Wdrożenie elektronicznego systemu multimedialnego w Ośrodku Domek Mysliwski

KPN/6/09

                                                                                     Jelenia Góra , 2009-07-31

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ Wdrożenie elektronicznego systemu multimedialnego w Ośrodku Domek Myśliwski”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Karkonoski Park Narodowy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Karkonoski Park Narodowy

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www.kpnmmab.pl

sekretariat@kpnmab.pl  

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.kpnmmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: siedziba zamawiającego

ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 Zadanie polega na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu multimedialnego oraz monitoringu w obiekcie edukacyjnym Karkonoskiego Parku Narodowego Domek Myśliwski.

Wykonawca zobowiązany jest  do zaprojektowania obu systemów we własnym zakresie.

 

Oczekiwane minimalne parametry systemu prezentacji (parter, sala wielofunkcyjna):

 

- projektor multimedialny: LCD z obiektywem, 3000 ANSI, rozdzielczość 1024x768, uchwyt,

- notebook: Intel Core 2 Duo P8400 (2,26GHz) / dysk HDD: 250GB / 3GB (2xDDR2) / ekran LCD: 15,4" WXGA TruBrite 1280 x 800 / karta graficzna: 512 MB napęd optyczny: DVD+/ Złącza zewn.: 4x USB 2.0, WLAN 802.11a/g/n / Bluetooth / Czytnik kart pamięci system operacyjny: Microsoft Windows Vista Business PL, Microsoft Office

- odtwarzacz DVD,

- odtwarzacz VHS,

- wizualizer: przetwornik 800 tyś pikseli, zoom optyczny, rozdzielczość 1024x768,

- głośniki 2 szt. - minimum.30 W,

- ekran elektryczny -180/140cm

- monitor 37 calowy TV LCD ,

- binokular z kamerą: trójokularowy, (głowica obrotowa, trzy okulary, zakres powiększeń 3,5X45, adapter do kamery CCD, halogen z regulacją oraz kamera cyfrowaCMOS 3 Mpix.

- rozdzielacz sygnałów

- amplituner, 5 wejść, ok. 2x50 W

- panel sterowania kolorowy LCD 5,7z oprogramowaniem systemowym i systemem sterowania,

- szafka z ramą na sprzęt,

- okablowanie,

 

System monitoringu budynku (cały budynek):

- kamera zewnętrzna z obudową 1 szt. (podgrzewana), kamery wewnętrzne (kolorowe) – 4 szt., rejestrator (z dyskiem minimum 500 GB, XDVR DVD)– 1 szt., monitor 1 szt. (minimum 19” LCD z modułem VGA), zasilacz 1 szt.

- centralka – kpl 1, czujniki- 4 szt., sygnalizatory włamaniowe –.2 szt, klawiatura 1 szt., moduł GSM 1 szt.

- okablowanie kpl.

 

Dodatkowe oczekiwania

Z uwagi na położenie obiektu (1140 m npm., trudne warunki klimatyczne, częste i silne opady, niskie temperatury), wszystkie elementy zewnętrzne, np. kamera zewnętrzna, muszą posiadać parametry, dostosowane do wspomnianych warunków.

Bezpłatna obsługa serwisowa – minimum 2 lata

Gwarancja minimum 2 lata

 

Zadanie jest realizowane w ramach przebudowy Domku Myśliwskiego (Karkonoski Park Narodowy, Obwód Ochronny Śnieżka, Kocioł Małego Stawu 1140 m npm.). Obiekt posiada zasilanie prądem elektrycznym 220V. Dojazd samochodem jest możliwy (wskazane auto terenowe), od strony Karpacza, obok Świątyni Wang.

Domek Myśliwski jest to niewielki (dwupoziomowy) bardzo atrakcyjnie położony obiekt (1140 m npm.) . Domek Myśliwski pełni funkcje informacyjną i edukacyjną. Obecnie cały obiekt podlega gruntownemu remontowi.

 

Projektowane wskaźniki przestrzenne

powierzchnia użytkowa-135,1m2

kubatura                      - 564,1m3

 

            Projektowane zestawienie powierzchni użytkowej pomieszczeń

KONDYGNACJA 1 (parter):

1/1

przedsionek

1,1

m2

1/2

pomieszczenie gospodarcze

1,2

m2

1/3

korytarz i schody

10,2

m2

1/4

wc

1,7

m2

1/5

kuchnia podręczna

3,4

m2

1/6

sala wielofunkcyjna

44,0

m2

 

RAZEM

61,6

m2

 

KONDYGNACJA 2 (poddasze):

2/1

korytarz i schody

9,4

m2

2/2

pomieszczenie służbowe

10,6

m2

2/3

łazienka

2,1

m2

2/4

sypialnia wieloosobowa

15,0

m2

2/5

ogólnodostępna umywalnia i toaleta

6,7

m2

2/6

sypialnia wieloosobowa

15,6

m2

2/7

pokój

12,0

m2

2/8

łazienka

2,1

m2

 

RAZEM

73,5

m2

            RAZEM:                                                                      135,1 m2         

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień:

kod CPV - 32417000-9

                - 35121700-5

Słownictwo uzupełniające:

JA09-5

FB09-1          

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do 12.09.2009

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 

 a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,   

               jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)      Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

c)      Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP,

a ponadto:

e)      W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej  2 zamówień o podobnym charakterze. Za podobne uznaje się dostawę i montaż urządzeń multimedialnych o wartości minimum 50000 zł każda

f)              Wykonali  w/w dostawę  należycie

g)            Przeszkolą pracowników zamawiającego w  obsłudze systemu

sposób oceny wg reguły spełnia/ nie spełnia

 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  

          ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 

          rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie  

          wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b)      wykaz wykonanych dostaw  - wg załącznika nr 3,

c)      dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane w Załączniku nr 3 zostały  wykonane należycie,

d)      oświadczenie o zgodzie na  przeszkolenie  pracowników zamawiającego.

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

 Dokumenty o których mowa– wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski .

Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium       - cena 100%

Najniższa cena

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-08-10  do godz. 9:45  

w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr - sekretariat

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-10  o godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego Karkonoski Park Narodowy

Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

Pokój nr - świetlica  

                         

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-09-09                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

umowa ramowa

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 124725-2009 dnia 31.07.2009

 

Dyrektor KPN

dr inż. Andrzej Raj

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 31.07.2009 o godzinie 14:01:52.