Wykonanie prac zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Naroodwego

KPN/1/2015
Jelenia Góra: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 10640 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego , w obwodach ochronnych: Śnieżka, Przełęcz, Szrenica..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.23.31.61-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: dla I PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych), dla II PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych), dla III PAKIETU - 1000,00,- (słownie: - jeden tysiąc złotych),
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca ma się wykazać dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym odpowiednio w każdym pakiecie tj. co najmniej: -1 samochodem terenowym z napędem 4x4 -1 samochodem dostawczym z napędem 4x4 , -1 pilarką spalinową, -1 zagęszczarką do podłoża. w przypadku składania na więcej niż jeden pakiet oferent może wykazać się jedną zagęszczarką do podłoża sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca ma się wykazać dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, odpowiednio w pakiecie tj,: a. Dysponują co najmniej 1 osobą z zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki spalinowej (§ 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej); b. Zapewnią dwuosobowe wykonywanie prac z użyciem pilarek spalinowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej; c. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości z wykorzystaniem osobistego sprzętu asekuracyjnego i zjazdowego; sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Wykonawca ma się wykazać,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 50000 zł. W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet wystarczy jedno potwierdzenie ubezpieczenia w wysokości 50000,00 zł. sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - jakość - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2015 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w obwodzie ochronnym Śnieżka,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w obwodzie ochronnym Przełęcz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania turystycznego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego, w obwodzie ochronnym Szrenica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.23.31.61-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. jakość - 10
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załacznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy -pakiet nr 1 załacznik nr 1.1 - kosztorys ofertowy -pakiet nr 1 » format : pdf [ 25.69 kB ] Opublikowano : dnia 16.01.2015 o godzinie 10:47:16.
załącznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 załącznik nr 1.2 - kosztorys ofertowy pakiet nr 2 » format : pdf [ 43.35 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:47:18.
załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 załącznik nr 1.3 - kosztorys ofertowy pakiet nr 3 » format : pdf [ 35.11 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:47:52.
załącznik nr 2  - opis prac załącznik nr 2 - opis prac » format : pdf [ 695.40 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:50:09.
załącznik nr 3 -  wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 32.96 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:52:22.
załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnieniu warunków » format : pdf [ 30.68 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:53:25.
załącznik nr 5 - ośwaidczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 5 - ośwaidczenie o braku podstaw do wykluczenia » format : pdf [ 31.02 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:54:05.
załącznik r 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej załącznik r 6 - informacja o nie przynalezności do grupy kapitałowej » format : pdf [ 23.07 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:54:55.
załacznik nr 7 - wykaz sprzętu załacznik nr 7 - wykaz sprzętu » format : pdf [ 26.56 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:55:28.
załącznik nr 8 - wykaz osób załącznik nr 8 - wykaz osób » format : pdf [ 35.91 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:55:58.
załącznik nr 9 - ośwaidczenie, że oosby posiadaja odpowiednie uprawnienia załącznik nr 9 - ośwaidczenie, że oosby posiadaja odpowiednie uprawnienia » format : pdf [ 24.63 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:56:42.
załącznik nr 10 - wzór umowy załącznik nr 10 - wzór umowy » format : pdf [ 62.42 kB ] Opublikowano : dnia 15.01.2015 o godzinie 14:57:15.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakiecie nr 3 zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w pakiecie nr 3 » format : pdf [ 25.75 kB ]
Opublikowano : dnia 28.01.2015 o godzinie 13:48:13.
zawiadomienie o wyborze oferty w pakietach nr 1,2 zawiadomienie o wyborze oferty w pakietach nr 1,2 » format : pdf [ 21.40 kB ]
Opublikowano : dnia 02.02.2015 o godzinie 10:43:53.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 15.01.2015 o godzinie 14:45:13.

Wersja do druku