KPN/6/09
Jelenia Góra , 2009-07-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ Wdrożenie elektronicznego systemu multimedialnego w Ośrodku Domek Myśliwski”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Karkonoski Park Narodowy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
www.kpnmmab.pl
sekretariat@kpnmab.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmmab.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: siedziba zamawiającego
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie polega na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu multimedialnego oraz monitoringu w obiekcie edukacyjnym Karkonoskiego Parku Narodowego Domek Myśliwski.
Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania obu systemów we własnym zakresie.
Oczekiwane minimalne parametry systemu prezentacji (parter, sala wielofunkcyjna):
- projektor multimedialny: LCD z obiektywem, 3000 ANSI, rozdzielczość 1024x768, uchwyt,
- notebook: Intel Core 2 Duo P8400 (2,26GHz) / dysk HDD: 250GB / 3GB (2xDDR2) / ekran LCD: 15,4" WXGA TruBrite 1280 x 800 / karta graficzna: 512 MB napęd optyczny: DVD+/ Złącza zewn.: 4x USB 2.0, WLAN 802.11a/g/n / Bluetooth / Czytnik kart pamięci system operacyjny: Microsoft Windows Vista Business PL, Microsoft Office
- odtwarzacz DVD,
- odtwarzacz VHS,
- wizualizer: przetwornik 800 tyś pikseli, zoom optyczny, rozdzielczość 1024x768,
- głośniki 2 szt. - minimum.30 W,
- ekran elektryczny -180/140cm
- monitor 37 calowy TV LCD ,
- binokular z kamerą: trójokularowy, (głowica obrotowa, trzy okulary, zakres powiększeń 3,5X45, adapter do kamery CCD, halogen z regulacją oraz kamera cyfrowaCMOS 3 Mpix.
- rozdzielacz sygnałów
- amplituner, 5 wejść, ok. 2x50 W
- panel sterowania kolorowy LCD 5,7z oprogramowaniem systemowym i systemem sterowania,
- szafka z ramą na sprzęt,
- okablowanie,
System monitoringu budynku (cały budynek):
- kamera zewnętrzna z obudową 1 szt. (podgrzewana), kamery wewnętrzne (kolorowe) – 4 szt., rejestrator (z dyskiem minimum 500 GB, XDVR DVD)– 1 szt., monitor 1 szt. (minimum 19” LCD z modułem VGA), zasilacz 1 szt.
- centralka – kpl 1, czujniki- 4 szt., sygnalizatory włamaniowe –.2 szt, klawiatura 1 szt., moduł GSM 1 szt.
- okablowanie kpl.
Dodatkowe oczekiwania
Z uwagi na położenie obiektu (1140 m npm., trudne warunki klimatyczne, częste i silne opady, niskie temperatury), wszystkie elementy zewnętrzne, np. kamera zewnętrzna, muszą posiadać parametry, dostosowane do wspomnianych warunków.
Bezpłatna obsługa serwisowa – minimum 2 lata
Gwarancja minimum 2 lata
Zadanie jest realizowane w ramach przebudowy Domku Myśliwskiego (Karkonoski Park Narodowy, Obwód Ochronny Śnieżka, Kocioł Małego Stawu 1140 m npm.). Obiekt posiada zasilanie prądem elektrycznym 220V. Dojazd samochodem jest możliwy (wskazane auto terenowe), od strony Karpacza, obok Świątyni Wang.
Domek Myśliwski jest to niewielki (dwupoziomowy) bardzo atrakcyjnie położony obiekt (1140 m npm.) . Domek Myśliwski pełni funkcje informacyjną i edukacyjną. Obecnie cały obiekt podlega gruntownemu remontowi.
Projektowane wskaźniki przestrzenne
kubatura - 564,1m3
Projektowane zestawienie powierzchni użytkowej pomieszczeń
KONDYGNACJA 1 (parter):
1/1 | przedsionek | 1,1 | m2 |
1/2 | pomieszczenie gospodarcze | 1,2 | m2 |
1/3 | korytarz i schody | 10,2 | m2 |
1/4 | wc | 1,7 | m2 |
1/5 | kuchnia podręczna | 3,4 | m2 |
1/6 | sala wielofunkcyjna | 44,0 | m2 |
| RAZEM | 61,6 | m2 |
KONDYGNACJA 2 (poddasze):
2/1 | korytarz i schody | 9,4 | m2 |
2/2 | pomieszczenie służbowe | 10,6 | m2 |
2/3 | łazienka | 2,1 | m2 |
2/4 | sypialnia wieloosobowa | 15,0 | m2 |
2/5 | ogólnodostępna umywalnia i toaleta | 6,7 | m2 |
2/6 | sypialnia wieloosobowa | 15,6 | m2 |
2/7 | pokój | 12,0 | m2 |
2/8 | łazienka | 2,1 | m2 |
| RAZEM | 73,5 | m2 |
RAZEM: 135,1 m2
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV - 32417000-9
- 35121700-5
Słownictwo uzupełniające:
JA09-5
FB09-1
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 12.09.2009
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,
a ponadto:
e) W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze. Za podobne uznaje się dostawę i montaż urządzeń multimedialnych o wartości minimum 50000 zł każda
f) Wykonali w/w dostawę należycie
g) Przeszkolą pracowników zamawiającego w obsłudze systemu
sposób oceny wg reguły spełnia/ nie spełnia
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) wykaz wykonanych dostaw - wg załącznika nr 3,
c) dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w Załączniku nr 3 zostały wykonane należycie,
d) oświadczenie o zgodzie na przeszkolenie pracowników zamawiającego.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty o których mowa– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski .
Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena 100%
Najniższa cena
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-08-10 do godz. 9:45
w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Pokój nr - sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-10 o godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Pokój nr - świetlica
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-09
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 124725-2009 dnia 31.07.2009
Dyrektor KPN
dr inż. Andrzej Raj
Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 31.07.2009 o godzinie 14:01:52.