dostawa elektronicznych urządzeń monitorujących natężenie ruchu turustycznego
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN/4/09
Jelenia Góra , 2009-07-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”Dostawa elektronicznych urządzeń monitorujących natężenie ruchu turystycznego „
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Karkonoski Park Narodowy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
www.bip.kpnmab.pl
sekretariat@kpnmab.pl
7:30;15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa elektronicznych urządzeń monitorujących natężenie ruchu turystycznego
Zakup i montaż 7 automatycznych urządzeń - czujników działających na zasadzie różnicy temperatur, do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego. Instalacja w 7 punktach na szlakach pieszych.
System powinien spełniać następujące wymagania:
- zliczanie i rejestrowanie danych dla ruchu pieszego w obu kierunkach,
- możliwość niewidocznej zabudowy urządzenia,
- system musi spełniać warunek wodoodporności na poziomie IP68, elementy te również muszą być mrozoodporne oraz nie wrażliwe na inne czynniki zewnętrzne,
- system musi posiadać własne zasilanie w postaci baterii lub akumulatorów o żywotności do 10 lat,
- system musi posiadać aplikację umożliwiającą odczyt danych i analizę na komputerze,
- system powinien posiadać możliwość łatwego demontażu i zmiany miejsca instalacji,
- system musi posiadać możliwość podłączenia modemu GSM do satelitarnej transmisji danych
- gwarancja 36 miesiące
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 38552000-9
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,
a ponadto:
W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze. Za podobne uznaje się dostawę i montaż systemów monitorujących pod kontem ilościowym (ludzi, samochodów, zwierząt itp.) o wartości minimum 30 000,00 zł.
Wykonali w/w dostawę należycie
przeszkolą pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zaproponowanego sytemu np. zczytywanie danych, przenoszenie i obróbka na komputerze zgromadzonych przez rejestrator danych
zapewnia serwis posprzedażny.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
wykaz wykonanych dostaw - wg załącznika nr 3,
dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w Załączniku nr 3 zostały wykonane należycie,
oświadczenie o przeszkoleniu pracowników ( na wzorze oferty)
oświadczenie o zapewnieniu serwisu posprzedażny ( na wzorze oferty)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty o których mowa– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski .
Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena -100%
Najniższa cena
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-08-07 do godz. 13:45
w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Pokój nr - sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-07 o godz. 14:00
w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Pokój nr - świetlica
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-06
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 122579-2009 dnia 29.07.2009
____________________________________
dr inż. Andrzej Raj
W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.
poprzednie wersje dokumentu :