Dokument Archiwalny :

dostawa elektronicznych urządzeń monitorujących natężenie ruchu turustycznego

 

Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

 
 

 

 

 

 

 

 


        

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego

Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Programu Infrastruktura i Środowisko.

KPN/4/09

                                                                                                        Jelenia Góra , 2009-07-29

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ”Dostawa elektronicznych  urządzeń monitorujących natężenie ruchu turystycznego „

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Karkonoski Park Narodowy  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Karkonoski Park Narodowy

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www.bip.kpnmab.pl

sekretariat@kpnmab.pl

7:30;15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kpnmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem   informacji możliwości składania ofert częściowych:

 

 Dostawa  elektronicznych  urządzeń  monitorujących  natężenie ruchu turystycznego

Zakup i montaż 7 automatycznych urządzeń - czujników działających na zasadzie różnicy temperatur, do całodobowego monitoringu pieszego ruchu turystycznego. Instalacja w 7 punktach na szlakach pieszych.

 

System powinien spełniać następujące wymagania:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: 38552000-9

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 Od dnia podpisania umowy do 31.12.2009  roku.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 

       a)  Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,     

            jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c)      Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,

a ponadto:

e)      W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej  2 zamówień o podobnym charakterze. Za podobne uznaje się dostawę i montaż systemów monitorujących pod kontem ilościowym (ludzi, samochodów, zwierząt itp.) o wartości minimum 30 000,00 zł.

f)        Wykonali  w/w dostawę  należycie

g)      przeszkolą pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zaproponowanego  sytemu np. zczytywanie danych, przenoszenie i obróbka na komputerze zgromadzonych przez rejestrator danych

h)      zapewnia serwis posprzedażny.

 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 

a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b)      wykaz wykonanych dostaw  - wg załącznika nr 3,

c)      dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w Załączniku nr 3 zostały wykonane należycie,

d)      oświadczenie o przeszkoleniu pracowników ( na wzorze oferty)

e)            oświadczenie o zapewnieniu serwisu posprzedażny ( na wzorze oferty)

 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

Dokumenty o których mowa– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski .

Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium    - cena -100%

Najniższa cena

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-08-07 do godz. 13:45

w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr - sekretariat

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-07 o godz. 14:00

w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr - świetlica

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-06                          

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 122579-2009 dnia 29.07.2009

____________________________________

dr inż. Andrzej Raj

Opublikowano : , dnia 29.07.2009 o godzinie 14:11:09.

Dokument obowiązywał od dnia 29.07.2009 o godzinie 14:11:09 do 03.08.2009 o godzinie 09:05:23