GP/26/09 Jelenia Góra, 2009-12-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
www:kpnmanb.pl
E-mail:sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania : 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
wwww:bip.kpnmab.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie zamawiającego: 58-570 Jelenia Góra; ul. Chałubińskiego 23
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonanie usług w Karkonoskim Parku Narodowym z zakresu zagospodarowania turystycznego w 2010 roku w podziale na pakiety:
Pakiet nr 1 – Śnieżka – prace z zakresu zagospodarowania turystycznego
Pakiet nr 2 – Przełęcz- Szrenica – prace z zakresu zagospodarowania turystycznego
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań pakiety - pakiety od 1 do 2.
Wspólny Słownik Zamówień: 50800000-3.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy 31 grudnia 2010 roku.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
1.2. Dysponują niezbędnym zasobem kadrowym do wykonania zamówienia, a w szczególności:
1.2.a. Dysponują co najmniej 1 osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki łańcuchowej (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej);
1.2.b. Zapewnią dwuosobowe wykonywanie prac z użyciem pilarek łańcuchowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej;
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio: w pakiecie 1 – 5000 zł; w pakiecie 2 – 5000 zł;
1.4 Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj,
a) co najmniej:
-1 samochodem terenowym lub dostawczym,
-1 pilarką mechaniczną, (posiadanie potencjału technicznego należy rozumieć jako własny, wynajęty, dzierżawiony, sprzęt podwykonawcy, itp.)
1.5 Zobowiązują się do współpracy w przeciwdziałaniu powstawania szkód w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne), czas reakcji 2 godziny od telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego.
1.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dla potwierdzenia zgodności prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia.
2. Wykaz osób przewidzianych do zaangażowania w realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w przypadku pilarzy dokumenty potwierdzające odbycie z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki – w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
3. Wykaz potencjału technicznego w dyspozycji wykonawcy, przewidzianego do zaangażowania do realizacji zamówienia. W przypadku przewozu materiałów: oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowymi o ładowności do 3,5t lub oświadczenie o dysponowaniu środkami transportowymi o ładowności powyżej 3,5t wraz z udokumentowaną licencją na wykonywanie transportu drogowego – w postaci kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
4.Informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości odpowiednio: w pakiecie 1 – 5000,00 zł; w pakiecie 2 – 5000,00 zł;
5.Oświadczenie o czasie reagowania w przypadku klęski żywiołowej (powódź, pożar, intensywne opady atmosferyczne, huraganowe wiatry, klęski biologiczne nie dłużej niż 2 godziny od telefonicznego powiadomienia przez Zamawiającego.)
6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z 2006r.).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana odrębnie dla każdego pakietu wg reguły spełnia – nie spełnia. Potencjał ekonomiczny, kadrowy i techniczny będzie oceniany osobno dla każdego z pakietów, a w przypadku składania ofert na kilka pakietów potencjał ekonomiczny, kadrowy i techniczny musi odpowiednio spełnić sumaryczne wymogi proporcjonalnie do ilości pakietów.
VIII. Informacja na temat wadium:
1. dla pakietu nr 1 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.
2. dla pakietu nr 2 w wysokości: 500,00, słownie: pięćset zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium : - cena 100 %
Minimalizacja ceny
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-12-30 do godz. 13:00
w siedzibie zamawiającego :
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
Ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
pokój nr 16 - sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-12-30 o godz. 13:15
w siedzibie zamawiającego :
Gospodarstwo Pomocnicze przy Karkonoskim Parku Narodowym
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sala wystawowa muzeum
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2010-01-29
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 427694-2009 dnia 2009-12-14
Hanna Nitka
Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 14.12.2009 o godzinie 11:12:00.