Wykonanie prac z zakresu zagospodarowania lasu w Karkonoskim Parku Narodowym w 2013 roku. OO Szrenica

KPN/3/2012                                                                         Jelenia Góra , 2013-01-07
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym z siedzibą w Jeleniej Górze w roku 2013
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Chałubińskiego 23
 58-570 Jelenia Góra
Telefon:         75 75 537 26
Faks: 75 75 533 48
www.kpnmab.pl
adres poczty elektronicznej :             sekretariat@kpnmab.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
-     www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego .Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne. 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
 Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Karkonoskim Parku Narodowym z siedzibą w Jeleniej Górze w roku 2013.
 Pozyskanie i zrywka drewna w Obwodzie Ochronnym Szrenica  - pozyskanie drewna 1049  m3; zrywka drewna 970 m3
 
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:   77200000-2
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od podpisania umowy do 30.11.2013 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)         posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
 W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonanie  przynajmniej 1-go zamówienia o wartości co najmniej 30 000 zł brutto z zakresu pozyskania i zrywki drewna (za podobne prace uważa się prace: prace z zakresu pozyskania i zrywki drewna wykonane na rzecz nadleśnictw PGL – Lasy Państwowe, parków narodowych) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie,
 
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do   wykonania zamówienia,
 W celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym Wykonawcy winni wykazać    
 się dysponowaniem
a) co najmniej  2 pilarki spalinowe
b) co najmniej  1 koń  do zrywki ,
c). ciągnika specjalistycznego przystosowanego do zrywki mechanicznej z wyciągarką
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy winni wykazać się dysponowaniem osobami: 
 
a) co najmniej dwoma pracownikami z uprawnieniami do wykonywania pracy drwala (uprawnienia drwala – operatora pilarki spalinowej)
b) Zapewnienia dwuosobowego wykonywania prac z użyciem pilarek spalinowych
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z
2006r. nr 161 poz. 1141) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej;
 
        c) Dysponowania pracownikami nadzoru z wykształceniem leśnym lub co najmniej 3  
            letnim stażem w wykonywaniu prac leśnych;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 ekonomicznej
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
     1. na potwierdzenie spełnienia warunków wykonawca składa:
    - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie      
        publiczne z   art. 22 ust. 1 
   -) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, 
       o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 PZP
  
   2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie 
              zamówienia z art. 24 ust. 1 PZP wykonawca składa następujące dokumenty:
       1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
        2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
       do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenia wymieniowego w pkt. 6.1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji
 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale­ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; informacja z Krajowego Rejestru Karnego o której mowa w niniejszym punkcie powinna zostać złożona dla:
-      w przypadku osób fizycznych (osób prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) – dla nich samych,
-w przypadku osób prowadzących działalność w formie spółki cywilnej – dla każdego ze wspólników,
-w przypadku spółek jawnych – dla każdego ze wspólników,
-w przypadku osób prawnych – dla każdego z członków organu zarządzającego,
6). Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym pkt dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółki cywilnej.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia
wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym należy dołączyć dokument: wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi zasobami.
 
5.W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujący dokument: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
6 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
7. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania
   poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie podlega likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
     -  nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert
      - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert
 2) Jeżeli w miejscu  zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione nie wcześniej niż w 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
 
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium:
 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości  –900,00 zł
słownie: dziewięćset  zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100 %
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-01-22 do godz. 13:00
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-01-22 , o godz. 13:15
w siedzibie zamawiającego
Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Chałubińskiego 23
58-570 Jelenia Góra
świetlica                           
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie jest przewidywana
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
 Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem zamawiającego.
XVII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia  2013-01-07
 
z upoważnienia Dyrektora KPN
mgr inż. Przemysław Tołoknow
 

Pobierz specyfikację istotnych warunków zamówienia »

W celu uzyskania dostępu do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz ze skierowanymi przez wykonawców pytaniami i udzielonymi przez zamawiającego odpowiedziami prosimy o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link.

Adres e-mail :

Załączniki :

załącznik nr 1- szczegółowy opis załącznik nr 1- szczegółowy opis » format : pdf [ 18.05 kB ] Opublikowano : dnia 09.01.2013 o godzinie 10:39:40.
załącznik nr 2 - szczegółowy opis czynności załącznik nr 2 - szczegółowy opis czynności » format : pdf [ 40.38 kB ] Opublikowano : dnia 09.01.2013 o godzinie 10:40:06.
załącznik nr 3 - wzór oferty załącznik nr 3 - wzór oferty » format : pdf [ 45.74 kB ] Opublikowano : dnia 09.01.2013 o godzinie 10:40:40.
załacznik nr 4 - wzór umowy załacznik nr 4 - wzór umowy » format : pdf [ 50.60 kB ] Opublikowano : dnia 09.01.2013 o godzinie 10:41:48.
załącznik nr 5 - wytyczne bezpieczeństwa pracy załącznik nr 5 - wytyczne bezpieczeństwa pracy » format : pdf [ 401.57 kB ] Opublikowano : dnia 09.01.2013 o godzinie 10:42:24.
załącznik nr 6 wytyczne w sprawie powoływania i procedur koordynatora BHP załącznik nr 6 wytyczne w sprawie powoływania i procedur koordynatora BHP » format : pdf [ 979.11 kB ] Opublikowano : dnia 09.01.2013 o godzinie 10:44:32.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub jej unieważnieniu :

zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty » format : pdf [ 27.19 kB ]
Opublikowano : dnia 24.01.2013 o godzinie 13:15:12.

Opublikowano : Szczybura Emilia, dnia 07.01.2013 o godzinie 11:47:45.

Wersja do druku