GP/27/09 Jelenia Góra , 2009-12-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ Prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp do Karkonoskiego parku Narodowego przy szlaku czarnym w rejonie stacji kolei linowej na Kopę, przy szlaku czerwonym koło hotelu Orlinek oraz przy Świątyni Wang (gmina Karpacz)”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
Ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
tel. 075 75 537 26
fax. 075 75 533 48
Godziny urzędowania:7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego – Jelenia Góra ul. Chałubińskiego 23 pokój nr 11
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: prowadzenie kompleksowej obsługi ruchu turystycznego w punktach pobierania opłat za wstęp do Karkonoskiego Parku Narodowego: - Przy szlaku czarnym w rejonie dolnej stacji kolei linowej na Kopę, przy szlaku czerwonym koło hotelu Orlinek oraz przy świątyni Wang (gmina Karpacz),
Warunki działalności w ramach umowy:
a. pobieranie opłat za wstęp do KPN z określoną w umowie prowizją,
b. udzielanie turystom informacji turystycznej i przyrodniczej,
c. sprzedaż materiałów edukacyjnych KPN i pamiątek z logo KPN,
d. kontrola ruchu samochodowego (obsługa szlabanów),
e. utrzymanie porządku i czystości na określonym w umowie terenie,
f. dbałość o należyty stan techniczny przyjętego protokolarnie mienia Parku.
W ramach działalności nie jest przewidziana żadna forma działalności gastronomicznej.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV 63512000-1
Kod CPV 63513000-8
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 16 stycznia 2010 r – 31 grudzień 2010 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – prowadzą działalność gospodarczą,
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
tj. wykonanie w ciągu ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia zbliżonego zakresem do przedmiotu zamówienia. Za podobne prace uważa się prowadzenie działalności usługowej, handlowej, świadczenie usług przewodnickich na terenie Sudetów, prowadzenie punktu informacji turystycznej, prowadzenie biura turystycznego, o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł w ciągu jednego roku,
3) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego,
4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osoby wykonujące zamówienie wykażą się co najmniej znajomością podstawową j. niemieckiego lub angielskiego, posiadają wiedzę o Parku,
5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3 - Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich trzech lat usług zbliżonych co do zakresu i wartości objętych zamówieniem z podaniem ich wartości, każde z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością, np. referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.
4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich znajomości z języka niemieckiego, angielskiego i z posiadanej wiedzy o Parku.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1000,00 zł
słownie: jeden tysiąc zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: cena (proponowana prowizja) – 100%
minimalizacja ceny
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-12-28 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim parku Narodowym
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
pokój nr 16 – sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-28, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim parku Narodowym
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica – sala wystaw
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa - nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów- nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 431160-2009. Data zamieszczenia 2009-12-16
Hanna Nitka
Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 16.12.2009 o godzinie 11:48:39.