Dokument Archiwalny :
dostawa komaputerów przenośnych, palmtopów z GPS, aparatu cyfrowego, drukarki specjalistycznej oraz stacji meteorologicznej i komputera przenośnego oraz drukarki laserowej
Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska
Projekt (roboty budowlane) współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
KPN/10/2010
Jelenia Góra: 1) Dostawa komputerów przenośnych, palmtopów z GPS, aparatu cyfrowego, drukarki specjalistycznej oraz stacji meteorologicznej na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach zadania: specjalistyczny sprzęt i wyposażenie do hodowli i ochrony zagrożonych gatunków flory realizowanego w projekcie -Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego. 2) Dostawa komputera przenośnego oraz drukarki laserowej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach projektu - Ochrona najcenniejszych ekosystemów Karkonoskiego Parku Narodowego - etap II
Numer ogłoszenia: 234344 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Dostawa komputerów przenośnych, palmtopów z GPS, aparatu cyfrowego, drukarki specjalistycznej oraz stacji meteorologicznej na potrzeby Gospodarstwa Szkółkarskiego Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach zadania: specjalistyczny sprzęt i wyposażenie do hodowli i ochrony zagrożonych gatunków flory realizowanego w projekcie -Ochrona najcenniejszych gatunków flory Karkonoskiego Parku Narodowego. 2) Dostawa komputera przenośnego oraz drukarki laserowej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego w ramach projektu - Ochrona najcenniejszych ekosystemów Karkonoskiego Parku Narodowego - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dostawa - komputerów przenośnych - 2 szt., - palmtopów z GPS - 2 komplety, - aparatu cyfrowego ze statywem i głowicą - 1 komplet. - drukarki specjalistycznej wraz z materiałami eksploatacyjnymi - 1 komplet, - stacji meteorologicznej - 1 komplet, 2. dostawa komputera przenośnego - 1 szt. oraz drukarki laserowej - 1szt. szczegółowe dane techniczne w siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.35.00-0, 38.65.16.00-9, 30.23.21.10-8, 31.71.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski park Narodowy ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane ze śrdoków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: 2 kompletów: palmptop z GPS, 1 komplet: aparatu cyfrowego ze statywem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.35.00-0, 38.65.16.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki specjalistycznej do etykiet wraz z oprogramowaniem oraz materiałami eksploatacyjnymi - 1 komplet ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż stacji meteorologicznej - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputera przenośnego - 1 szt. oraz drukarki laserowej - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zastępca Dyrektora
Przemysław Tołoknow
Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 02.08.2010 o godzinie 15:11:31.
Dokument obowiązywał od dnia 02.08.2010 o godzinie 15:11:31 do 03.08.2010 o godzinie 09:48:17
Wersja do druku