Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym w roku 2011.

 

KPN/39/2010                                                                                 Jelenia Góra dn.  2010-12-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznegoWykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym w roku 2011.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm.) Karkonoski Park Narodowy  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy
Ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Telefon: +48 757553726
Faks:  +48 757553348
www: kpnmab.pl
 E-mail: sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania:7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym w roku 2011.
Zadanie podzielone jest na pakiety:
Pakiet nr 1 dotyczy: Pozyskanie i zrywka drewna w Obwodzie Ochronnym Śnieżka
Pakiet nr 2 dotyczy: Pozyskanie i zrywka drewna w Obwodzie Ochronnym Przełęcz
Pakiet nr 3 dotyczy: Pozyskanie i zrywka drewna w Obwodzie Ochronnym Szrenica
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 77200000-2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
 w pakiecie 1 od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 roku.
w pakiecie 2 od dnia podpisania umowy do 15.12.2011 roku.
W pakiecie 3 od dnia podpisania umowy do 15.12. 2011 roku.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
           1) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
            przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania .
            2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
           W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie przynajmniej 1 zamówienia w pakietach 1,2,3 o wartości co najmniej 30 000 zł brutto z zakresu pozyskania i zrywki drewna (za podobne prace uważa się prace: prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna wykonane na rzecz nadleśnictw PGL – Lasy Państwowe, parków narodowych) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do   wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym Wykonawcy winni wykazać    
 się dysponowaniem
a) co najmniej: pakiet 1, 2, 3 – odpowiednio po 2 pilarki spalinowe
b) co najmniej: pakiet 1, 2, 3 – odpowiednio po 1 koniu zrywkowym,
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy winni wykazać się dysponowaniem osobami: 
 
a) W pakiecie nr 1, 2, 3 –co najmniej dwoma pracownikami  z uprawnieniami do wykonywania pracy  drwala (uprawnienia drwala – operatora pilarki spalinowej)
b)  Zapewnienia dwuosobowego wykonywania prac z użyciem pilarek spalinowych
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z
2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej;
 
c) Dysponowania pracownikami nadzoru z wykształceniem leśnym lub co najmniej 3 letnim stażem w wykonywaniu prac leśnych; w pakiecie 1, 2, 3 – odpowiednio po 1 osobie
          4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
 Pakiet nr 1 – 500 zł: słownie: pięćset złotych
Pakiet nr 2 – 500 zł : słownie: pięćset złotych
Pakiet nr 3 – 500 zł:  słownie: pięćset złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
cena – 100 %
Najniższa cena
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-01-11 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Pokój nr 16
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-01-11, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
 Karkonoski Park Narodowy
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Sala wystawowa muzeum
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
 XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy  
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 
XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2010-12-23
Dyrektor Karkonoskiego PN
Dr inż. Andrzej Raj

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 23.12.2010 o godzinie 17:47:46.