Dokument Archiwalny :

roboty budowlane polegaj?ce na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego PN w Karpaczu przy ul. Le?nej 9

 

PROGRAM OPERACYJNY WSPÓ?PRACY TRANSGRANICZNEJ REPUBLIKA CZESKA-RZECZPOSPOLITA POLSKA 2007-2013

Projekt „Rozwój infrastruktury turystycznej KRNAP i KPN” wspó?finansowany ze ?rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jelenia Góra: Roboty budowlane polegaj?ce na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Le?nej 9
Numer og?oszenia: 243976 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.

Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy , ul. Cha?ubi?skiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolno?l?skie, tel. 075 7553726, faks 075 7553348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE?LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Roboty budowlane polegaj?ce na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Le?nej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre?lenie przedmiotu oraz wielko?ci lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegaj?ce na przebudowie budynku Centrum Informacyjnego Karkonoskiego Parku Narodowego w Karpaczu przy ul. Le?nej 9 1.1. Roboty remontowe budowlane: a) rozebranie i utylizacja pokrycia dachowego z p?yt azbestowo-cementowych, b) rozebranie konstrukcji dachowej, c) wykonanie nowej konstrukcji dachowej pokrytej p?ytkami z w?óknocementu, wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych d) ocieplenie ?cian i dachu do wymaganych przepisami wspó?czynników e) wykonanie remontu elewacji w cz??ci gospodarczej polegaj?cej na oczyszczeniu i konserwacji kamienia, w pozosta?ych na wymianie, uzupe?nieniu i konserwacji ok?adziny drewnianej f) wymianie stolarki okiennej na now?, drewnian? o podzia?ach wzorowanych na stolarce istniej?cej g) wymiana cz??ci stropu na strop WPS h) remontu istniej?cych posadzek w budynku i) rozebraniu zb?dnych ?cianek dzia?owych na parterze i pi?trze i wykonanie nowych z wykonaniem nowych i zamurowaniem starych otworów j) wykonanie schodów ?elbetowych na poddasze i drabiniastych na strych k) remont istniej?cych tynków i wykonanie nowych l) monta? nowych drzwi m) czyszczenie i uszczelnienie szamba n) malowanie pomieszcze?, uk?adanie glazury w pomieszczeniach sanitarnych o) wykonanie elementów zabezpieczaj?cych p) wykonanie ogrodze?, alejek, dróg w Ogrodzie zió? i krzewów karkonoskich i przy budynku z zagospodarowaniem terenu q) wykonanie posadzki mozaikowej zawieraj?cej map? geologiczn? wschodnich Karkonoszy 1.2. Roboty instalacji sanitarnych a) u?o?enie przy??cza wodoci?gowego doprowadzaj?cego zimn? wod? do budynku b) przebudowa i modernizacja przewodów kanalizacji sanitarnej odprowadzaj?cej ?cieki c) wykonanie drena?u opaskowego d) wykonanie wewn?trznych instalacji wodno-kanalizacyjnych e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania f) wykonanie kot?owni olejowej wspomaganej uk?adem solarnym g) wykonanie wewn?trznej instalacji wentylacyjnej 1.3. Roboty instalacji elektrycznych a) wykonanie wewn?trznych linii zasilaj?cych b) wykonanie tablicy elektrycznej c) wykonanie instalacji o?wietleniowej i o?wietlenia awaryjnego d) wykonanie gniazd wtykowych e) wykonanie instalacji sieci komputerowych i telefonicznych f) wykonanie instalacji si?owej g) wykonanie instalacji po??cze? wyrównawczych h) systemy alarmowe budynku i otoczenia, telewizja przemys?owa.

II.1.4) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie? uzupe?niaj?cych: nie.

II.1.5) Wspólny S?ownik Zamówie? (CPV): 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.21.50-8, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.33.12.10-1, 45.43.21.00-5, 45.31.22.00-9, 45.11.12.91-4, 09.33.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty cz??ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zako?czenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 70000,00 PLN s?ownie : siedemdziesi?t tysi?cy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE?NIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i do?wiadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

o        W okresie ostatnich 5 lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadaj?ce swoim rodzajem i warto?ci? robotom budowlanym stanowi?cym przedmiot zamówienia tj. remont lub/i przebudowa wraz z wykonywaniem termomodernizacji o warto?ci min. 500.000,00 z? brutto ka?da, a roboty te zosta?y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawid?owo uko?czone, sposób oceny: spe?nia-nie spe?nia

