Wykonanie praz z zakresu zagospodarowania lasu w KPN

Jelenia Góra , 2012-07-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. „Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze  zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego           Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Adres zamawiającego            ul. Chałubińskiego 23
 
Kod Miejscowość      58-570 Jelenia Góra
Telefon:          75 75 537 26
Faks:  75 75 533 48
 
adres strony internetowej       www.kpnmab.pl
adres poczty elektronicznej    sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: 7;30-15;30
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego nr pokoju 11 . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:77200000-2
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę pakietów  - części zamówienia – pakiety  od 1 do 4
 Pakiet nr 1
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Śnieżka pakiet nr 1
 
Pakiet nr 2
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Śnieżka pakiet nr 2
 
Pakiet nr 3
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Przełęcz pakiet nr 3
 
Pakiet nr 4
Zagospodarowanie lasu w Obwodzie Ochronnym Szrenica pakiet 4,
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r.
 
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
 wykonawca powinien udokumentować  wykonanie co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 30000 zł(słownie trzydzieści tysięcy brutto)w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie . Za usługi odpowiadające rodzajowo przedmiotowi zamówienia zamawiający uznawykonane  usługi związane z zagospodarowaniem lasu (hodowla lasu i ochrona lasu), ochrona flory i fauny. W przypadku składania na większą ilość pakietów ilość i wartość wykonanych usług musi być odpowiednio większa.
3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
 
1.   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
    zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
        rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.   
        2  ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
           ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia oświadczenie o spełnieniu warunków
           udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z  art. 22 ust. 1
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert’
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia  do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.
 
3.  Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2  niniejszej
   specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w 
   realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych 
   podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie   zamówienia, 
   poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. 1,1 niniejszego    
   ogłoszenia dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w  
    realizacji części zamówienia.
 
4.  Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
   poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
     Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w :
a)      punkcie 1   ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
b)       Punkcie .1  ppkt. 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert;
c)      Punkcie 1  ppkt. 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego  miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed terminem składania ofert
d)     Punkcie 1  ppkt. 5 składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
 
    5.  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę   
     lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentami
     zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,
     administracyjnym albo  organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio
     miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
     zamieszkania – wystawione w terminach określonych w pkt. 1) lit. a,b.c.d.
 
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
1) dla pakietu  nr 1 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset   zł.
2) dla pakietu  nr 2 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset zł.
3) dla pakietu  nr 3 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset zł.
4) dla pakietu nr 4 w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-07-23 do godz. 13:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-07-23, o godz. 13:15
w siedzibie zamawiającego
 Karkonoski park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
Świetlica
                         
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów.
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
aukcja elektroniczna nie jest przewidywana.
 
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego o z pakietów, w przypadku   zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem
 Zamawiającego.
XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2012-07-09
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1.1 - kosztoeys ofertowy OO Śnieżka załącznik nr 1.1 - kosztoeys ofertowy OO Śnieżka » format : pdf [ 19.59 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:08:19.
załącznik nr 1.2- kosztorys ofertowy - OO Śnieżka załącznik nr 1.2- kosztorys ofertowy - OO Śnieżka » format : pdf [ 19.35 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:08:57.
załącznik nr 1.3- kosztorys ofertowy - OO Przełęcz załącznik nr 1.3- kosztorys ofertowy - OO Przełęcz » format : pdf [ 19.34 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:09:35.
załącznik nr 1.4 - kosztoeys ofertowy OO Szrenica załącznik nr 1.4 - kosztoeys ofertowy OO Szrenica » format : pdf [ 12.53 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:09:57.
załacznik nr 2 - opis prac załacznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 39.58 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:10:25.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 43.88 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:11:38.
załącznik nr 4 - wzór umowy załącznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 47.62 kB ] Opublikowano : dnia 13.07.2012 o godzinie 10:12:06.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze  oferty pakiet nr 2 zawiadomienie o wyborze oferty pakiet nr 2 » format : pdf [ 38.88 kB ]
Opublikowano : dnia 25.07.2012 o godzinie 14:10:01.
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakietach nr 3 i 4 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakietach nr 3 i 4 » format : pdf [ 37.23 kB ]
Opublikowano : dnia 25.07.2012 o godzinie 14:10:31.
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakiecie nr 1 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakiecie nr 1 » format : pdf [ 36.55 kB ]
Opublikowano : dnia 25.07.2012 o godzinie 14:49:40.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 09.07.2012 o godzinie 13:45:06.

Wersja do druku