wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate

 Dla rozwoju infrastruktury i Środowiska

 

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko.
 
 KPN/11/2014
 
                                                                                                                                              Jelenia Góra , 2014-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. : „wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:„wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate”
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
 58-570 Jelenia Góra
Telefon: 75 75 537 26
Faks:    75 75 533 48
adres strony internetowej       www.kpnmab.pl
adres poczty elektronicznej    sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania:           07:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate
W projekcie: „KOMPLEKSOWA OCHRONA EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH W KARKONOSKIM PARKU NARODOWYM – ETAP II”
 
 kod CPV : 77231500-3
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę pakietów - części zamówienia - zadania od 1 do 5.
 Pakiet nr 1- Obwód Ochronny Śnieżka1: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa   
            pułapek  na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 105  
           pułapek  feromonowych i 30 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-
            trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 851 ha
Pakiet nr 2 - Obwód Ochronny Śnieżka2 : wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa   
            pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Śnieżka (w tym obsługa 101
            pułapek feromonowych i 30 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-
            trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 851 ha
Pakiet nr 3 - Obwód Ochronny Przełęcz 1: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 75 pułapek feromonowych i 21 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 730,5 ha
Pakiet nr 4 - Obwód Ochronny Przełęcz2 : wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Przełęcz (w tym obsługa 75 pułapek feromonowych i 24 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 730,5 ha
Pakiet nr 5 - Obwód Ochronny Szrenica: wyznaczanie drzew trocinkowych i obsługa pułapek na kornikowate w Obwodzie Ochronnym Szrenica (w tym obsługa 79 pułapek feromonowych i 18 pułapek klasycznych, wyznaczanie drzew zasiedlonych-trocinkowych); obszar kontroli drzewostanów 920 ha
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
 Termin wykonania zamówienia 6 miesięcy od dnia podpisania.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków, wykaz dokumentów i oświadczeń :
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
       1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
           przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
       2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
       3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do  
            wykonania zamówienia,
       4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
 
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach
 
    1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z   art. 22 ust. 1 
 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o
        których mowa w art. 24 ust. 1 PZP
 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5, albo informacja o tym, że nie należą do grupy kapitałowej.
 
 
   2.1 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
    zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
      Rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
   2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
   3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
   4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
   5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
2.2 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
   poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
     Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a)      punkcie 2.1.1  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
b)       Punkcie 2.1.2 i 2.1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c)      Punkcie 2.1.4  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d)      Punkcie 2.1.5  składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
3. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie    
    zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy,
    którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą
    wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
    odrzuconą.
4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają
    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o
   złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
6. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie
   oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia
    jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
cena 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-04-09  do godz. 14:00
 
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
 
 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-04- 09., o godz. 14:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

 

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 
 
 

XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2014-03-20   nr 2014-037839

 

  z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załacznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy pakiet nr 1 załacznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy pakiet nr 1 » format : pdf [ 27.05 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 10:00:56.
załacznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 załacznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 26.93 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 10:01:26.
załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 26.41 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 10:01:58.
załacznik nr 1.4- kosztorys ofertowy pakiet nr 4 załacznik nr 1.4- kosztorys ofertowy pakiet nr 4 » format : pdf [ 26.46 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 10:02:28.
załącznik nr 1.5 - kosztorys ofertowy pakiet nr 5 załącznik nr 1.5 - kosztorys ofertowy pakiet nr 5 » format : pdf [ 25.97 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 10:03:12.
załacznik nr 2 - opis prac załacznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 39.49 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:08:51.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 54.81 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:09:38.
załącznik nr 4- oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 4- oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 52.29 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:10:17.
załącznik nr 5 oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 66.89 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:11:02.
załącznik nr 6 - infromacja, że nie należy do grupy kapitałowej załącznik nr 6 - infromacja, że nie należy do grupy kapitałowej » format : pdf [ 38.89 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:11:48.
załącznik nr 7 wzór umowy załącznik nr 7 wzór umowy » format : pdf [ 57.01 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 10:03:45.
załącznik nr 8 - dzienniczek trocinkarza str. 1 załącznik nr 8 - dzienniczek trocinkarza str. 1 » format : pdf [ 22.27 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:13:14.
załącznik nr 8 - dzienniczek trocinkarza str. 2 załącznik nr 8 - dzienniczek trocinkarza str. 2 » format : pdf [ 16.71 kB ] Opublikowano : dnia 25.03.2014 o godzinie 09:13:38.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakietach nr 1,2,3,4 » format : pdf [ 46.62 kB ]
Opublikowano : dnia 10.04.2014 o godzinie 10:51:09.
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 5 zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w pakiecie nr 5 » format : pdf [ 46.40 kB ]
Opublikowano : dnia 15.04.2014 o godzinie 12:50:19.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 20.03.2014 o godzinie 12:49:45.

Wersja do druku