Zakup i dostawa sortów mundurowych (umundurowanie wyjściowe i polowe, przedmioty uzupełniające) oraz odzież i obuwie, a także środki ochrony indywidualnej dla pracowników Karkonoskiego Parku Narodowego.

Jelenia Góra: Zakup i dostawa sortów mundurowych (umundurowanie wyjściowe i polowe, przedmioty uzupełniające) oraz odzież i obuwie, a także środki ochrony indywidualnej dla pracowników Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 149402 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sortów mundurowych (umundurowanie wyjściowe i polowe, przedmioty uzupełniające) oraz odzież i obuwie, a także środki ochrony indywidualnej dla pracowników Karkonoskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sorty mundurowe: 1. Marynarka do munduru wyjściowego: męska-13; damska -8 2. Spódnice do munduru wyjściowego - 5 3. Spodnie do munduru wyjściowego:męskie-13; damskie- 3 4. Koszula biała do munduru wyjściowego z długim rękawem: męska- 21; damska -13 5. Koszula oliwkowo-zielona z długim rękawem: męska- 38; damska - 16 6. Krawat -12 7. Kurtka zimowa do munduru wyjściowego: męska- 3; damska - 5 8. Kapelusz do munduru wyjściowego; męski- 3; damski- 5 9. Czapka do munduru wyjściowego-8 10. Spodnie do munduru polowego; męskie - 32; damskie- 6 11. Koszula zielona z krótkim rękawem: męska- 3; damska- 3 12. Czapka letnia do munduru polowego: męska- 3; damska - 1 13. Czapka zimowa do munduru polowego; męska- 3; damska - 1 14. Półbuty brązowe do munduru wyjściowego; męskie- 4; damskie - 7 15. Półbuty brązowe na grubej zelówce; męskie- 3; damskie- 7 16. Buty zimowe brązowe; męskie- 3; damskie - 6 17. Rękawice skórzane; męskie - 3; damskie- 5 18. Szalik -9 19. Wizerunek orła (godło na czapkę)- 8 20. Dystynkcje (oznaki służbowe) -21 21. Plakietki-20 odzież bhp 1. Spodnie; męskie - 3 szt.; damskie - 5 szt. 2. Bluza polar; męska - 7 szt.; damska - 7 szt. 3. Kalesony; męskie - 2 szt.; damskie - 2 szt. 4. Kamizelka polar: męska - 3 szt.; damska - 6 szt. 5. Koszula z długim rękawem; męska - 13 szt.; damska - 25 szt. 6. Buty górskie: męskie - 9 par; damskie - 7 par 7. Buty terenowe: męskie - 2 pary; damskie - 1 para 8. Kurtka przeciwdeszczowa: męska - 6 szt.; damska - 5 szt. 9. Spodnie przeciwdeszczowe: męskie - 10 szt.; damskie - 5 szt. 10. Czapka letnia: męska - 8 szt.; damska - 3 szt. 11. Czapka ocieplana: męska - 10 szt.; damska - 4 szt. 12. Rękawice ocieplane: męskie - 8 par; damskie - 6 par 13. Ochraniacze na buty- 5 14. Okulary przeciwsłoneczne: męskie - 1 szt.: damskie - 4 szt. 15. Bielizna termo-aktywna: męska - 11 szt.; damska - 5 szt. 16. Gogle -3 17. Plecak-5 18. Termos-3 19. Koszulka polo: męska - 78 szt.; damska - 60 szt. 20. Kurtka z podpinką z polaru: męska - 3 szt.; damska - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0, 18.11.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 w wysokości 1000,00; słownie: jeden tysiąc zł. pakiet nr 2 w wysokości 1000,00; słownie: jeden tysiąc zł.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 14:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23; 58-570 Jelenia Góra sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sorty mundurowe: 1. Marynarka do munduru wyjściowego: męska-13; damska -8 2. Spódnice do munduru wyjściowego - 5 3. Spodnie do munduru wyjściowego:męskie-13; damskie- 3 4. Koszula biała do munduru wyjściowego z długim rękawem: męska- 21; damska -13 5. Koszula oliwkowo-zielona z długim rękawem: męska- 38; damska - 16 6. Krawat -12 7. Kurtka zimowa do munduru wyjściowego: męska- 3; damska - 5 8. Kapelusz do munduru wyjściowego; męski- 3; damski- 5 9. Czapka do munduru wyjściowego-8 10. Spodnie do munduru polowego; męskie - 32; damskie- 6 11. Koszula zielona z krótkim rękawem: męska- 3; damska- 3 12. Czapka letnia do munduru polowego: męska- 3; damska - 1 13. Czapka zimowa do munduru polowego; męska- 3; damska - 1 14. Półbuty brązowe do munduru wyjściowego; męskie- 4; damskie - 7 15. Półbuty brązowe na grubej zelówce; męskie- 3; damskie- 7 16. Buty zimowe brązowe; męskie- 3; damskie - 6 17. Rękawice skórzane; męskie - 3; damskie- 5 18. Szalik -9 19. Wizerunek orła (godło na czapkę)- 8 20. Dystynkcje (oznaki służbowe) -21 21. Plakietki-20.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież bhp 1. Spodnie; męskie - 3 szt.; damskie - 5 szt. 2. Bluza polar; męska - 7 szt.; damska - 7 szt. 3. Kalesony; męskie - 2 szt.; damskie - 2 szt. 4. Kamizelka polar: męska - 3 szt.; damska - 6 szt. 5. Koszula z długim rękawem; męska - 13 szt.; damska - 25 szt. 6. Buty górskie: męskie - 9 par; damskie - 7 par 7. Buty terenowe: męskie - 2 pary; damskie - 1 para 8. Kurtka przeciwdeszczowa: męska - 6 szt.; damska - 5 szt. 9. Spodnie przeciwdeszczowe: męskie - 10 szt.; damskie - 5 szt. 10. Czapka letnia: męska - 8 szt.; damska - 3 szt. 11. Czapka ocieplana: męska - 10 szt.; damska - 4 szt. 12. Rękawice ocieplane: męskie - 8 par; damskie - 6 par 13. Ochraniacze na buty- 5 14. Okulary przeciwsłoneczne: męskie - 1 szt.: damskie - 4 szt. 15. Bielizna termo-aktywna: męska - 11 szt.; damska - 5 szt. 16. Gogle -3 17. Plecak-5 18. Termos-3 19. Koszulka polo: męska - 78 szt.; damska - 60 szt. 20. Kurtka z podpinką z polaru: męska - 3 szt.; damska - 1 szt..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

z upoważnienia Dyrektora KPN

mgr inż. Przemysław Tołoknow

 

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 10.05.2012 o godzinie 13:44:16.