·         III.3.3) Potencja? techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

o        dysponuj? potencja?em technicznym tj. koparko-?adowarka, samochodem samowy?adowawczym, d?wigiem sposób oceny: spe?nia-nie spe?nia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

o        dysponuj? osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadaj?cymi kwalifikacje niezb?dne do wykonania zamówienia, tj. dysponuja minimum 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w bran?y: ogólnobudowlanej konstrukcyjnej lub odpowiadaj?ce mu uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze?niej obowi?zuj?cych przepisów oraz osoby te winny by? cz?onkiem w?a?ciwej Izby In?ynierów Budownictwa; oraz po co najmniej 1 pracowniku z uprawnieniami elektrycznymi, z wykszta?ceniem geologicznym, do wykonywania prac kamieniarskich, z uprawnieniami do pracy z u?yciem pilarki mechanicznej, do prac stolarskich dekarskich, hydraulicznych sposób oceny: spe?nia - nie spe?nia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spe?niania tego warunku

o        -posiadaj? wolne ?rodki finansowe lub zdolno?? kredytow? w kwocie 400 000,00 z? -s? ubezpieczeni od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci zwi?zanej z przedmiotem zamówienia na kwot? nie ni?sz? ni? 100.000,00 z? sposób oceny: spe?nia - nie spe?nia

III.4) INFORMACJA O O?WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ? DOSTARCZY? WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spe?niania przez wykonawc? warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o?wiadczenia o spe?nieniu warunków udzia?u w post?powaniu, nale?y przed?o?y?:

·         Wykonawca powo?uj?cy si? przy wykazywaniu spe?nienia warunków udzia?u w post?powaniu na zdolno?? finansow? innych podmiotów, przedk?ada informacj? banku lub spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, dotycz?c? podmiotu, z którego zdolno?ci finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzaj?c? wysoko?? posiadanych przez ten podmiot ?rodków finansowych lub jego zdolno?? kredytow?, wystawion? nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale?y przed?o?y?:

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je?eli wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk?ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib? lub miejsce zamieszkania potwierdzaj?cy, ?e:

·         III.4.3.2) za?wiadczenie w?a?ciwego organu s?dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz?, w zakresie okre?lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu o udzielenie zamówienia albo sk?adania ofert - albo o?wiadczenie z?o?one przed notariuszem, w?a?ciwym organem s?dowym, administracyjnym albo organem samorz?du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania, je?eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzib? lub miejsce zamieszkania, nie wydaje si? takiego za?wiadczenia

III.7) Czy ogranicza si? mo?liwo?? ubiegania si? o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi? osoby niepe?nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni?sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona b?dzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowie? umowy oraz okre?lenie warunków zmian

Umowa mo?e by? zmieniona w stosunku do z?o?onej oferty i na ni?ej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: - zmiany przepisów powoduj?cych konieczno?? innych rozwi?za?, ni? zak?adano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; - zmiany przepisów powoduj?cych konieczno?? uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj?; - zmiana harmonogramu rzeczowo- terminowo - finansowego w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiaj?cego je?li zajdzie konieczno?? usuni?cia b??dów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 2. w stosunku do osób: - zmiany osób reprezentuj?cych w przypadku zmian organizacyjnych; -zmiany osób realizuj?cych zadania pod warunkiem, ?e osoby te b?d? spe?nia?y wymagania okre?lone w SIWZ; 3. inne: -w ka?dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj?cego (np. gdy obni?y to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji). -zmiany nazwy zadania -zmiany wynagrodzenia - tylko w przypadku zmiany urz?dowej stawki VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dost?pna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikacj? istotnych warunków zamówienia mo?na uzyska? pod adresem: Karkonoski Park Narodowy ul. Cha?ubi?skiego 23 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Karkonoski Park Narodowy ul. Cha?ubi?skiego 23 58-570 Jelenia Góra - sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi?zania ofert?: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz?ce finansowania projektu/programu ze ?rodków Unii Europejskiej: projekt Rozwój infrastruktury turystycznej KRNAP i KPN jest wspó?finansowany ze ?rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Wspó?pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: tak

 Z upowa?nienia Dyrektora KPN

mgr inz. Przemys?aw To?oknow

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.08.2010 o godzinie 10:16:02.

Dokument obowiązywał od dnia 10.08.2010 o godzinie 10:16:02 do 10.08.2010 o godzinie 10:16:34