prezentującą świat przyrody, historię i kulturę Karkonoszy). Konstrukcja: monitor dotykowy wbudowany w przeszklenie drzwi wejściowych. Konstrukcja zewnętrzna do montażu displayu w drzwiach budynku. Wykonanie okablowania z pomieszczenia technicznego do miejsca montażu. Montaż i uruchomienie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.70.00-9, 32.32.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15.000,00 słownie: piętnaście tysięcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 dostawy wraz z montażem sprzętu multimedialnego , o łącznej wartości minimum 300 000 zł brutto ( słownie: trzysta tysięcy) sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową o wartości minimalnej 300 000 zł, sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - termin wykonania ( liczba dni skrócenia terminu) - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu COMENIUS VIRIDIS Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inż. Przemysław Tołoknow

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załacznik nr 1 - wzór oferty załacznik nr 1 - wzór oferty » format : pdf [ 48.88 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:08:21.
załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny załącznik nr 2 - arkusz kalkulacyjny » format : pdf [ 54.62 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:09:09.
załącznik nr 3 dokumentacja projektowa załącznik nr 3 dokumentacja projektowa » format : pdf [ 301.59 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:09:41.
załącznik nr 3 - rys. nr 1 załącznik nr 3 - rys. nr 1 » format : pdf [ 146.63 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:10:22.
załącznik nr 3 - rys. nr 2 załącznik nr 3 - rys. nr 2 » format : pdf [ 112.44 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:11:16.
załącznik nr 3 - rys. nr 3 załącznik nr 3 - rys. nr 3 » format : pdf [ 50.33 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:11:41.
załącznik nr 3 - rys. nr 4 załącznik nr 3 - rys. nr 4 » format : pdf [ 112.18 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:12:05.
załącznik nr 3a- dokumentacja powykonawcza załącznik nr 3a- dokumentacja powykonawcza » format : pdf [ 21,019.50 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:17:21.
załacznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków załacznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 42.71 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:18:25.
załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 35.63 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:19:38.
załącznik nr 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej załącznik nr 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 41.92 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:21:07.
załącznik nr 7 - wykaz wykonanych dostaw załącznik nr 7 - wykaz wykonanych dostaw » format : pdf [ 35.14 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:21:59.
załącznik nr 8 - wzór umowy załącznik nr 8 - wzór umowy » format : pdf [ 63.62 kB ] Opublikowano : dnia 02.04.2015 o godzinie 14:23:05.
Pytanie do siwz Pytanie do siwz » format : pdf [ 65.73 kB ] Opublikowano : dnia 08.04.2015 o godzinie 14:29:43.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkrzystniejszej oferty » format : pdf [ 43.94 kB ]
Opublikowano : dnia 24.04.2015 o godzinie 12:59:12.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 02.04.2015 o godzinie 14:00:55.

Wersja do druku