Wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku

 

GP/26/09                                                         Jelenia Góra, 2009-12-14

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

www:kpnmanb.pl

E-mail:sekretariat@kpnmab.pl

Godziny urzędowania : 7:30-15:30

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

wwww:bip.kpnmab.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego: 58-570 Jelenia Góra; ul. Chałubińskiego 23

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku w podziale na pakiety:

Pakiet nr 1 – Śnieżka – prace z zakresu zagospodarowania turystycznego

Pakiet nr 2 – Przełęcz- Szrenica – prace z zakresu zagospodarowania turystycznego

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań  pakiety  - pakiety od 1 do 2.

Wspólny Słownik Zamówień: 50800000-3.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

VI. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy 31 grudnia 2010 roku.

 VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

1.2. Dysponują niezbędnym zasobem kadrowym do wykonania zamówienia, a w szczególności:

1.2.a. Dysponują co najmniej 1 osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki łańcuchowej (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej);

1.2.b. Zapewnią dwuosobowe wykonywanie prac z użyciem pilarek łańcuchowych  zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z  2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej;

1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio: w pakiecie 1 – 5000 zł; w pakiecie 2 – 5000 zł;

1.4 Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj,

a) co najmniej:

-1 samochodem terenowym lub dostawczym,

-1 pilarką mechaniczną,   (posiadanie potencjału technicznego należy rozumieć jako własny, wynajęty, dzierżawiony, sprzęt podwykonawcy, itp.)

1.5 Zobowiązują się do współpracy w przeciwdziałaniu powstawania szkód w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne), czas reakcji 2 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego.

1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dla potwierdzenia zgodności prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia.

2. Wykaz osób przewidzianych do zaangażowania w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku pilarzy dokumenty potwierdzające odbycie z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki – w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

3. Wykaz potencjału technicznego w dyspozycji wykonawcy, przewidzianego do zaangażowania do realizacji zamówienia. W przypadku przewozu materiałów: oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowymi o ładowności do 3,5t lub oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowymi o ładowności powyżej 3,5t wraz z udokumentowaną licencją na wykonywanie transportu drogowego – w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

4.Informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio: w pakiecie 1 – 5000,00 zł; w pakiecie 2 – 5000,00 zł;

5.Oświadczenie o czasie reagowania w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne nie dłużej niż 2 godziny od telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego.)

  6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z 2006r.).

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu wg reguły spełnia – nie spełnia.  Potencjał ekonomiczny, kadrowy i techniczny będzie oceniany osobno dla każdego z pakietów, a w przypadku składania ofert na kilka pakietów potencjał ekonomiczny, kadrowy i techniczny musi odpowiednio spełnić sumaryczne wymogi proporcjonalnie do ilości pakietów.

VIII. Informacja na temat wadium:

1. dla pakietu  nr 1 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.

2. dla pakietu  nr 2 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium : - cena 100 %       

Minimalizacja ceny

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009-12-30 do godz. 13:00

w siedzibie zamawiającego :

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

Ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

pokój nr 16 - sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-30 o godz. 13:15

w siedzibie zamawiającego :

Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym

ul. Chałubińskiego 23

58-570 Jelenia Góra

sala wystawowa muzeum

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2010-01-29                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 427694-2009  dnia 2009-12-14

Hanna Nitka

 

 

 

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 14.12.2009 o godzinie 11:12:00.