dostawa samochodów terenowych na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego

 

 
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

 

 
 
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
Jelenia Góra: Dostawa samochodu terenowego na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego.
Numer ogłoszenia: 381294 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu terenowego na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu terenowego na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego. 1. Typ samochodu: 1.1.Samochód terenowy z napędem 4x4 1.2.Nadwozie typu - suv, 1.3. Liczba drzwi - 5, 1.4. Wymagana liczba siedzeń w samochodzie 5, 1.5. Kolor zielony lub czarny, 2. Silnik 2.1 Pojemność silnika co najmniej 1 995 cm3 2.2 Rodzaj jednostki napędowej - silnik typu turbo diesel z intercoolerem, 2.3 Średnie zużycie paliwa w litrach na 100 km nie więcej niż 6,5l 2.4 Minimalna moc silnika 150 KM 2.5 Rodzaj wtrysku common-rail 3. Skrzynia biegów 3.1. manualna, 3.2. co najmniej 5 biegów do przodu oraz co najmniej 1 bieg wsteczny 3.3 skrzynia rozdzielcza z reduktorem lub rozwiązanie równoważne 4.Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie większa niż 2 190 kg. 5.Pojemność zbiornika paliwa nie mniejsza niż 60 litrów. 6.Wymiary pojazdu: maksymalna długość pojazdu 4635 mm, maksymalna szerokość 1910 mm, maksymalna wysokość 1740 mm, minimalny prześwit 180 mm. 7.Właściwości jezdne w terenie: minimalny kąt natarcia 28 st. , minimalny kąt rampowy 20st., minimalny kąt zejścia 24st. 8.Wspomaganie kierownicy i regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach. 9.Centralny zamek na wszystkie drzwi. 10.Ogrzewana tylna szyba samochodu i lusterka boczne 11.Mechanizmy zabezpieczające samochód: 1.Urządzenie uniemożliwiające uruchomienie samochodu przez niepowołane osoby (immobilizer), 2.Autoalarm. 12.Gwarancja: 12.1.1. Gwarancja na silnik i podzespoły nie krótsza niż 36 miesięcy 12.1.2. Gwarancja na lakier nie krótsza niż 36 miesięcy, 12.1.3. Gwarancja na perforację nadwozia nie krótsza niż 36 miesięcy. 13.Emisja CO2 - spełnianie normy Euro-5. 14.Urządzenie zapobiegające blokowaniu kół podczas hamowania (ABS lub równoważne). 15.System kontroli trakcji 16.Wyposażenie dodatkowe samochodu, np.: 16.1.1. Co najmniej 4 poduszki powietrzne 16.1.2. Klimatyzacja 16.1.3. Koło zapasowe pełnowymiarowe do jazdy letniej 16.1.4. Komplet 4 szt. opon zimowych, 16.1.5. Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, klucze do kół i podnośnik, 16.1.6. Ubezpieczenie roczne w cenie samochodu OC, AC, NW, ASS w kwotach brutto 16.1.7. Płyty osłonowe silnika, skrzyni biegów i zbiornika paliwa 16.1.8. hak holowniczy z wiązką przewodową i przekaźnikiem 16.1.9. rury boczne zabezpieczające progi. 18.1.10.komplet dywaników samochodowych 17. Rok produkcji samochodu 2010 samochód fabrycznie nowy. 18.Samochody muszą posiadać homologacje wystawiona przez producenta, 19. Odległość serwisu gwarancyjnego auta nie może być większy niż 150 km od siedziby Zamawiającego, 20. Liczba zamawianych samochodów: 1..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1000,00 słownie: jeden tysiąc
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • inne dokumenty
Wyciąg ze świadectwa homologacji typu oferowanego pojazdu wystawionego przez producenta
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Dyrektor KPN

dr inż. Andrzej Raj

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załacznik nr 2 - wzór umowy załacznik nr 2 - wzór umowy » format : pdf [ 478.69 kB ] Opublikowano : dnia 24.11.2010 o godzinie 12:53:40.
modyfikacja siwz modyfikacja siwz » format : pdf [ 462.55 kB ] Opublikowano : dnia 26.11.2010 o godzinie 11:13:06.
modyfikacja siwz 2 modyfikacja siwz 2 » format : pdf [ 316.88 kB ] Opublikowano : dnia 29.11.2010 o godzinie 13:41:58.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 448.40 kB ]
Opublikowano : dnia 06.12.2010 o godzinie 14:40:56.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 24.11.2010 o godzinie 12:48:13.

Wersja do druku