Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
KPN/18/2015
Jelenia Góra: Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 173662 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sortów mundurowych oraz odzieży bhp i obuwia na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1 MUNDUR WYJŚCIOWY 1. Mundur męski (marynarka + spodnie) - 14 kpl Marynarka - 14 szt. Spodnie - 14 szt. 2. Mundur damski (marynarka + spódnica, spodnie) - 9 kpl Marynarka - 9 szt. Spódnica - 2 szt. Spodnie damskie - 7 szt. 3. Koszula biała męska - 21 szt. 4. Bluzka damska biała - 10 szt. 5. Koszula oliwkowozielona męska - 21 szt. 6. Bluzka oliwkowozielona damska - 10 szt. 7. Krawat - 16 szt. 8. Kapelusz damski - 7 szt. 9. Kapelusz męski - 4 szt. 10. Czapka - 11 szt. (4 szt. męska i 7 szt. damska) 11. Kurtka zimowa męska - 4 szt. 12. Kurtka zimowa damska - 7 szt. 13. Szalik - 11 szt. 14. Rękawice skórzane - 10 par (damskie - 6 par, męskie - 4 pary) 15. Skarpety męskie - 150 par (75 par letnie, 75 par zimowe) 16. Rajstopy damskie - 90 par (45 pary letnie, 45 pary zimowe) MUNDUR POLOWY 1. Spodnie do munduru polowego męskie - 26 par 2. Spodnie do munduru polowego damskie - 6 par 3. Koszula z długim rękawem męska - 15 szt. 4. Bluzka z długim rękawem damska - 4 szt. 5. Koszula z krótkim rękawem męska - 12 szt. 6. Koszula z krótkim rękawem damska - 2 szt. 7. Kurtka z odpinaną podpinką męska - 2 szt. 8. Kurtka z odpinaną podpinką damska - 3 szt. 9. Czapka zimowa męska, damska - 5 szt. 10. Czapka letnia męska, damska - 5 szt. Pakiet 2 1. Półbuty do munduru wyjściowego męskie - 22 pary 2. Półbuty do munduru wyjściowego damskie - czółenka - 18 par 3. Półbuty na grubej zelówce - 44 pary (damskie - 19 par i męskie - 25 par) 4. Buty zimowe- 36 par (damskie - 13 par, męskie - 23 pary) 5. Buty górskie (bhp) - 24 par (damskie - 9 par i męskie - 15 par) Pakiet 3 Odzieży dla pracowników Karkonoskiego Parku Narodowego przeznaczona do użytkowania przez cały rok w trudnych górskich warunkach atmosferycznych. 1. Spodnie trekingowe (bhp) - 6 par (męskie - 3 pary i damskie - 3 pary) 2. Kurtka z dzianiny typu polartec - 27 szt. (męska - 14 szt. i damska - 13 szt.) 3. Kamizelka typu softshell - 8 szt. (męska - 4 szt. i damska - 4 szt.) 4. Koszula z długim rękawem - 38 szt. (męska - 15 szt. i damska - 23 szt.) 5. Kurtka przeciwdeszczowa - 15 szt. (męska - 8 szt. i damska - 7 szt.) 6. Spodnie przeciwdeszczowe - 18 par (męskie - 12 szt. i damskie - 6 szt.) Pakiet 4 1. Kalesony - 36 par (damskie - 2 pary, męskie 34 pary) 2. Czapka letnia - 12 szt. 3. Czapka ocieplana - 12 szt. 4. Rękawice ocieplane - 25 par (damskie - 3 pary, męskie - 22 pary) Pakiet 5 1. Ubranie robocze zimowe - 2 kpl. 2. Ubranie robocze letnie - 6 kpl. 3. Koszula flanelowa - 8 szt. 4. Fartuch roboczy damski - 1 szt. 5. Buty terenowe - 2 pary 6. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac - 5 par (męskie - 4 pary, damskie -1 para) 7. Buty gumowo-filcowe - 14 par (męskie - 11 par, damskie - 3 pary) 8. Buty gumowce - 22 pary (męskie - 18 par, damskie - 4 pary) 9. Rękawice robocze - 250 par Pakiet 6 1. Koszulka typu POLO - 43 szt. (damskie - 20 szt. i męskie - 23 szt.) 2. Koszulka typu T-shirt - 91 szt. (damskie - 41 szt. i męskie - 50 szt.).
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra seketariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MUNDUR WYJŚCIOWY 1. Mundur męski (marynarka + spodnie) - 14 kpl Marynarka - 14 szt. Spodnie - 14 szt. 2. Mundur damski (marynarka + spódnica, spodnie) - 9 kpl Marynarka - 9 szt. Spódnica - 2 szt. Spodnie damskie - 7 szt. 3. Koszula biała męska - 21 szt. 4. Bluzka damska biała - 10 szt. 5. Koszula oliwkowozielona męska - 21 szt. 6. Bluzka oliwkowozielona damska - 10 szt. 7. Krawat - 16 szt. 8. Kapelusz damski - 7 szt. 9. Kapelusz męski - 4 szt. 10. Czapka - 11 szt. (4 szt. męska i 7 szt. damska) 11. Kurtka zimowa męska - 4 szt. 12. Kurtka zimowa damska - 7 szt. 13. Szalik - 11 szt. 14. Rękawice skórzane - 10 par (damskie - 6 par, męskie - 4 pary) 15. Skarpety męskie - 150 par (75 par letnie, 75 par zimowe) 16. Rajstopy damskie - 90 par (45 pary letnie, 45 pary zimowe) MUNDUR POLOWY 1. Spodnie do munduru polowego męskie - 26 par 2. Spodnie do munduru polowego damskie - 6 par 3. Koszula z długim rękawem męska - 15 szt. 4. Bluzka z długim rękawem damska - 4 szt. 5. Koszula z krótkim rękawem męska - 12 szt. 6. Koszula z krótkim rękawem damska - 2 szt. 7. Kurtka z odpinaną podpinką męska - 2 szt. 8. Kurtka z odpinaną podpinką damska - 3 szt. 9. Czapka zimowa męska, damska - 5 szt. 10. Czapka letnia męska, damska - 5 szt. Sorty mundurowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 28 kwietnia 2005r. w sprawie wzoru legitymacji służbowej i wzorów umundurowania pracowników Służby Parków Narodowych oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk (załącznik nr 8).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Półbuty do munduru wyjściowego męskie - 22 pary 2. Półbuty do munduru wyjściowego damskie - czółenka - 18 par 3. Półbuty na grubej zelówce - 44 pary (damskie - 19 par i męskie - 25 par) 4. Buty zimowe- 36 par (damskie - 13 par, męskie - 23 pary) 5. Buty górskie (bhp) - 24 par (damskie - 9 par i męskie - 15 par).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzieży dla pracowników Karkonoskiego Parku Narodowego przeznaczona do użytkowania przez cały rok w trudnych górskich warunkach atmosferycznych. 1. Spodnie trekingowe (bhp) - 6 par (męskie - 3 pary i damskie - 3 pary) 2. Kurtka z dzianiny typu polartec - 27 szt. (męska - 14 szt. i damska - 13 szt.) 3. Kamizelka typu softshell - 8 szt. (męska - 4 szt. i damska - 4 szt.) 4. Koszula z długim rękawem - 38 szt. (męska - 15 szt. i damska - 23 szt.) 5. Kurtka przeciwdeszczowa - 15 szt. (męska - 8 szt. i damska - 7 szt.) 6. Spodnie przeciwdeszczowe - 18 par (męskie - 12 szt. i damskie - 6 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość, funkcjonalność użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kalesony - 36 par (damskie - 2 pary, męskie 34 pary) 2. Czapka letnia - 12 szt. 3. Czapka ocieplana - 12 szt. 4. Rękawice ocieplane - 25 par (damskie - 3 pary, męskie - 22 pary).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie robocze zimowe - 2 kpl. 2. Ubranie robocze letnie - 6 kpl. 3. Koszula flanelowa - 8 szt. 4. Fartuch roboczy damski - 1 szt. 5. Buty terenowe - 2 pary 6. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac - 5 par (męskie - 4 pary, damskie -1 para) 7. Buty gumowo-filcowe - 14 par (męskie - 11 par, damskie - 3 pary) 8. Buty gumowce - 22 pary (męskie - 18 par, damskie - 4 pary) 9. Rękawice robocze - 250 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszulka typu POLO - 43 szt. (damskie - 20 szt. i męskie - 23 szt.) 2. Koszulka typu T-shirt - 91 szt. (damskie - 41 szt. i męskie - 50 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin wykonania - 10
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Hanna Nitka
Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.07.2015 o godzinie 14:44:53.